Z pasją o podróżach, wycieczkach i wyjazdach

     

  lotnisko

lotnisko

(140 wyników)
  • Witam wszystkich. Planujemy z mezem wiosenna podroz do Paryza. Bardzo slabo znamy angielski. Zwiedzilismy juz sami metrem Rzym,Wieden i Barcelone. Myslelismy juz ze zwiedzanie metrem nie bedzie nas stresowac,dopuki nie zobaczylismy plan metra Paryza (totalna pajeczyna metra,jakiejs koleji RER i do tego tranwaji) Poczytalismy o biletach to doszly nam jeszcze strefy z roznymi cenami biletow (metlik w mozgu) Mam pytanie do was moi drodzy Czy nieznajac angielskiego lecz znajacy zasade p...
  • Witam! Jaki jest koszt przejazdu kolejka RER z lotniska CHARLES DE GAULLE-ETOILE do MAISONS LAFFITTE??? Bo juz sie pogubilam? Jaki bilet mam kupic? Jak najlepiej tam sie dostac? Jaki bilet najlepiej kupic, wiedzac ze spedze w Paryzu 3 dni poruszajac sie w 1 dzien: lotnisko - kamping, 2,3 - kamping - centrum Paryza, 4 - kamping-lotnisko? Prosze o rade i dziekuje! :)
  • Bardzo proszę o wskazówki jak szybko i tanio dojechać z lotniska do hotelu CAMPANILE ROISSY LE MESNIL AMELOT. Dodam jeszcze, że będą podróżowały dwie osoby. Pozdrawiam.
  • Witam, Chciałabym zapytać o orientacyjny koszt taksówki z lotniska Roissy-Charles de Gaulle do centrum Paryża konkretnie Pullman Paris Tour Eiffel hotel. Mamy troche bagaży i dziecko i jesli koszt nie powalałby na nogi to moze bym skorzystała.
  • Witam! mam parę pytań co do transportu z lotniska Beauvais do Paryża i z powrotem: 1. czy można pojechać pociągiem Beauvais <-> Paryż? jeżeli tak to jakie to są koszty i jak daleko do dworca od lotniska? 2. czy autobus odjeżdżający z place de la porte maillot do Beauvais jeździ cala dobę non stop ponieważ wylot z Francji mam o godzinie 6 i nie chciałbym żeby się okazało ze ma przerwę w kursowaniu :) Dziękuje Pozeczka!
  • Mam pytanie czy lotnisko Beauvais jest duże i czy mogę się na nim pogubić?Gdzie mogę kupić bilety na autobus do Paryż i jak nazywa się ten autobus?
  • Temat dojazdów z i do Paryża wałkowany był, prawda ;) Ja mam nieco inne - jaki jest charakter tego lotniska - ruch całodobowy czy raczej senne z czarterami i tanimi liniami? I w związku z powyższym - czy spędzenie kilku wieczorno-nocnych godzin w hali lotniska (Waszym zdaniem)wchodzi w grę czy nie bardzo..? ;) Pytam, gdyż mam wczesno-poranny lot, na który kombinacją metro + autobus do Beauvais nie dojadę, zatem oprócz rezerwowania hotelu w Beauvais na ostatnią noc i tym samym tracenia pa...
  • Witam Wybieram się pierwszy raz do Paryża i prosze o pomoc jak najlepiej dojechać z lotniska CDG T2 do stacji metra Porte de Pation i jakie bilety muszę kupić.
  • Witam. Mam nocleg w hotelu, adres: 14 Rue Du Docteur Heulin, 17. Palais des Congrès - Arc de Triomphe Paris, 75017. Samolot laduje na CDG o 22.30. czy może ktoś wie jak dojechać z lotniska do hotelu np. komunikacją miejską? jadę 1 raz do paryża. Pozdrawiam. Anka
  • witam, czy ktoś z forumowiczów ladował na tym lotnisku, chciałam zapytać o najtańszą opcje dotarcia do centrum Paryża, czy sa jakieś zniżki dla dzieci przy zakupie biletów? Jak daleko jest do kolejki, czy na pieszo da rade z lotniska? Prosze o jak najwiecej informacji.
  • Witam W sierpniu wybieram się na tygodniową wycieczke do paryża, mam tylko jedno zmartwienie... Lot powrotny do Polski mam z lotniska CDG o godz 7:20 rano, i nie za bardzo wiem jakim środkiem transportu moge się tam dostać o tak wczesnej porze (odprawa bedzię pewnie 2 godziny wczesniej wiec musze być na lotnisku ok 5:00) Prosze doradźcie mi co mam zrobić w tej sytuacji, tylko zaznaczam jestem biedna studentka i zadne taksowki nie wchodza w gre Prosze o rychła odpowiedz
