matura

(48 wyników)
  • Cześć Tu macie arkusze i odpowiedzi do matury 2013 do wszystkich części ,który odbędzie się w maju. hostujmy.pl/download/45384/mQ5NDB
  • masa politykow sie glowi, jak poradzic sobie z bezrobociem. zeby miec szanse na zatrudnienie, trzeba byc mlodym magistrem, znac jezyki i miec doswiadczenie - mowia ogloszenia i statystyki. cala reszta pozostaje bez szans. masza politykow sie glowi, jak rozwiazac problem. kudrycka widzi tu swoje piec minut, czyli idealny pretekst, by zmajstrowac system szkolnictwa wyzszego. jednak system szkolnictwa wyzszego jest jak najbardziej sprawny! matura jest u nas zbyt latwa - obrazuje t...
  • Znowu jesteśmy w czołówce ,jak to mówią w Tvp standardowo najlepiej wypadły Małopolska,Łódzkie ...(ktoś chyba jeszcze ;p) i Podlasie :D
  • i kto tu rządzi? Może jeszcze sprezentować mu stanowisko w wydziale edukacji? Lepper w kraju a Tołwiński w Bialymstoku. Czym się różni od Kononowicza? bo chyba nie wykształceniem. Oby chociaż reszta się o tym nie dowiedziala, bo wstyd
  • www.wirtualnemedia.pl/document,,1490333,Giertych_do_dziennikarzy_Napiszcie_mature.html ale dziennikarze to są tchórze i wyślą faxem usprawidliwienie od rodziców z powodu pogrzebu, wizyty cioci z podkarpacia albo zwyklej biegunki
  • slyszalam dzis w radio ze nauczyciele cos sie buntuja ze za malo kasy im placa za sprawdzanie matur i e za ustne nic nie dostaja!! aaaa i tez wiem ze nauczyciele z mojeje szkoly nie beda sprawdzac matur!! co to kurde ma byc?? strajk sobie zrobia?? moze odwolajmy mature bo nie bedzie mial kto sprawdzac matur!!??? jak zwykle na tym wszystkim my wyjdziemy najgorzej!ale chyba zdazylismy sie juz przyzwyczaic?:>hmmm zobaczymy co bedzie dalej ale malo czasu zostalo zeby oni takie cyr...
  • wystarczyło zobaczyć kartę odpowiedzi u kolegi z przodu, nauczyciele pozwalali ściągać nawet od sąsiada 4 rzędy dalej nowa matura to taka fikcja jak stara- ściąganie na całego, forma testu zaprasza do ściągania, gnój starej matury powrócił uczyłam się do matury i wiem, że ci co beszczelnie ściągali będą mieli tyle punktów co ja, frajerka, która chciałam się uczyć
  • Nowa matura to kamień węgielny reformy edukacji. Mam nadzieję, że łybacka nie zniszczy nowej matury Pozdr
  • MATURA, KOREPETYCJE! Studentka filologii polskiej i historii przygotuje do egzaminu gimnazjalnego (czesc humanistyczna) i do MATURY z : języka polskiego (oba poziomy) historii (oba poziomy) wos-u (oba poziomy). Nauka precyzyjnego "wbijania" się w klucz. 18zł/h. Raz w miesiacu sprawdzian z przerobionego materiału i próbna matura (gratis:). telefon: 886144330 e-mail:yrekzu@o2.pl
  • Seksu w Ministerstwie Edukacji NIE MA. Powtarzam, NIE MA!
  • Na stronie www.menis.gov.pl podane są wyniki matur w województwie podlaskim z poszczególnych przedmiotów. Zachęcam do lektury.
  • wiadomosci.onet.pl/1230060,11,item.html
  • Dyrektorzy zamiast narzekać powinni chyba być zadowoleni. W końcu już teraz wiedzą, czego im brakuje w szkole i można odpowiednio przygotować się przed majową maturą. Nie rozumiem, czemu słownik musiał(?)leżeć na każdej ławce? Jeśli tak było, to bardzo dobrze, ale przecież nie ma takiego obowiązku. Szkoda, że moja szkoła nie ma takich możliwości. Uczniowie przynosili słowniki z domu.
  • matura

    (13)
    czy ktoś może domyśla sie jaki motyw literacki będzie w tym roku na maturze?
  • Ach,te licealistki.
  • super... akurat młodzież ma mature a studenci zagrają im na nosie i się będą w najlepsze bawic. Sam bym na Kasę Chorych poszedł, ale co jak następnego dnia matura jakaś... Pozdr.
  • szukam liceum zaocznego uzupełniającego w Białymstoku moje wymagania by: 1. nie było dużych opłata a najlepiej w ogóle 2. nie za wysoki poziom by można było pogodzić prace z szkołą
  • Straciłam z Wami kontakt, chciałabym Was odszukać. Piszcie do mnie na priv. Gosia
  • Drodzy podlasianie... który temat na maturze najbardziej wam się podobał? w ogóle jakie były? :) mam nadzieję, że dobrze poszło, i powodzenia na reszcie!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.