Forum   leczenie nerwicy

leczenie nerwicy

(17 wyników)
  • W czasach szkoły średniej (jakieś 10 - 11 lat temu) chodziłam do psychologa ktory pomógł mi z problemami, "nerwami", stresami itp. Myslałam że z wiekiem będzie raczej lepiej niż gorzej ale niestety...nie chcę opisywać dokładnie bo byłoby to zdeycodowanie za długie do czytania. W skrócie - zawsze byłam baaaardzo nerwowa i nadwrażliwa i tak mi zostało. Obecnie, patrząc z boku, moja sytuacja zawodowa jak i życie prywatne jest super (fajna praca, dobra pensja, fajny maż, mieszkanie, plany ...
  • np, taki persen czy dziurawiec, lub piolun?
  • Czy potrzebne jest skierowanie żeby dostać się do specjalisty ? Czy ktoś może polecić lekarza do którego można zwrócić się z nerwicą natręctw ? Bardzo proszę, pomózcie mi !!!!!!!!
  • czy magnez w duzych dawkach leczy nerwice i depresje?
  • Chciałabym wyjechac na dluzszy okres -do kliniki,szpitala lezenia nerwic lub depresji)
  • w Krakowie, Lenartowicza 14 czy ktoś się tam leczył lub leczy i może wyrazić opinię? z góry dziękuję
  • od 4 dni chodzę na terapię.jestem bardzo zadowolona.czuje się tam jak na koloniach:-)kto był na dziennym oddziale leczenia nerwic i podziela moje zdanie:-)?
  • o leczeniu nerwicy hipnozą, a może wogóle wie czy ktoś to robi? Gdzieś słyszałem, nie pamiętam gdzie
  • Czytalam na tym forum stary watek o Aleksandrowiczu i jeszcze kilka innych i generalnie przewazaja zle opinie. Piszecie, ze terapeuci sa tam jak klony i generalnie, zeby nie liczyc, ze komus tam pomoga. Chcialabym zapytac o konkrety, bo rozwazam leczenie tam i dlatego jestem ciekawa, co dokladnie tak sie Wam tam nie podobalo, bo generalnie wszyscy mowia, ze osrodek do bani, a ja nie wiem dlaczego. Moglibyscie napisac konkretniej o swoich dosw. z tamtejszymi lekarzami?? I ewentualn...
  • mama tam być przez miesiąc. co to jest i z czym to się je:-)?
  • Mam stwierdzoną nawracającą depresję. Muszę odbyć psychoterapię, ale nie syać mnie na płatną. Cz może wie ktoś gdzie na terenie województwa śląskiego można odbyć psychoterapię indywidualną lub grupową na NFZ ( w grę wchodzą tylko godziny popłudniowe) Proszę o pomoc.
  • czy ktos może mi dac namiary na dobrego psychiatre w Tychach w zwiazku z bulimią? Dajcie jakis sygnał ,że jast ktos taki
  • .... to właciwie nie uczucie. To brak tchu. Trzeba nabrać go w płuca ze 100 litróweby dechnąć, a za chwilę trzeba znowu
  • Chodzi mi o leczenie nerwic i depresji. Może ktoś może polecić sprawdzonego lekarza .Może być gabinet prywatny. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Jestem młodym człowiekiem, ale niestety cierpię na stany nerwiczne. Celowo zrezygnowałem z kuracji farmakologicznej, gdyż nie chcę się faszerować chemią już w młodym wieku. Mam więc pytanie. W jaki sposób leczyć się medycyną alternatywną ?? Czy są jakieś zioła na nerwicę lub przynajmniej na zmniejszenie stresu ?? Jeśli tak to jakie. Jakie witaminy mam brać i w jakich ilościach ?? Czy wizyta u psychologa może na mnie pozytywnie wpłynąć ?? To jest dla mnie spory problem i proszę o p...
  • Czy ktos z Was chodzil na psychoterapie grupowa? Czy komus pomogla?Ja dzis dostalam wlasnie skierowanie do osrodka i nie wiem co zrobic...hm...chyba pojde,ale czy to komus pomoglo?tak?nie?jak to wyglada-bede wdzieczna za odpowiedz-mam nerwice lekowa _waterfall_
  • jestem na psychoterapii od pol roku, ale jak na razie nie widac rezultatow, predzej sie nabawie wrzodow niz osiagne spokoj ducha...??? any suggestions??? czy leczenie nerwicy psychoterapia mozna wspomoc farmakologia???
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.