leki

leki

(1263 wyniki)
  • Ponieważ mam problemy z nogą, udałam się wczoraj do "kliniki stóp i kostek" (w Chicago) reklamowanej w polskiej rozgłośni radiowej. Klinika - to maleńka poczekalnia i równie maleńkie kilka gabinecikow. Fakt, że obsłuzono mnie szybko i sprawnie,po 10 minutach miałam prześwietlenie stopy w ręce. Po krótkim wywiadzie nt.przebytych chorób, uczuleń itp. dostałam zastrzyk i leki na 2 tygodnie. O leku, który otrzymałam pan doktor nic mi mówił, jakiez było moje "zdziwienie" kiedy w domu pogrzeb...
  • Dawno nie widziałem tak nieprofesjonalnie napisanego artykułu - jak Clinton pomógł? Dlaczego hinduskie fabryki? Co to w ogóle jest? Amatorka...
  • Z testow skornych wynika, że nie jestem na nic uczulona, a od kilku lat od marca do września mam objawy alergii. Czyli: rano zapchany nos, kichanie, drapanie w gardle, nosie i uszach. Laryngolog stwierdził, że mam nadwrażliwa śluzowkę, która daje objawy alergii i musze na to brać Zyrtec i świetnie pomagał. Lecz z pewnych względow nie chce i nie powinnam teraz brać tego typu leków. Może jest coś alternatywnego na takie dolegliwości, bo ja naprawdę sie męczę z zatkanym nosem, budz...
  • Po śmierci babci zostało mi mnóstwo leków wydawanych na receptę. Co z nimi zrobić? Sprzedać chyba trudno, oddać - komu? jak?
  • nie dawac dzieciom do 6 roku zycia antyhistamin i zadnych preparatow, w tym popularnych syropow, przeciw przeziebieniom. www.cnn.com/2007/HEALTH/10/19/coldmed.fda/index.html?iref=topnews
  • czy jest to silny lek przeciwbólowy? w opisie piszą coś o ewentualnym zawale serca? Proszę o odpowiedź:)
  • Dostalam go do wykupienia od lekarza naczyniowca bardzo duzobo az 60 tabl.Niestety Pan doktor nie mialczasu mi wyjasnic dlaczego wlasnie ten lek i jakie madzialanie.Owszem w internecie znalazlam alemoze ktos go uzywal.Ja dostalam z "okazji" zastojow limmfatycznych.
  • wiem,że pytanie w tytule brzmi idiotycznie,ale jestem kompletnie zielona w tych kwestiach;).chodzi mi o to,czy można kupić lek refundowany,wydawany na receptę (konkretnie Berotec,taki wziewny antyalergiczny),nie mając recepty,ale płacąc pełną cenę leku? (16 zł zamiast 4 zł) z góry dzięki:)
  • lek omar