  • Mam zamiar z lotniska CDG dotrzeć do miasta Roissybusem. Jak to wygląda w praktyce? Pytam, bo Wszyscy piszą tylko o kolejce RER, czyżby to bylo fatalne rozwiązanie?
  • Witam, Szukam w miare taniego noclegu na jedna noc blisko lotniska Orly. Wylot mamy wczesnie rano wiec jedna noc musimy spedzic w hotelu/hostelu blisko lotniska zeby pozniej nie miec klopotu z transportem i walizami:)). Jesli macie jakies namiary na tani nocleg to bede wdzieczna! Pozdrawiam serdecznie justyna
  • Dzień dobry! Z góry przepraszam za dublowanie pytań - czytałam wątek klaudiusza o biletach i znalazłam wiele ciekawych linków i informacji, lecz potrzebuję kilku porad/potwierdzeń.. Lecę 18 lipca i wiem, że to późno na wszelkie pytania, ale organizacją wycieczki zajmował się tata tylko mam wrażenie że wszystko jest w proszku ;) 1. Przylot. Przylatuję na Terminal 2E. Mam odebrać rodzinę z Terminalu 1. Znalazłam info, że miedzy terminalami kursuje bezpłatne metro CDGVAL. Rozumiem, że jest...
  • Kochani, lecę do Paryża całą rodziną, wiele rzeczy już poplanowałam, ale za cholerę nie wiem, jak zorganizować podróż z lotniska do hotelu. Wiem, że jest specjalny autobus za 13E od osoby, ale nie ma tam żadnej mapki przy rozkładzie i nie wiem ani gdzie wysiąść ani tym samym, na co się przesiąść. Hotel to Citadines Apart'hotel Voltaire République 75 Bis, Avenue Parmentier, 11. Bastille - République, 75011 Paris Dla osoby, która mi pomoże nagroda niespodzianka :)
  • Witam Wybieram się do Paryża potrzebuje informacji jak najtaniej dostać się z lotniska Charles de Gaulle do centrum Paryża (Łuk triumfalny) Podobno najlepiej pociągiem RAR cena ok 7 euro czy to prawda ? Dodatkowo mam pytanie jaki będzie najlepszy bilet dla osoby studenta i nie studenta na 1 strefę (bo hotel mam w centrum) jaki będzie koszt ?
  • Czy ktos wie jak najlepiej pokonac te trasę.Z mapy przeczytałam, ze RER dojezdza do Denfert Rochereau lub St Michel Notre-Dame i tam mozna się przesiąść. gdzie łatwiejsza przesiadka? Czy kupię 1 bilet na RER i metro, czy dwa osobne. Uzyskałam sprzeczne ind\formacje na tem temat. Z gory dziekuje za pomoc.
  • Jaki jest najlepszy sposob? W obydwie strony lece easyJet wiec bede na terminalu 2B. Czy z pod tego terminala jedzie jakas kolejka? czy musze udac sie do innego miejsca? Czytalem ze szybko mozna sie dostac do PARYZA kolejka RER lub szybkim TGV.Ale nie wiem jak to wyglada w praktyce i jakie sa koszta dojazdu. I prosze o rade gdzie najlepiej wysiasc w centrum aby miec najlepsze polaczena metra by dotrzec do hotelu.
  • Witam. Chciałam podziękować wszystkim dobrym duszom, za cenne wpisy, dzięki którym udało mi się samodzielnie zaplanować urlop w Paryżu. Na wszystkie pytania znalazłam odpowiedzi właśnie tu, na forum. Pozostał mi jeszcze jeden problem do rozwiązania. W Paryżu będę 7 dni. Na samym początku kupuję karty visite paris na 5 dni(o ile dobrze zapamiętałam pisownię). Na tej karcie w 4 dzień dojadę do disneylandu. Spędzę tam następne 3 dni. Karta visite straci oczywiście swą ważność. Będ...
  • bardzo proszę o radę i informację , jak dostać sie z lotniska w Montpellier do miasta , będziemy dość liczną grupą / 10 osób/ i przylatujemy ok godziny 23.bardzo prosze o pomoc,pozdrawiam
« poprzednie 1 2 3 4 5 6 7

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.