mini

(23 wyniki)
  • Mam od kilku dni to cudo. Postanowiłam kupić, bo Bllanka z powodu refluksu nie przybiera rewelacyjnie na wadze (dobrze, że w ogóle ruszyła z wagą, bo długo stała w miejscu) i dodatkowo trochę ciałka jej nie zaszkodzi. Sciągam pokarm i dwa razy dziennie średnio podaję jej butlą. Ale dziewczyny, te które mają medelę, mam problem - z prawej piersi nie chce mi za nic odciągnąć. Mam tę pierś z definicji mniejszą, a dodatkow Blanka nie jest karmiona klasycznie, tylko trochę w pionie. Jak mocno poko...
  • Witam, mam pytanie do Dziewczyn które używają laktatorów, które polecacie? Ja jestem przed zakupem produktu firmy Medela no i właśnie nie wiem czy oprócz ceny mają jakieś inne istotne różnice laktatory Swing i Mini Electric. Będę wdzięczna za wszystkie sugestie i podpowiedzi. Dodam, że odciągacza będę używać bardzo często- kilka razy dziennie.
  • Mój synek ma skończone 9 m-cy, jest karmiony piersią, dieta roszerzona po 6 m-cu. Z butelki zjada średnio ok. 100 ml mojego mleka jednorazowo, z nowości około pół słoiczka na raz, czyli jakieś 60 ml, kaszki też maksymalnie 70 ml. Po takich ilościach zaciska usta, odpycha rączką, ewidentnie już się najadł. Nawet po przerwie 3-4 godzinnej jest taka samo. Dotychczas karmiłam na żądanie piersią w ciągu dnia i nocy, więc waga szła w górę. Teraz gdy w dzień starałam się dawać głównie sta...
  • Który laktator polecacie? Mam dylemat pomiędzy tymi dwoma.
  • Czy któraś z eMam używa/używala laktatora bateryjno-sieciowego Medela Mini Electric i mogłaby podzielić się uwagami? Zastanawiam się, czy zwykły laktator mi wystarczy - muszę wrócić do pracy zaraz po macierzyńskim, na 10 godz/dz, a chcialabym,żeby mój Mikołaj jak najdłużej pił moje mleczko. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdr.
  • dziewczyny, ściągałam pokarm laktatorem takim wypożyczonym, Medeli. kupiłam sobie w końcu swój mini i lipa, nie chce lecieć. ten mały jakoś wolniej pracuje, pewnie to wina tego. sama nie wiem. a może laktator do bani, bo używany kupiłam. a może coś nie tak robię, pomóżcie bo mnie małż zabije, tyle kasy na marne!!
  • Kupiłam ten laktator, dziś go dostałam i niestety jest bardzo głośny, chociaż według opisów miał być cichy. Tu powstaje pytanie do mam, które go używają: tak ma być, czy ten mój egzemplarz jest taki hałaśliwy? Do tej pory wypożyczałam laktator ze szpitala taki z pompką, też z medeli i jest o wiele cichszy niż ten mały nowy :( Nie wiem czy zostawić ten mini czy oddać?
  • Na Niemowlu już mi dziewczyny podpowiedziały, że elektryczny. Stawiałam na Medelę Mini, ale właśnie odkryłam Tommee Tippee. Który lepszy? Czy może jakiś inny? Elektrycznych dużo, niektóre bardzo tanie, inne 5-cio krotnie droższe- czym się kierować? Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Laktator