    (6)
    czy ktos stosowal lub stosuje lek OMAR? mozna prosic o jakies komentarze na jego temat? bardzo prosze
  • Witam, Mam tak zwala astme aspirynowa, czyli astme na wszelkie lekarstwa przeciwzapalne, które w składzie posiadają kwas acetylosalicylowy. Po zazyciu typowej aspiryny, ibupromu itp. nastepuja dusznosci, ucisk i bol w klatce piersiowej oraz drzenie rak, a czasem całego ciała. Obecnie dostałam zapalenia w okolicy zatok,zebow i jest problem z doborem leku. Spotkał sie ktos z podobnym problemem ? Czy w Polsce lub w innych krajach istnieje lek przeciwzapalny ( jak np. nasz Ibuprom) ...
  • Witam. Jestem chory. Mam 37,5 , katar, zatkany nos, leki ból głowy, zmęczenie, etc. W życiu sporo brałem antybiotyków. Gdy pojawiał się taki stan-to czekałem najpierw czy uda mi się wyleczyc jakimiś leami, typu Gripex, Rutinoscrobin etc. Ale zazwyczaj-choroba się rozwijała i musiałem uceic się do antybiotyku. Teraz na razie tragicznie nie jest, zobaczymy. Ale chciałbym poznać Wasze doświadczenia, i sposoby. Czy jak jesteście tak chorzy-to próbujecie najpierw bez antybiotyków? Czy u...
  • Witam serdecznie! Ostatnio, po kilku latach nieskutecznego leczenia, udało się wreszcie ustalić, że przyczyną moich dolegliwości jest wrzód dwunastnicy. Dostałam oczywiście odpowiednie receptyt (m.in. na Controloc 40), jednocześnie przyjaciółka mojej mamy, która borykała się z podobnym problemem, zaproponowała picie oleju z ziaren zbóż (codziennie rano łyżkę na czczo, podobno jej to rewelacyjnie pomogło. Nie wiem jednak, czy wolno jednocześnie zażywać leki (również mam je brać ran...
  • czy są jakieś tańsze leki na anemię? 2 buteleczki sorbiferu to 70 zl. Trochę mnie anemia męczy a ja recepty nie wykupiłam. I mam już dość tej anemii - ciągnie się od kilku miesięcy. Czy to wogóle da się wyleczyć?
  • Hello, Od jakiegos czasu lecze nadcisnienie Enapem, ale teraz druga lekarka powiedziala iz Accupro bedzie lepszy (ponoc nowszy lek - ale tez o wiele drozszy). Ma kobita racje, czy tylko nagania klientow jednej firmie farmaceutycznej???
  • Szukałam w internecie i nigdzie nic. Może ktoś słyszał coś na ten temat, bardzo mnie to inretesuje więc proszę o pomoc.
  • Bardzo proszę o poradę , jeżeli ktoś ma jakiś sprawdzony lek ziołowy (czy coś w tym rodzaju)USPAKAJAJąCY.Jest tego tyle na rynkui nie mam pojęcia , który wybrać.Prosiłabym o coś mocnego, jesli ktoś wie.Dzięki.
  • Znajomy wysle mi lek(taki ma zamiar), jak wiadomo lekami nie mozna handlowac i wysyłać (chyba??) też... (moze sie myle - prosze o poprawienie mnie jesli tak jest). Zastanawiam się czy takiej paczki nie cofną, jak to jest?
  • Witam i proszę o radę - jak w temacie. Konkretnie chodzi o Seroxat, kończę właśnie 1 opakowanie i trzeba mi drugie, ale póki co nie mam szans na spotkanie z psychiatrą - termin mam ustalony, gdy opakowanie już dawno mi się skończy. Dlatego czy lekarz rodzinny na moją prośbę może mi ten lek wypisać? I czy ma uprawnienia wpisać "P" do kratki "przewlekłe", żebym tak jak przy pierwszym opakowaniu miała zniżkę na ten lek? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi... Pozdrawiam
  • słuchajcie, zaczynam zachowywać się jak paranoik. dziś wezwałem lekarza prywatnie do mojej 2,5 letniej córki. córa miała wieczorem gorączkę 37,8 również katar i była trochę marudna. poza tym nic - wesoła i żwawa. pani doktor przepiasała leki: 1 Muscosolvan 15mg/2ml 2 acc 200 ( kazał brać połowę tabletki) 3 corhydron 100 4 actifed 5 tantum verde 6 pyralginum 7 bactrim 8 ibufen ma brać wszystkiego po trochu (steryd inhalować) czy nie wydaje wam się że to przegięcie ? ---...
  • Kilka miesiecy temu bylam u gastrologa,poniewaz bolal mnie brzuch,mialam robiona gastroskopie,okazalo sie ze mam nadwrazliwosc jelit najprawdopodobniej spowodowana stresem.Lekarz przepisal mi leki,ale ja niesety nie pamietam nazwy a teraz znow odczuwam bole brzucha>Niestety nie moge w chwili obecnej isc do mojego lekarza,/mieszkam w innym miescie/.Pojde do lekarza tu na miejscu,ale nie pamietam jak te leki sie nazywaly.Wiem ze jak powiem co i jak to lekarz /jesli bedzie dobry/...

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.