leki przeciwdepresyjne

leki przeciwdepresyjne

(32 wyniki)
  • Witam! Mam pytanie,czy ktos z was zażywał może leki przeciwdepresyjne z grupy SSRI? Mam nerwice lekową i lekarz zapisał mi lek Zotral (sertralina),biorę go 4 tyg.Boje się,ze może wywołac atak.Jak to jest z tymi lekami? Pozdrawiam!
  • Hej.Osobiście zaczynam powątpiewać w działanie leków przeciwdepresyjnych.Stosuję bowiem "Asertin" w maksymalnej dawce 200 mg na dobę od dwóch miesięcy i nie widzę efektu, tj. nadal czuję się źle, nadal mam depresję.Mój lekarz mówi, że na pełny efekt terapeutyczny trzeba czekać 16 tygodni.Z kolei w Internecie czytam ,że leczenie depresji trwa "długo", tzn. 3-4 tygodnie ,zanim zacznie działać lek przeciwdepresyjny. Z leków dodatkowo zacząłem brać od trzech dni "Sulpiryd" w dawce 10...
  • Witajcie!Czy jest ktoś na tym forum kto zażywał leki przeciwdepresyjne w ciąży i może podzielic się swoimi doświadczeniami w tym temacie?? Od kilku lat biorę leki na nerwicę lekową z napadami paniki,obecnie jestem w 15 tygodniu ciąży,wszystkie leki odstawiłam w 5 tygodniu,ale bardzo źle się czuję,nie wychodzę praktycznie z domu,jesli ktoś miał doświadczenie w tym temacie niech się odezwie,pozdrawiam!
  • Czy leki przeciwdepresyjne mogą wywołać stany maniakalne u osób zdrowych? To znaczy czy jest medycznie możliwe, że człowiek u którego nie stwierdzono wahań nastrojów, a brał np Efectin na lęk uogólniony, miał manie lub hipomanie na skutek jego działania? A potem mimo dalszego zażywania dół i depresje?
  • Czy ktoś odchudzał się lindaxą mając hashi? Wiem, że nie ma skutków ubocznych, należy trzymać się dawkowania a efekty są zaskakujące. Bardzo proszę o opinie na ten temat, bo chciałabym spróbować. Niestety, samoistne zaparcie i diety nic pomogły, więc może to.Dodam, że obecnie hormony są ok.
  • Prosze odpowiedzcie,czy stosujac pigulki i jednoczesnie leki przeciwdepresyjne np.seronil, dzialanie pigulek bedzie takie same?,czy moze tak sie zdazyc,ze zajde w ciaze?,ze leki przeciwdepresyjne moge cos zmienic. jesli ktos cos wiem,prosze napiszcie,to dla mnie wazne.
  • pytanie

    (7)
    Czy leki przeciwdepresyjne , albo przeciwlękowe mogą mieć wpływ na przyspieszenie miesiączki, albo na czas jej trwania?
  • Czy ktos brał Sulpiryd i Anafranil 75 ?czy jest mozliwe żeby po tych lekach tyć.Jem mało i chudo a ostatnio bardzo przytyłam ok.10 kg
  • Cierpiałem na depresję przez kilka lat (z przerwami). Zażywałem przez te lata polskie odpowiedniki Prozacu oraz Effectin i podczas kuracji ani przez moment nie miałem myśli samobójczych, ani też żadnych innych skutków ubocznych ( może poza kilkoma kg nadwagi). To dzięki tym lekom w końcu wydobyłem się z nawracających epizodów depresyjnych i od 2 lat jestem w końcu zdrowy. Jestem wdzięczny lekarzom, którzy nie zlekceważyli mojej choroby i, mimo moich wątpliwości, przepisywali mi le...
  • Libido

