licencjat

licencjat

(306 wyników)
  • Wiem, że takich tematów było już całkiem sporo, ale zastanawiam się co by było lepsze. jednolite stacjonarne studia magistersie: + prestiż (jak dla mnie bardzo ważny, hmm, to chyba ambicja:) ) + ciąg zajęć, bez przerwy + trwalsze przyjaźnie (a moze się mylę??) - mała ilość specjalizacji do wyboru (powazny minus!!!) licencjat + magister (koniecznie z magistrem, bo sam licencjat mnie nie satysfakcjonuje) + można po trzech latach przestać + daje możliwość wyboru fajnej speclalizacji (n...
  • czesc i czolem wszytskim mishowcom! moje zagadnienie jest dosc skomplikowane, tak i sie wydaje, wlasnie koncze licencjat na anglistyce na PWSZ i zastanawiam sie nad opcja wystartowania na mish najlepiej na uw, ale jesli daloby sie zaliczyc mi te 3 lata na pwsz i kontynuwac angielski. mish byl w moich mazeniach 3 lata temu, ale losy potoczyly sie inaczej jakw am sie wydaje, czy jest to mozliwe? za wszelkie sugestie dzia!!!
  • Witam!Jestem studentem 1 roku prawa zaocznie 5 letnich jednolitych studiów magisterskich.Słyszałem ze od nowego roku wszystkie studia będą trójstopniowe ( Czy jest to do końca prawda? )Czy jest możliwość przepisania się na studia licencjackie od drugiego roku skoro wprowadzany będzie licencjat na prawie ???
  • Czy można uczyć w przedszkolu lub w szkole zrobieniu samego licencjata (wychowanie wczesoszkolne i przedszkolne)?
  • mam nadzieję ze nikogo nie urazilam.. wkurza mnie tylko ze zamiast trzymac się starych dobrych inż itp.. to te nasze władze wymyślają jakieś takie badziewia z zachodu .. i co to jest??? jak to się ma do inż i mgr... wiadomo mgr jest wyżej.. ale cy stary dobry inż jest wyżej , niżej... równoznaczny....
  • pozdrowienia dla wszystkich!!! zastanawiam sie, czy jest u was mozliwosc zrobienia licencjatu w trybie mish, i jezeli tak, to czy rowniez sa do tego jakies minima programowe? bo nie moge sie tego dowiedziec u siebie...
  • studiuje socjologie i zastanawiam sie co mozna po licencjacie z tego kierunku studiowac? licencjat - socjologia a SUM - zarzadzanie i marketing? ekonomia?...... co o tym myslicie? zaznaczam, ze na socjologii specjalizacja: zarządzanie personelem
  • witam! Chciałabym się dowiedzieć, czy nie orientuje się ktoś z Was, jak to jest z uczeniem j. angielskiego za granicą, jeżeli ma się licencjat. Czy ten tytuł pozwala na uczenie w jakiejś szkole, np. podstawówce/gimnazjum? Interesuja mnie szczególnie kraje takie jak Niemcy, Austria, Włochy. Z góry dzieki :)
  • ukończyłam studia I stopnia-licencjat- na kierunku psychologia zarządzania. Teraz bardzo bym chciała się "przebranżowić" i zacząć pracę w przedszkolu, ale nie wiem jakie powinnam teraz zrobić studia?? I czy II stopnia?? Nie mam przygotowanie pedagogicznego, podpowiedzcie jakie zacząć studia??
  • Jakie jest Wasze zdanie na temat licencjatow?Podobno nie warto robic licencjatu jezeli nie ma sie w planie pozniej uzupelnialacych mgr,poniewaz od 2006r zmieniaja sie przepisy i licenncjat traktowany bedzie jak srednie zawodowe.A teraz jak to jest?Po skonczeniu licencjatu jakie wyksztalcenie sie posiada,bo przez nie wyzsze?Moze po prostu lepiej zrobic sobie juz inzyniera? Poradzcie :)))
