makrela

makrela

(42 wyniki)
  • Witajcie. Nie jem wogole ryb. Nie znosze i koniec. Ale ostatnio zdarzyl sie jakis cud- w jednej z restauracji podano na przystawke paste z wedzonej makreli. Boskie! Zlalazlam juz wszystkie carefoury, tesca itp w poszukiwaniu podobnego cuda. Ale niczego takiego nie znalazlam: ( Byly tylko pasty kawiorowe, tunczykowe i lososiowe. Moze ktos z Was podrzucilby mi przepis na pyszna paste z wedzonek makreli? Nie wiem zupelnie jak sie do tego zabrac. Jak zobaczylam te suszone rybki bez...
  • Kupiłam wczoraj wedzonego grenadiera i kurcze, nie wiem czy z nim wszyskto ok. Zazwyczaj kupowałam makrele- kazdy wie jest miekka i tłusta. Ten grenadier suchy, twardy. Czy on taki ma byc czy trafiłam na niedowedzony egzemplarz. No i co z niego zrobic?
  • ktora ryba jest tlustsza ?
  • Czy ktos moze poszczuc mnie ciekawym przepisem na makrele. Najlepiej pieczona, ew. smazona. Dzieki i pozdrawiam
  • witam, przegladalam ostatnio ceniaca sie gazete z przepisami i zapamietalam sobie haslo makrela - w nowy,niespotykany, oryginalny sposob. Przepisu nie doczytalam, haslo zapamietalam i dzis nabylam pare surowych makreli, ponoc swiezych,bo "dzisiaj przyjechaly". W domu doczytalam, ze: taka swieza wyfiletowana makrele bejcuje sie owa oryginalna mieszanka ziol i przypraw i kaze jej sie lezec dwa dni w lodowce. Nastepnie spozywa sie jako alternatywe do nudnego juz lososia. Nieste...
  • Witam wszystkich Mam takie pytanko... z dzieciństwa pamiętam różne pyszne pasty do kanapek własnej roboty. czy możecie się podzielic jakimś ciekawym przepisem na takie pasty ? Dzisiaj kupiłam makrelę wędzoną i z tego też chyba mogłabym jakąs pastę zrobic prawda? ale zupełnie nie mam pomysłu z czym to zkomponowac. pozdrawiam, M
  • Od kilku dni chodzi za mna pasta rybna...a wy jak ja robicie? ja daje rybke, cebulke, czosnek i serek bieluch i przyprawy, a wy?
  • Jakie potrawy można przygotować w ciągu pół godziny tak żeby były proste w obróbce, wykwintne w smaku, i miały w sobie odrobinę pikanterii;) a do tego butelka wina czerwonego lub białego, taki szybki obiad ze smaczkiem. Podawajcie przepisy
  • Mam prośbę, potrzebuję jakieś proste przepisy na pastę do kanapek dla dziecka. Podrzuccie coś.
  • Problem nietypowy, a wręcz pewnie dziwaczny. Mam ochotę na rybę w pomidorach - coś takiego jak makrela w pomidorach w puszce firmy Neptun. Niestety nie mam możliwości kupienia tego :/. Kupiłam tuńczyka w oleju. Nie zrobię makreli z tuńczyka, ale fajnie by było zrobić przynajmniej tuńczyka w pomidorach :). Mam do dyspozycji koncentrat pomidorowy (i pomidory w różnych innych postaciach), przyprawy, itd. Jak byście zrobili sos pomidorowy, żeby smakował podobnie do tego, który jest w puszka...
  • AFERA

    (5)
    robie dzis duze przyjecie ,pieke ostatnio modne paszteciki z sledziem i filetem z makreli w puszce czy myslicie ze jak dodam do smaku pieczarki nie potruje tym gosci???
  • Szukam przepisu na pastę z rybki wędzonej. Pomóżcie
  • Jak w temacie. W zeszłym roku eksperymentowałam z doradą i byl to strzał w 10. Jedną piekliśmy bezpośrednio na ruszcie, drugą dusiliśmy w folii. Jakie jeszcze ryby nadają się na grilla ? Chodzi o to, żeby nie miały drobnych ości i nie rozwalały się za bardzo (w razie czego mam taki patent do grillowania ryby).
  • mam straaaszna ochote na paste rybna - taka z makreli wedzonej, pomozcie - co dadajecie. Ja myslalam o makreli, twarogu, jakies przyprawy - gdzies czytalam ze troszke przecieru pomidorowego (a czy moze byc sam twarog bez majonezu?). Hmm - czekam na propozycje. Pozdrawiam
  • makrelę mam, dorzuciłabym jakieś jajko, co jeszcze? jadacie takie?
  • Jak cos takiego zrobic? Taka do kanapek, mam makrele i co do tego ?
  • czy jecie w takiej postaci z pieczywem czy macie jakies przepisy na potrawy z wedzonych ryb - roznych !
  • Witam wszystkich! Mam pytanie a propos pasty z makreli.Mianowicie czy mozna do niej dodac zamiast majonezu np. jogurt naturalny? Wybaczcie bo moze to trywialne pytanie ale ja dopiero stawiam pierwsze kroki w kuchni...:) Pozdrawiam serdecznie! m
  • Nie znam sie na rybach, a chcialabym wiedziec ktore gatunki sa tluste, ktore chude? Zdecydowanie wole sie kierowac ku tym tlustym, bo w nich jest cale rybie dobro :-), ale procz fladry i sledzia to innych tlustych nie znam. Pomozcie kulinarnej amatorce agata
  • No, właśnie kochani, poratujcie mam ochotę na dobrą pastę z makreli. Do tej pory robiłam z jajkiem na twardo i szczypiorkiem. A wy?
Pokaż wątki z forum:

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.