Forum   maść

maść

(394 wyniki)
  • Mam żylaki podudzia które powodują taką dolegliwość. Czy któraś z was może mi doradzić na podstawie swojego doświadczenia konkretną maść lub żel bez zapachu. Kupiłam aescin ale moj mąż nie toleruje jego zapachu:(. Oczywiście ma być też skuteczny bo nie mogę z powodu bólu łydek i stóp chodzić. Do lekarza jestem zapisana ale kolejka - trzy miesiące oczekiwania.Czy któraś poradziła sobie z problemem?
  • Czy stosował ktoś maść Kelo-cote w sprayu, bo mój mały nie da sie dotknąć a tym bardziej smarować żadnymi środkami, znalazłam to dzisiaj na kelocote.pl, dermatix miał mieć spray ale nigdy z nim nie wyszli a ten jest amerykański czy ktokolwiek używał Kelo-cote żelu? prosze o pomoc, pozdrawiam
  • Witam, draństwo nie chce zejść od pocierania obrączką. Wyglądam jak ofiara przemocy domowej ;( Mam całą górna powiekę spuchniętą i bolesną. Znalazłam w domu maść Tobrex i kropelki Dicortineff. można coś z tego uzyć?
  • Witam. Dermatolog przepisał mi Verrumal na brodoawki i jednocześnie maść cynkową. Niestety nie pamiętam co mam robić z tą maścią cynkową. Na ulotce Verumalu pisze - stosować 3 razy dziennie przez okres 6 tygodni. Maść cynkowa ma za zadanie zasuszyc brodawke, ale czy nalezy stosować ją jednocześnie? Może ktoś będzie wiedział....
  • Witam Mojemu maluszkowi (3 m-ce) przepisano na noc maść do oczu. Za nic nie moge sobie poradzic z podawaniem mu tego. Tubka zakonczona jest plastikową zwężającą sie rureczką:) Wiem ze to moze smieszne ale strasznie sie boje ze mały ruszy glowa i wbije mu to w oko. Moze lepiej nalozyc na palec i rozsmarowac? Tylko to znow pewnie niebezpieczne ze wzgl. na bakterie. Jak Wy sobie z tym radzicie???
  • Witam wszystkich:) Bardzo proszę o opinię lekarzy i rodziców która maść jest lepsza madecassol czy no-scar bo mam możliwość zakupu obu i nie wiem którą wybrać. Która ma lepsze działanie i będzie szybciej rozjaśniała blizny?? Córka ma 9 lat i płaskie blizny po ospie na obu rękach które są wielkości takich 3-5milimetowyh plamek oraz jedną wypukłą bliznę koloru prawie fioletowego po oparzeniu wielkości ok 6x9cm na lewym podudziu(oparzenie nastąpiło ponad 2 miesiące temu i było smarowane ce...
  • Witam! Niestety pojawiło mi się świństwo - chyba hemoroidy. Szczypie, swędzi, minimalnie krwawi, gulka przy odbycie. Do proktologa terminy długie, a cholerstwo boli, trzeba działać. Nabyłam więc drogą kupna maść Procto-Hermolan i... zgłupiałam. Na opakowaniu piszą, że maść należy stosować "doodbytniczo na miejsce chorobowo zmienione". Załączony jest taki długi (ok. 3 cm) plastikowy aplikator. I tera nie wiem: miejsce chorobowo zmienione mam na zewnątrz, mam ten aplikator wetkną...
  • oD WIELU TYGODNI BOLĄ MNIE PODESZWY STÓP, IM WIECEJ CHODZĘ TYM BARDZIEJ BOLĄ. TERAZ JUZ NIEZALEZNIE OD BUTÓW. RANO JEST OK, PRZEZ KILKA GODZIN A PO POŁUDNIU .... STARAM SIĘ CHODZIĆ JAK NAJ MNIEJ. STOPY SĄ TAKIE.. SZTYWNE, TROCHE PIEKĄ, ALE PRZEDE WSZYSTKIM BOLĄ. MOŻE JAKAŚ MAŚĆ PRECIWBÓLOWA BY POMOGŁA? CO TO MOŻE BYĆ???
  • Czy słyszałayście coś o końskiej maści. Można ją kupić na allegro. Ja słyszałam,że jest dobra na różne bóle ale nie wiem czy rzeczywiście tak jest. Jeśli stosowałyście tą maść to napiszcie co o niej sądzicie.