    (5)
    Zastanawiam się nad kupnem elektrycznego laktatora medeli. Do wyboru mam dwa Mini Electric lub Swing. Czy wiecie jakie są różnice między nimi i jaki lepiej wybrać?
  • Drogie eMamy odciągające mleko medelą mini electric napiszcie mi ile czasu trwa u Was taki "seansik", po ile czasu przeznaczacie na jedną pierś i ile mleka udaje się Wam w ten sposób ściągnąć? I jeszcze czy bolą Was brodawki sutkowe po ściągnięciu? Ja odciągam od 4 mies. i mam właśnie kryzys. Żeby opróżnić piersi na maxa muszę ściągać po ok. 20 min.na jedną( 100 - 120 ml, 150 nad ranem). Strasznie bolą mnie jednak brodawki, są wręcz fioletowe, ostatnio porobiły mi się aż pęcherze ...
  • od 4 dni odciągałam ręcznym lovi mleczko po karmieniu młodego (bo zbyt leniwy jest i się nie najada, no i z techniką jedzenia nie jest najlepiej, do tego laktacja siada... długa historia) około 15 minut z tej "jedzonej" piersi. nie udawało mi się zbyt dużo odciągnąć (10-20m) i ręka mi już siadała, więc zakupiłam medelę mini electric (taką, jakiej używała doradca z poradni laktacyjnej, gdzie wszystko było ok) i coś nie halo z tym laktatorem. używałam dziś pierwszy dzień i za pierwszym r...
  • Proszę doradźcie mi jakiś laktator elektryczny do częstego i szybkiego ściągania pokarmu.
  • Witam serdecznie:) Ile razy dziennie minimum powinno dostawać 8,5-9 m-czne dziecko pierś? Karmię na żądanie, ale interesuje mnie jakie są te minimalne ilosci. I czy te ilosci liczy sie dobowo? Coreczka je okolo 8 razy na dobę, ale ssie bardzo krotko-1-2 minuty, dluzej jedynie do nocnego snu. Czesto zapija piersia staly posilek-czy to tez liczyc jako karmienie? Ostatnio budzi sie w nocy bardzo czesto i tez ssie bardzo krotko. Zastanawiam sie czy oby te jej mini sesje przy piersi wystarc...
  • Mini Electric Plus czy Swing? Musze juz niestety pozegnac sie z moja Symphony, a dziecie wkracza powoli w etap kaszek (i niedlugo do opiekunki, buuuu), wiec musze kupic jakis laktator. I sie zastanawiam nad tymi dwoma. Ma ktos porownanie, ktory bedzie lepszy? MEP jest na dwie piersi, Swing dwufazowy i chyba mocniejszy troche (czy sie myle?). Poradzcie, jak macie porownanie.
  • Od 2 miesięcy odciągam mleko laktatorem ręcznym Avent, 4-5 x dziennie po ok 100-120 ml.Jest to jednak żmudna robota, bo leci mikroskopijnymi strumykami, muszę non stop dosyć silnie uciskać pierś pod różnymi kątami, żeby cokolwiek lecialo.Jako że do wykarmienia mam dwoje bliźniąt-chcialabym pobudzić laktację.Wszelkie polecane na forum sposoby przerobione-bez efektu. Nie mogę ściągać częściej jak co 4 h, bo piersi bardzo bolą, od wielu tygodni mam dużą, niegojącą się rane na broda...
  • Zamierzam kupic sobie elektryczny laktator bedzie mi on potrzebny bo niedlugo wracam do pracy i chcialabym sciagac mleczko dla mojego synusia na rynku jest ich spora masa przegladalam ale nie potrafie sama zdecydowac. Z jakiej firmy bylby najlepszy prosze o porade opiszcie tez jak one dzialaja czy jestescie zadowolone . Z gory dziekuje i pozdrawiam
  • bardzo proszę o radę bo nie wiem na który się zdecydować a może aventu ręczny?
  • jakie modele z tych dostępnych na rynku no i nie po 3 tyś zł ;-) są najlepsze pod kątem skuteczności, szybkości, siły ssącej itp Czy któraś mama używała moze Aventu isis z Elektrycznym modułem ?
  • laktator

    (4)
    jaki laktator najlepszy?mam problem z karmieniem małego, do tej pory miałam reczny na strzykawke, ale duzo roboty przy nim, moze elektryczny? pomocy?
  • Witam. Wczoraj lekarz przepisał mi Microgynon pomimo tego,że powiedziałam mu iz karmie jeszcze w nocy piersią. Mój synek ma skończone 7 miesięcy i lekarz poszukawszy w jakiejs książce stwierdził,że nie ma przeciwskazań. Czy faktycznie? Brać? Czy nie zaszkodze małemu? Dodam,że własnie dostałam pierwsza @ od porodu i łyknełam jedna tabletkę,ale jesli moge zaszkodzic małemu to może lepiej zrezygnować? sama nie wiem co robić.A ulotkę mam tylko angielską więc niezbyt mi pomogło przec...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się