  • Witam Dowiedzialam sie, ze niedlugo, by uczyc w szkole trzeba miec tytul magistra kierunkowego. Ponoc, mam nadzieje, ze to nieprawda, licencjat anglistyki+ mgr innego kierunku, nie wystarcza. Jak to w koncu jest? Podyplomowka daje uprawnienia, a licencjat po innej magisterce nie? Przeciez to jest chore!!!Moze najlepiej isc na calego i wymagac habilitacji, by uczyc w podstawowce? Bardzo prosze o odpowiedz, na pewno jest ktos duzo bardziej zorientowany ode mnie w tej sprawie. Pozdrawiam...
  • Spotkałem się z pogladam, że licencjat to tak jak nic. Co wy o tym sądzicie?
  • Witam serdecznie. Właśnie zakończyłem pomyślnie drugi rok studiów dziennikarskich. Niestety ostatnio zacząłem się zastanawiać- czy dalsze studiowanie tego kierunku ma sens? Z jednej strony zawsze interesowało mnie dziennikarstwo i zawsze chciałem ukończyć właśnie ten kierunek, ale nie jestem przekonany o tym,że będę dobry w tym co robię. Może jednak rozglądnąć się jeszcze za innym kierunkiem studiów? Czy może rozpocząć drugi(a mam już pomysł jaki)? Czy wy mieliście już kiedyś dy...
  • Dziewczyny mam sporo pytań, mam nadzieję że mi pomożecie. Jestem na 3 roku licencjat : pedagogika przedszkolna zintegrowana z wczesnoszkolną i psychologią szkolną. 1. Aby uczyć w przedszkolu jako nauczycielka muszę zrobić magisterskie z pedagogiki przedszkolnej? czy wystarczy licencjat? 2. Aby nauczać rytmiki w przedszkolu muszę ukończyć jakąś szkołę muzyczną? jakiego stopnia? czy wystarczy 2letnie studium nauczycielskie o kierunku muzyka? Czy zrobić z tego magisterskie? jaki kierunek musi...
  • Przypusmy, ze mam licencjat ze stosunkow miedzynarodowych i chce robic administracje SUM na uczelni, ktora to umozliwia. Ale czy sa szanse utrzymania sie na SUM, skoro Ci, ktorzy maja licencjat z administracji maja juz jakas wiedze. Czy na SUM uczysz sie calkiem czego innego niz na licencjacie, tzn. wiedza zdobyta na licencjacie z adm. nie jest az tak wazna. Nie rozumie tego. Wg mnie takie polaczenie jest lepsze, bo masz 2 dyplomy, tak jakbys zrobil 2 kierunki. Moze sa osoby, k...
  • Witam, mam do Was takie pytanie... Otóż jak myślicie ... czy osoba, która ukończyła studia i ma magistra z kierunku niefilologicznego może iść na studia uzupełniające nie mając licencjata o kierunku językowym na np.lingwistykę stosowaną albo filologię uzupełniającą o kierunku tłumaczeniowym. I o chodzi ...mam egzamin państwowy z języka obcego, który pozwala mi na wybranie np. studiów podyplomowych na kierunku języka obcego np. Tłumacz konferencyjny albo Translacja pisemna. Ale ...
  • Orientujecie się może czy gdzieś we Wrocławiu są studia II-stopnia dla absolwentów kosmetologii?? Nie musi być to sama kosmetologia, może być biotechnologia, zarządzanie, cokolwiek na co można iść po licencjacie z kosmetologii.
  • mismap.blog.onet.pl/
  • Coraz więcej uczelni wprowadza jako podstawę podział na studia licencjackie i uzupełniające magisterkie. Uważacie, że dobre jest takie rozróżnienie? Czy jesteście bardziej zwolennikami jednolitych studiów magisterskich?
  • w tym roku kończe administrację licencjat - nie mam zamiaru kontynuować nauki na tym kierunku - co mogłbym studiować aby nie zmarnować 3 lat a jednocześie nie mieć nic wspólnego z administracją?! dzięki za pomoc

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.