Forum   krwawienie z odstawienia

krwawienie z odstawienia

(48 wyników)
  • Hej, biorę pierwsze opakowanie Yasminelle, od szóstej tabletki mam plamienia na przemian z krwawieniem, dosyć mocnym. Teraz mam 7 dniową przerwę, nadal lekko krwawię i plamię, a krwawienie z odstawienia się nie pojawia. Czy może się w ogóle nie pojawić? I jak się zorientuje, że to właśnie to, skoro ciągle krwawię?
  • Czy przyjcie dwoch opakowan pigulek antykoncepcyjnych pod rzad moze spowodowac ze w 7 dniowej przerwie nie wystapi krwawienie z odstawienia?
  • Czy po tym krawawieniu w czasie brania pierwszego opakowania tabletek anty "normalny" okres jest tak jak zawsze czy to krwawienie jest jakby tym okresem i nastepne będzie dopiero za miesiac? Pomózcie, bo juz zbaraniałam
  • Witam. Mam pewne pytanie. Otoz za jakis czas wyjezdzam i bardzo nie odpowiada mi zeby wtedy pojawilo sie krwawienie z odstawienia. A wypada ono dokladnie w dzien wyjazdu (piatek). Biore tabletki i chcialabym wykorzystac te sytuacje i krwawienie przesunac. Wiem ze moge to zrobic biorac 2 opakowania pod rzad, nastepnie robiac 7dniowa przerwe i zaczynajac nastepne opakowanie. Jednak chcialabym takiej sytuacji uniknac. Chcialabym wiec wziac 7 tabletek z nastepnego opakowania zaraz po skoncz...
  • Dziewczyny proszę napiszcie jak wygląda wasze krwawienie w 7 dniowej przerwie. Ja okropnie się martwię. Biorę już któryś z rzędu rodzaj tabletek (jeanine, yasmin, yaz), aktualnie mam krążek nuva ring i po każdym rodzaju moje krwawienie jest strasznie skąpe. Trwa góra 2 3 dni i właściwie nic nie wypływa na zewnątrz, tylko jak sprawdzam palcem (przepraszam za szczegóły) to widać brązową maź i trochę czerwonej krwi. Generalnie są tego znikome ilośći. Czy któraś dziewczyna też tak ma...
  • dziewczyny czy przy stosowaniu harmonetu (lub innych tabletek) mialyscie kiedys tak, ze w ogole nie pojawilo sie krwawienie z odstawienia?? ja tak wlasnie mam - pierwszy raz (stosuje pigulki od ok. 3 lat). ciaze wykluczam i nie wiem o co chodzi? stosowac kolejne opakowanie czy zrobic przerwe?? moze mialyscie takie doswiadczenia?? z gory dzieki za odpowiedz
  • w czwartek przyjęłam ostatnią pigułkę z pierwszego listka Microgynon, do tej pory nie krwawię, od 8 dnia cyklu był seks bez dodatkowego zabezpieczenia ( na ulotce info ze microgynon działa od pierwszej pigułki i nie ma potrzeby korzystać z niczego więcej, a krwawienie pojawia się ok 2,lub 3 dnia po ostatniej pigułce) i teraz zbaraniałam... dzisiaj 4ty dzień po i nic co o tym myślicie? mogę się już martwić?
  • Witam, wiem, że temat już pewnie był, ale chciałabym się zapytać indywidualnie- Wyjeżdżam i los chce że krwawienie z odstawienia wypada w sobote, chciałabym je przesunąć o tydzień, Czy niezbędne jest wzięcie całego opakowania czy tylko kilku tabletek?czy wzięcie dwóch opakowań nie wpłynie negatywnie na organizm?czy lepiej będzie wziąć tylko kilka tabletek i dać sobie spokój z reszta?dziękuję z góry za odpowiedzi
  • Witam, Mam takie pytanie. Biorę Yasminelle juz dobrych kilka m-cy. Biorę je regularnie (tj codziennie) czasami zdarzaja mi sie wachania w godzinie polkniecia. Ostatnią tabletkę polknelam w srode, dzisiaj mamy pt a tu nic. Zrobilam tak dla swietego spokoju test ciazowy. W ciazy nie jestem. Czy ktoras z Was miala podobnie. Tj czy jest mozliwe ze krwawienie z odstawienia w ogole nie nastapi??? Czy mam sie udac z takim problemem do gina? Help
  • Wiadomo, że możliwe jest fizjologiczne krawienie miesiaczkowe w czasie mimo że kobieta jest juz w ciąży a czy możliwa jest taka sytuacja przy braniu tabletk antykoncepcyjnych tzn. jest ciaża a w czasie siedmiodniwoej przerwy wystepuje krawienie ??
