mamy

mamy

(2465 wyników)
  • Miejsce akcji - Pyrzowice Bagaż - podręczny Przedmiot przemycany - druty drewniane dokręcane do żyłki Wiem, że metalowe nie przejdą na 100%, może lepiej zamiast drewnianych akrylowe? Macie jakieś doświadczenia?
  • dziewczyny kochane, ostatnio "rzuciły mnie na kolana" filcowe torebki. O filcowaniu mam blade poęcie, więc nie będę nawet próbować. Wynalazłam jednak w sieci pomysł na filcowanie torebek robionych na drutach. Przeszukałam mnóstwo stron i chyba znalazłam najbardziej odpowiednią dla siebie. Na drutach robiłam sporo ale bardzo, bardzo dawno temu, gdy nie było dostępu do wzorów po angielsku i nie mam żadnego doświadczenia w czytaniu ich opisów. Wydawało mi się, że moja znajomość teg...
  • Zapragnęłam wydziergać sobie sweterek w kolorze jagodowym, lekki letni czy cieplejszy jesienny - nie ma znaczenia, byle jagodowy. Podpowiedzcie proszę, które włóczki występują w tym kolorze. Będę bezgranicznie wdzięczna (i szczęśliwa).
  • Proszę pomózcie, mniej wiecej drobna, roczna dziewczynka ile ma wzrostu. Małgorzata
  • Witam Mam pytanie, może będziecie wiedziały, czy ten sweterek jest szyty na bokach, to znaczy chodzi mi na rękawach? czy jet przerabiany na okrągło? A może ktoś ma po polsku schemat? Z góry dziękuję. Pozdrawiam radikal.ru/F/s55.radikal.ru/i148/0903/3a/4626ec058345.jpg.html
  • Witajcie. Znów chodzi mi nowy pomysł po głowie... chciałabym swojej córce zrobić pelerynkę do komunii. Tak sobie myślę, że bylaby to też dla niej fajna pamiątka. Tyle, że nie wiem jak... począwszy od tego jaki wzór, który byłby w miarę łatwy i ładny, z jakiej włóczki, czy himalaya kasmir byłaby dobra, ile bym jej potrzebowała? Czekam na Wasze wsparcie. POzdrawiam, Ania