kurczak

kurczak

(712 wyniki)
  • tak chodzę koło tych kawałków kurczaka pozostałych i kombinuję. Wpadł mi do głowy makaron na ciepło, co jeszcze dorzucić? czy tylko makaron z tym kurczakiem i do tego sos z pieczenia?
  • Witajcie, w drugi dzien swiat mam zamiar przygotowac piersi z kurczaka - smazone w panierce, specjalnie na zamowienie dla mojego siostrzenca. Nie wiem tylko co podac przed zeby: 1.pasowalo 2. bylo swiatecznie. 3. smakowalo:) Calosc nie musi byc juz jakas tradycyjna bo rodzina "nie-polska" i smaki odmienne. Jaka salatke, surowke byscie podpowiedzieli....? Ach no i oczywisce jaka zupe przed? Zeby to zgrac jakos? Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam serdecznie
  • wcale nie sa jego najszlachetniejsza czescia wg mnie szczeze mowiac keidy widze "piersi kurczaka" w jakimkolwiek przepisie to zapala mi sie "nuuuuda czerwone swiatelko" dzlczego nie uzywac kurczkaka z koscmi, jest o wiele smaczniejszy wiem, ze "persi to szybkosc/speed/geschwindigkeit" ale to oznaczaloby ze nastawiamy sie na tzw 'fast food' w naszych domach chinczycy tna kurczaka na male kawalki (z kosciami, jakby co) i smaza/gotuja/ paruja go na tysiace sposobow. ( sa tez in...
  • Podajcie proszę przepis na jakąś dobrą sałatkę z kurczakiem. SPrawa pilna robie dziś na urodziny dla przyjaciela. Dzięki z góry
  • hej,planuję jutro zupę kokosową-wersja z kurczakiem.obawiam się jednak że dla mojego mężczyzny może być za mało treściwa,co jeszcze mogę podać żeby pasowało do zupy?
  • w czym można ją opanierować w jakim cieście lub w czym można ją zamaczyć -czekam na wasze pomysły-jak najwięcej.
  • pomóżcie, chciałam zrobić coś innego ale wena mnie opuściła. co mogę zrobić dla 11 osób z 3 pojedynczych filetów? tak żeby jakoś szybko się wyrobić z tym wszystkim. będę wdzięczna za pomoc.
  • mam pytanko: jak przyprawiacie kurczaka? chodzi mi raczej o jakieś naturalne przyprawy, mieszanki, zioła, bez wzmacniaczy typu glutaminian sodu. ja do tej pory przyprawiałam gyrosem i było niezłe. no ale właśnie wolałabym coś bardziej naturalnego, bez wzmacniaczy. czekam na inspiracje :)
  • witam rozpoczęlam dietkę...br....ale coz muszę;-) spozywam wiec głownie gotowane mięsko lubię drób,więc to nie problem,ale jak go przyrzadzac ,zeby był soczysty i miekki? moze być tez opcja ;duszonego drobiu na łyżce oliwy... dodam ,ze częst jadam drob pieczony przez tesciową w piekarniku-on jest zawsze smaczny,miękki ,taki kruchy...a mi wychodzi twardy ,suchy...(moze to wina braku termoobiegu w moim piekarniku? pomozcie
  • dzieki za pomoc
  • musze sie skonsultowac - podpowiedzcie, prosze, ile wytrzyma w lodowce marynowany kurak (oliwa + przypraw wiele), a dokladnie jego/jej biust? lezy grzecznie od wczoraj, dzis mialam go spozyc, ale zgrzeszylam na miescie... czy poczeka do jutra?.. pozdrawiam, z.
  • witajcie proszę o pomoc w niedzielę przychodzą goście na obiad min. teściowa która zawsze narzeka :( Chciałabym przygotować coś efektownego na obiad najlepiej z piersi z kurczaka tak aby można było podać to z ziemniakami. Czytałam wcześniej przepisy ale piersi były łączone tam z makaronem lub ryżem. Lanza
  • mam piers kurczaka i duzo ananasa w puszce. moze ktos mi podsunie jakies danie obiadowe z tego? bede wdzieczna, bo sama jestem jeszcze niedoswiadczona kucharka
  • Wiem wiem, nie to forum.. Korzystałyście może z zielonego sosu curry? Nie PASTA CURRY, tylko sos.. Bo na opakowaniu jest napisane, żeby najpierw go zagotowac i do niego wrzucić kurczaka i gotowac 5 minut..Jakos dziwne mam wrażenie, ze kurczak nie zrobi się dobrze w taki sposób.. Używałyście tego sosu zgodnie z tą instrukcją? [img]http://a01.cdn.a.pl/zdjecie-29030/thai-heritage-zielony-sos-curry-335ml-Product2.jpg[/img]
  • Hej Prosze przypomnijcie mi jak sie robilo ta potrawe dzieci w przedszkolu np ja jedza kawalki kurczaka w takim bialym sosie ( kurczak chyba nie smazony) prosze jak macie przepis to podzielcie sie nim Pozdrawiam
  • Otóż chciałam zrobić kurszaszka po polsku czyli nadziewanego wątróbką drobiową. Przywołaną posiekałam dość drobno, dodałam zeszkloną cebulkę (bez tłuszczu), 1 żółtko, białko ubite na pianę, odciśniętą porządnie bułkę + trochę bułki suchej, przyprawy. Nadziałam kuraka przez, za przeproszeniem, kuper, dałam też trochę pod skórę (bo mi zostało). Po 1 godz. i 20 min. pieczenia (pod przykryciem) nadzienie było bardziej surowe niż nawet sparzone! Po rozcięciu kurczaka wyciekła piękna ciemnocz...
  • j.w.Dziękuję. Może ktoś mi podpowie, co zrobić z resztek mięsa kurczaka pieczonego.
  • Mam do Was prosbe. Kupilam calego kurczaka i zamierzam go w calosci przyrzadzic. W zwiazku z czym mam nastepujece watpliwosci: Kurczak jest obecnie juz cala noc w lodowce natarty przyprawami i nie wiem co dalej: czy piec go w zamknietym naczyniu ( zarodoporymy lub brytfannie) czy w otwartym (rozumiem ze w foli). Jak dlugo i w jakiej temperwturze i czy w miedzyczasie czyms go polewac? Dziekuje za rady i serdecznie pozdrawiam.
  • mam problem - zawsze smażyłam mięso, teraz jestem na diecie, wiec o żadnej smażeninie nie ma mowy;) mam jeść tylko gotowane mięso - jak gotować pierś kurczaka, żeby była smaczna (nie mogę używać soli :( )???

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.