  • czy krwawienie z odstawienia wystąpi jeśli kboieta zaszła w ciążę mimo używania tabletek? proszę o poważną odp. pozdrawiam
  • właśnie skończył mi się okres z odstawienia 7 dniowego, trwał 3 dni ,był bardzo skąpy, niepokoi mnie to, zawsze miałam normalny okres-tzn 5 dni i obfitszy niż teraz, czy moge być w ciązy?
  • Jak w temacie... czy jeśli w ciągu 7 dni od ostatniej tabletki nie pojawi się krwawienie odstawienia, to MUSI to koniecznie oznaczać ciążę, czy może być inny powód?
  • coraz bardziej skape? Od 2 lat biore mercilon... zwykle okres dostaje 3. dnia... dzis jest 4 dzien od ostatniej tabletki i nic... wczoraj po poludniu mialam minimalistyczne plamienie (rozowawe z lekkimi smuzkami krwi, wystarczyla jedna chusteczka...), a dzisiaj nic... czy krwawienie z odstawienia moze sie od tak nie pojawic czy powinnam sie martwic? czy ktoras z Was miewa podobnie?
  • Witam :)) chcialam zapytac o taka rzecz... jak to jest u Was z tym krwawieniem z odstawienia oczywiscie pytam kobietki, ktore stosuja tabletki anty :)) ja zawsze dostawalam 4 dnia 7- dniowej przerwy, a teraz patrze i jest... a dzis dopiero pierwszy dzien tej przerwy... jak to jest... czy krawienie moze sie pojawic wczesniej byle w czasie tej 7- dniowej przerwy czy Wam zawsze sie pojawia tego samego dnia?? z gory dziekuje za odp. ps. wiem, ulotka podaje, ze krawienie powinno wystap...
  • Jestem po pierwszym opakowaniu tabletek antykoncepcyjnych. Dostałam krwawienie z odstawienia, jednak to, co ze mnie podczas tego krwawienia wyszło, przeraziło mnie trochę. Wyszedł ze mnie pewnego rodzaju pęcherzyk, o średnicy ok. 3 cm, nie był to skrzep z krwi a z pewnej galaretowatej tkanki, która była twardawa i nierozciągliwa. Towarzyszył temu dotkliwy ból, krótki ale silny. Jestem szczerze zaniepokojona tą sytuacją, szczególnie że w momencie rozpoczęcia pierwszego opakowani...
  • Pomożecie mi wyjaśnić co się dzieje, póki co nie mogę dodzwonić się do mojego gin (ma być dopiero wieczorem) a strasznie się denerwuję... Krótko, we wrześniu miałam miesiączkę krwotoczną, dostałam luteinę (od pierwszego dnia miesiączki aż do 2dni przed spodziewanym terminem kolejnej)i lek przeciwkrwotoczny + skierowanie na USG. Wszystko przyjmowałam jak zalecono, usg wyszło dobrze, miesiączka nadeszła w terminie i była "normalna". W następnym miesiącu miałam wziąć luteinę 10...
  • Biorę tabletki od pól roku . Po kolejnej 7 dniowej przerwie w czasie której nie odbywałam stosunków seksualnych z powodu braku dostępu do ginekologa , który mógłby mi wypisać nową receptę nie rozpoczełam nowego opakowania . Przerwa w czasie , której , również nie odbywałam stosunków seksualnych trwała 6 dni . Nowe opakownie rozpoczełam we wtorek a w czwartek miałam stosunek bez dodatkowych środków mechanicznych . Teraz 7 dniowa przerwa po skończonym opakowaniu i oczekiwanie na okres . C...
  • Hej dziewczyny! Mam pytanie. Zazywam Cilest juz od paru lat. Okres dostaje zazwyczaj dwa/trzy dni po skonczeniu serii 21 dniowej. W tym miesiacu dostalam okres jak jeszcze mialam dwie tabletki do wziecia. Zdazylo sie wam cos takiego? Czy wiecie co to moze oznaczac? Czy zmiana diety, aktywnosc fizyczna tudziez ekstra stymulanty moglo miec na to wplyw? Poradzcie prosze, martwie sie.
  • hej! Może moje zapytanie zabrzmi głupio, ale prawde mówiąc nie dostałam jasnej odpowiedzi od mojej pani ginekolog, wiec pisze, moze ktos mi pomoże. Od dwóch miesiecy biore pigulki antykoncepcyjne i narazie wszystko funkcjonuje jak w zegarku, po skonczeniu 21 tabletek, na 3 dzien pojawia sie krwawienie, mimo wszystko caly czas obawiam sie ciązy. Czy w momencie kiedy pojawia sie regularnie krwawienie moge byc pewna ze nie jestem w ciazy? Bede wdzieczna za odpowiedz, pozdrawiam!
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.