magnez

(12 wyniki)
  • witam chciałam sie zapytać ,bo wiele z was bierze magnez z witaminą b6, jaki mam kupić aby miał najwięcej w jednej dawce magnezu ,biore teraz z firmy zdrowit ,ale gdzieś wyczytałam że te rozpuszczalne nie są dobrze przyswajalne ..dzięki za pomoc
  • Mam od pewnego czasu niedobór magnezu i to znaczny. Norma jest od 1,7 a ja mam 1,3 i to po miesięcznym codziennym podawaniu magnezu dożylnie. Troche poczytałam o magnezie i znalazłam informacje ważną dla tych którzy choruja na niedoczynnośc przytarczyc i biora wapń. Otóż przyjmowanie magnezu zapobiega odkładaniu sie magnezu w róznych narządach między innymi w nerkach. to moze było logiczne, ale warto przypomnieć. Mi zastrzyki bardzo pomagaja. Od czasu kiedy zachorowałam na nied. ...
  • jak im sprostać, już mam siebie dość, inni też mają mnie pewnie dość, ciagle chodze smutna, niepocieszona, zniechęcona do życia, bez siły na wszytsko, płaczę co i rusz - mam już dość! Moze jakies witaminy, moze dolaczyc selen, moze wziekszyc dawke do 25 tyroksyny, obecnie tydzien biore 3/4? moze magnez wapno czy coś innego. doradzcie bo mam dość siebie takiej
  • Oto one: TSH - 38% (1,77 norma: 0,27 - 4,20) FT3 - 0,23% (4,01 norma: 4,00 - 8,30) FT4 - 94,81% (1,66 norma: 0,93 - 1,70) obecnie jestem na euthyroxie 75 od dluzszego czasu i czuje sie fatalnie: wylupiaste oczy, śpiączki, osłabienie, tycie z powietrza, sprawność umysłowa znacznie obniżona, ból i opuchlizna nóg.. Bardzo proszę o pomoc w ich interpretacji, ja widzę, że nie jest dobrze, ale nie wiem co konkretnie się dzieje, pozdrawiam, Ula Bardzo proszę
  • Witam. Mam 29 lat, od pół roku czuję się permanentnie przemęczony, zaspany, wczesniej myślałem, że to mała córeczka daje mi tak w kość (nieprzespane noce itp) ale od kiedy mała dobrze śpi w nocy (od około pół roku) ja czuję sie ciągle zmęczony (mimo, że śpi mi się nieźle). Do tego towarzyszy mi uczucie chłodu czego wcześniej w ogóle nie odczuwałem, dodatkowo, szczególnie w nocy drętwieją mi palce u dłoni no i nie wiem czemu ale od dawna pobolewają mnie stawy kolanowe, od czasu ...
  • Witam Mam pytanie dotyczące tych witamin czyli kwasu foliowego , vitaminy b6 oraz magnezu,Jaki cel jest ich stosowania przy nadczynności?Biore 2 tabletki kwasu foliowego,2 tab vit B6 oraz z 4 tabletki magnezu,orez thyrozol 3 razy dziennie razem 40 mg na dobę oraz propranolol 2 dziennie po 10mg,Leczę się od niecałych 3 tygodni i jestem troche spokojniejsza.Mam problem z nogami-są słabsze niż zwykle i bolą mnie stopy a szczególnie pięty.Czy jest na to jakis sposób.Ft4 z 4,1 spad...
  • Czy ktos sie orientuje które szpitale specjalistyczne w Polsce tym sie zajmują?Zostały mi uszkodzone przytarcze podczas operacji usuniecia tarczycy , teraz mam duze kłopoty z wapniem , bo ciagle gwałtownie spada , poprzez za niski parathormon.Prosze o jakies namiary.
  • Proszę powiedzcie mi jak to jest z tym poziomem wapnia? Mojemu męzowi wycięli połowe tarczycy. Dretwieje mu ręka. Czy powinien przyjmowac wapno albo magnez? Co robić w takim przypadku. Bedę wdzięczna za odpowiedź. Czekamy na wyniki histop. i hormony taczycy po operacji.
  • jestem po wycięciu tarczycy, prawie całej; mam raka, czeka mnie scyntygrafia: ( biorę euthyrox 300; utrzymywana jestem w nadczynności (tsh: 0,02), ale ejstem okropnym "czajnikiem" - wszystko mnie irytuje, wneria i awanturka gotowa:( biorę kalms i nervomix oraz inne rzeczy ziołowe, ale chyba mi to nie pomaga:( Co wy bierzecie, czy macie w ogole taki problem? Czy musze brać już leki przepisane przez lekarza, skoro ziolowe nie pomagają? Oprocz tej nerwowości, tyję:( na początku brania...
  • Czy w niedoczynności tarczycy można mieć uczucie drżenia ciała (tak jakby wszystko w człowieku się trzęsło?).Mam tak od 3 miesięcy i nic nie pomaga:ani magnez, ani leki uspokajające...
  • ...........czy dołączył ktoś nowy z tymi objawami?Pozdrawiam Mariola
  • Niewiem czy pisze w odpowiednim miejscu, ale może od was zasięgne troche info na ten temat. Od kilku dni pulsuje mi jedno oko, praktycznie bez przerwy. Niewiem czy to ma jakies znaczenie ale jestem posiadaczką niedoczynności. Może to jest spowodowane brakiem jakiś witamin. Z góry dzięki na jakiekolwiek odpowiedzi:)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się