Forum   logistyka

logistyka

(108 wyników)
  • Logistyk

    (42)
    Hmm to znaczy że logistyk to bardzo trudny zawód.. niewiem czy dobrze wybrałam.. Poszłam to technikum na logistyka.. Ehh
  • Właśnie zapisałem się tam na inżynierkę. Słyszałem, że warto:) Kumpel po skończeniu tej szkoły ma fajną robotę. Z uczelni sami do niego zadzwonili z ofertą <wow>! W szoku jestem!
  • Poważnie rozważam podjęcie studiów na kierunku logistyka. Co o nim myślicie? moze cos polecicie?
  • Logistyka

    (8)
    Co daje studiowanie logistyki? Kim się po niej jest? W jakiej firmie można pracować? Myślicie, że to kierunek z przyszłością??
  • WItam. Jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica na tym kierunku pomiędzy tymi dwiema szkołami? Gdzie moge byc lepiej przygotowany do pełnienia pracy związanej z tym kierunkiem?pozdro
  • Mam dylemat czy iść kształcić się w kierunku logistycznym czy nie. Jest to ciekawy kierunek ale rynek chyba już się przesycił absolwentami i nie w każdym mieście jest takie miejsce gdzie można pracować w tym zawodzie. A Wy co o tym myślicie? I czym się różni lic z logistyki od inż?
  • Witam Obecnie studiuję zaocznie logistykę, jestem dopiero na pierwszym roku ale obecnie nie pracuję i myślę o stażu(z PUP) w jakiejś firmie logistycznej. Myślicie, że to dobry pomysł? W sumie troszkę za wcześnie ale chyba lepsze to niż sprzedawanie telewizorów lub praca na magazynie za 1000zł. Czekam na opinie i ewentualne rady jak o taki staż się starać. Pozdrawiam
  • Tak jak w temacie: czy uważacie logistykę za przyszłościowy kierunek? I na jakiej uczelni w Warszawie najlepiej ją studiować? Z gory dzięki za pomoc i odpwiedzi.
  • logistyka

    (8)
    Mam pytanie co do kierunku logistyka. Czy jest on ciekawy i czy jest zapotrzebowanie na logistykó na rynku pracy.
  • Witam. Czym zajmuje się absolwent logistyki po studiach, jeśli w ogóle pracuje w zawodzie? Siedzi na przykład w Zarządzie Transportu Miejskiego i decyduje jakie autobusy wyjadą na miasto? i wyznacza im objazdy? :)
  • Witam. Mam pytanie jakie cechy logistyka są pożądane na rynku pracy? Oczywiście pomijam fakt: studia, języki, doswiadczenie, kreatywnośc itp natomiast bardziej mnie interesuje jakie programy (programownaie, autocad etc), jezyki, kursy są potrzebne by łatwiej znaleźc pracę a także to co przyda się początkującemu w tej dziedzinie:) (czy ktos z was pracuje w logistyce, jakie wymagania stawiaja wam przełożeni?) Za wszelkie odpowiedzi dziękuje:) Pozdrawiam
  • Socjologia czy logistyka,który kierunek bardziej warto studiować,ponieważ nie mogę się zdecydować.
  • pytam serio ?
  • Witam! Mam taki problem. Zaczynam pracę w szkole policealnej na kierunku technik - logistyk. Gdzie dostać materiały na ten temat. Może ktoś zna z czego zacząć poszukiwania. Będę bardzo wdzięczna nawet za malutką podpowiedź. Z góry dziękuję.
  • mysle o studiowaniu logistyki zaocznie w trojmiescie.. co myslicie o tym kierunku ? moze ktos podpowie jaka uczelnie wybrac w trojmiescie z tym kierunkiem ? jakie przedmioty , czy nuda, czy trzeba sie mocno postarac itd itd;) dzieki za rady
  • Z tego co słyszałem ,to różne opinie są na ten temat jedni,że warto drudzy,że nie i jak to w końcu jest.Są w tej branży jakieś konkretne pieniądze
  • Witam, gdzie jeszcze trwa rekrutacja na ten kierunek ? jestem z Konina
  • Jak myslicie co wybrac logistyke czy gospodarke przestrzenną na UŁ? Czy moze zarzadzanie zasobami ludzkimi ? Mam mętlik w głowie, niby chciałabym na logistyke ale ostatnio to dosc oklepany kierunek i niedługo moze okazać sie ze nie bedzie po tym pracy. Z drugiej strony ta gospodarka przestrzenna ktora mniej mnie interesuje ale daje chyba lepsze perspektywy?
  • Mam do wyboru inż środowiska na politechnice śląskiej i logistyke też na politechnice śląskiej. Proszę o pomoc przy wyborze. Jakieś porady, własne sugestie itp
  • JW;) PROSZĘ O KONKRETNE ODP.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.