    (4)
    Witam Bede mial wizyte u lekarza i chcialbym otrzymac od Was porade, w sprawie lekow. Obecnie biore Citalopram ktory spowodowal niemal calkowite zanikniecie libido :-( Wiem ze leki dzialaja roznie na ludzi, ale moze mi powiecie ktore z nich (SSRI) oslabiaja poped seksualny najmniej? Czytalem ostatnio jakis artykul o najnowszej generacji lekow ktore eliminuje ten efekt, jednak nie moge znalezc go z powrotem, moze ktos to czytal takze? Dziekuje za pomoc Dariusz
  • Witam.Od 5 lat leczę się na depresję.Zażywałem różne lekarstwa np:Anafranil 150mg/db 3 miesiące bez efektu , Bioxetin do 60mg/db 3 miesiące bez efektu,Asentrę 50mg/db br.efektu, moklobemid do 600mg/db działanie lecznicze tylko 1 miesiąc , Lerivon 30 do 60mg/db br.efektu, Efectin 75 do 150 pomagał mi tylko przez 1,5 miesiąca , Coaxil br. efektu , Tritico 150 /db br. efektu.Oprócz tego inne leki np Zolafren 20mg,Tisercin 50mg,Depakine 600mg,Tegretol,Perazynę,alprazolam,Cloranxen do 30mg/d...
  • a mój psychiatra nie wie że lubię się czasem napić to jest problem? Nie chodzi mi o częste picie raczej piwo raz na kilka dni. Plus 4-6 piw raz na dwa tygodnie. Ps. mam prawdopodobnie nerwicę lękową / zab. lękowo-depresyjne
  • Boyer i Bunt w rozdziale poświęconym terapii depresji lekoopornej wymieniają 4 podstawowe zasady pomocy chorym z depresją, u których zawodzi stosowany lek przeciwdepresyjny. Są to mianowicie: wait (odczekać, jednocześnie optymalizując stosowane leczenie), change (zmienić lek), augment (potencjalizować jego działanie) oraz combine (zastosować terapię skojarzoną). Te cztery sposoby postępowania są uwzględniane we wszystkich zasadach i algorytmach terapii depresji lekoopornej opublikowanych w os...
  • witam jestem z Radomia Wszystko sie zaczęło od ćwiczenia i brania odżywek -jak wiadomo węglowodany i cukier to tez podstawa w kulturystyce obok białka. Bywało ze czystą glukozę pochłaniałem około 100g i do tego podróbkę serwatki która ma 71gram laktozy -a jej spożywałem około 170gr to jest około 110gram laktozy!!. Potem zaczęły sie straszliwe wzdęcia, gazy, okropne biegunki(cuchnące), burczenie, przelewanie itp. Jednak tak byłem głupi ze nadal brałem te odzywki itp. jeszcze jadłem co d...
  • W obecnej chwili z uwagi na ciężką sytuację i nie radzenie sobie z samą sobą biorę Depramil. Na ulotce jest napisane, iż nie stwierdzono aby przyjmowanie tego leku miało negatywny wpływ na rozwój płodu. Chciałabym, w najbliższym czasie, rozpocząć starania o dzidziusia. Czy w takiej sytuacji odstawić lek? Jeśli tak to ile wcześniej?
  • A TOKSYCZNY SZLAM JEST ZDROWY. Wyglada na to ze Novaris nie sypnal lapowkami jak trzeba i Zagorski jest podenerwowany brakiem wycieczek zagranicznych. No to trzeba potrzesc jablanke zeby cos spadlo. tajnedokumenty.com/zagorski/
  • Czy ktoś brał lek przeciwdepresyjny-aurex20 i zauważył jakies skutki uboczne? Gdy przeczytałam ulotkę to sie przeraziłam dużo wiecej skutków ubocznych niż działan pozytywnych.Zaplaciłam 36 zł za jedno opakowanie i nie wiem czy to brać?
  • Jak powinna postępować rodzina z osobą chorą na depresje. Nigdy nie miałam takiego problemu, ponieważ mężowi wystarczała chwila spokoju ciszy,jakis spacer w lesie. A teraz zaczął chodzić na terapię i bierze leki przeciwdepresyjne i staje się osobą zmienioną o 180stopni. Ze spokojnego ułożonego faceta w jednym momencie staje się osobą bardzo gadatliwą i agresywną.Ja chwilami się boję. Po pewnym czasie to mija, wtedy przeprasza, a nawet przypomina sobie sprawy z przed lat, jak to oj...
  • Czy to prawda, że leki przeciwdepresyjne mogą spowodować przybranie na wadze? Bo jeśli tak jest, to wolę męczyć sie dalej i nic nie brać.
  • Mam depresje reaktywna - po stracie bliskiej osoby. Chce przejsc z psychotropow na dziurawiec. Czy warto?
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.