  • Prawie tydzień temu byłam z córką u dr Hofman w Szpitalu na ul. Działdowskiej. Pani dr zleciła nam stosowanie dwóch maści No - Scar na miejsca już wygojone /3 x dziennie/, na miejsca ze strupkami Traumeel S /2x dziennie/i na noc No - Scar. Niestety powyższe maści słabo nawilżają skórkę, co powoduje dość częste drapanie się. Czy pomiędzy powyższymi smarowaniami mogę te miejsca czymś nawilżać np. lipobase? PS. Od wczoraj dostaje krople Fenistil. Niestety nie udało mi sie skontak...
  • Witam! Mój synek kilka dni temu wylał na siebie gorącą kawę, oparzył sobie rączkę. Pierwszy i mam nadzieję ostatni raz jestem w takiej sytuacji i mam pytanie dotyczące maści Baneocin. Czy ktoś z Was stosował? Lekarz kazał zakupić tę maść, bo zawiera ona antybiotyk, ja natomiast bardziej ufam maści silikonowej. Poza tym mamy 3 razy dziennie polewać opatrunek Riwanolem. Dziękuję za wszelkie informacje.Pozdrawiam serdecznie!
  • Co to za moda ostatnio panuje? Wszyscy smarują się jakąś maścią dla koni... Podobno pomaga na wszystkie dolegliwości. Wiecie coś na ten temat? Wczoraj znajoma chciała mi wysmarować bolące korzonki nerwowe ale jakoś udało mi sie ja do tego zniechęcić.
  • poszukuję maści psorisan, najlepiej 20%, ale może być 10% lub w ostateczności 5%. Produkcja jest wstrzymana, nigdzie nie można jej już dostać. Jedyna nadzieja to "zachomikowane" zapasy. Dodam, że może być przeterminowana (i tak działa na mnie wspaniale, kończy mi sie tubka z datą trwałości 2005) lub otwarte, napoczęte opakowanie. Mam nadzieję że przeczytacie zanim ją wyrzucicie!
  • Witajcie! Moja córka jest pół roku po operacji rozszczepu wargi. Byłam na kontroli w lipcu i lekarz stwierdził, że już nie trzeba stosować maści. Do tej pory ciągle smarowałm dermatiksem i jakoś boję sie przestać. Myślałam, że bliznę smaruje się kilka lat. A może zmienić na contratubex? Jak myślicie, czy lekarz miał rację? Zraził mnie do siebie samym tym, że nawet nie pomacał blizny, tylko rzucił okiem, a my pół Polski przejechaliśmy na kontrolę. Co Wy na to?
  • znacie jakieś godne polecenia? używałam contratubexu, średnio pomógł, cepanu ze względu na zapach nie chcę używać, zresztą działa podobno tak jak contratubex. potrzebuję maści głównie na całkiem nowe blizny. mam skłonność do bliznowców, nawet po drapnięciu przez kota tworzą mi się duże i bordowe przerosty. pomożecie?
  • Witam. Zawcze cierpiałam na różnego rodzaju infekcje, byłam u ginekologa powiedział, że wszystko jes w pożądku, poprostu jestem podatna na infekcje. aproponował mi, abym wrazie takich infekcji smarować miejsca intymne Clotrimazolum maść, no i musze powiedzieć, że jak na razie infekcjom powieciałam Do widzenia, bo clotrimazolum mi bardzo pomógł. Ale mam pytanie, czy codziennie stosowanie clotrimazolum przez dłuższy okres czasu, może mi zaszkodzić?Z góry dziękuje za odp.
  • Jaką maść stosować na zajady?
  • Dziewczyny,mam pytanie dotyczące maści.Kiedyś miałam małą rankę u wejścia do pochwy,spowodowaną suchością przez pigułki.Każde obtarcie powodowalo,iż ranka się odnawiała.Teraz również "powróciła",najprawdopodobniej przez obtarcie od papieru:/.Nie wygląda ona stricte jak ranka,tak określiła to moja była ginekolog.Moje pytanie:czy istnieja jakies masci na takowe obtarcia w miejscach intymnych?Pytam,gdyz ginekolog powiedziala mi,ze nie ma takich masci i trzeba poczekac az sie zagoi.Z ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się