licencjat

licencjat

(10 wyników)
  • Chcialbym dowiedziec sie jakich kwalifikacji oczekuje sie od poczatkujacych nauczycieli jezyka angielskiego w szkolach srednich oraz lektorow na wyzszych uczelniach ? Czy certyfikat CPA oraz kurs pedagogiczny beda tutaj wystarczajace ?
  • Do kiedy będą mogli uczyć angielskiego absolwenci anglistyki z tytułem licencjata? Czy jakaś ustawa lub przepis to określa? Oczywiście mam na myśli szkoły państwowe.
  • Doradzcie mi coś bo ja tracę juz trzezwość mysli a wtedy to nie mozna juz znaleśc odpowiedzi na najprostsze pytania. Jestem nauczycielem kontraktowym (3 lata pracy w szkole sredniej) i lektorem (obecnie szkola jezykowa i centrum edukacyjne), moj problem to to ze pomimo ze pracuje w tym zawodzie to jednak nie mam wyksztalcenia kierunkowego (posiadam cpe, mgr niekierunkowego, i podyplomowa pedagogike i metodyke dla nauczycieli ang), chcialabym teraz zmienic szkole na blizsza mojemu zamieszkani...
  • witam! Chciałabym się dowiedzieć, czy nie orientuje się ktoś z Was, jak to jest z uczeniem j. angielskiego za granicą, jeżeli ma się licencjat. Czy ten tytuł pozwala na uczenie w jakiejś szkole, np. podstawówce/gimnazjum? Interesuja mnie szczególnie kraje takie jak Niemcy, Austria, Włochy. Z góry dzieki :)
  • Witam Dowiedzialam sie, ze niedlugo, by uczyc w szkole trzeba miec tytul magistra kierunkowego. Ponoc, mam nadzieje, ze to nieprawda, licencjat anglistyki+ mgr innego kierunku, nie wystarcza. Jak to w koncu jest? Podyplomowka daje uprawnienia, a licencjat po innej magisterce nie? Przeciez to jest chore!!!Moze najlepiej isc na calego i wymagac habilitacji, by uczyc w podstawowce? Bardzo prosze o odpowiedz, na pewno jest ktos duzo bardziej zorientowany ode mnie w tej sprawie. Pozdrawiam...
  • Czy z licencjatem filologii angielskiej na specjalności nauczycielskiej będę miała wystarczające kwalifikacje do nauczania w szkołach (podstawowych, gimnazjach). Zgubiłam się w tych rozporządzeniach i aktach, help:)