mleko

mleko

(191 wyników)
  • opłaca się kupić? Co on w sobie takiego ma,że akurat to jest garnek do mleka? Wygląda na normalny. Może mleko się nie przypala. A są jeszcze jakieś inne jego zalety? Teraz będzie niedrogi w Biedronce i zastanawiam się czy kupic. :)
  • Postanowialm kupic sobie jedno z tych cudow ;) Ale teraz pytanie ktore ma wiecej plusow. Dolce Gusto ma mozliwosc zrobiena kawy na zimno, czekolady i kawy z mlekiem. Wydaje mi sie tez ze taniej wychodzi zakup kapsulek. Nespresso duzy wybor kaw , lepsze chyba smakowo ale wydaje mi sie ze wychodzi drozej. Jakie wy macie uwagi?
  • Potrzebuje kupic jak w tytule.Rano i wieczorem dzidzia pije mleczko(bebilon4) z kaszką(nestle).Do tej pory jechalismy na zwyklej butelce.Z niekapka z twardym ustnikiem nie chce pic mleczka.Przydalby sie jakis z miekkim ustnikiem i zeby takie gestsze mleczko przechodzilo.
  • Mamy uważajcie! Kiedy czytałam podobne artykuły wydawało mi się, że mnie to nie spotka. A jednak...W sobotę (17.01.2009) kupiłam 2 opakowania w/w mleka w sklepie Rossmann w Częstochowie, w byłym "Puchatku". Jakież było moje zdziwienie,obrzydzenie i zarazem przerażenie, kiedy to po otwarciu srebrnego opakowania w środku zobaczyłam 3 walające się w mleku (białym proszku) larwy i kilka strzępów "czegos", cokolwiek to było. Szybciutko "okazy" odwiozłam do sklepu. Tam dwie!! pani...
  • może się przyda dla rodziców małych dzieci:-)
  • Dziewczyny!!!Wczoraj kupione mleko oryginalne otwarcie zdjete tez wczoraj Dzis otwieram opakowanie pod wieczkiem glizda czy jak to nazwac biala 1 cm zyjaca ale pod takim jakby kokonem! Kontaktu z mlekiem raczej nie bylo Jutro daje do sanepidu w celu zbadania opakowanie wraz z zawartoscia Dziecko dostalo porcje tego mleka! rano bez okularow przyrzadzalam i pozniej szykowalam porcje do dozownika na wyjscie i to zauwazylam Zmrozilo mnie!!! Jestem z Poznania Czy mialyscie taki przyp...
  • czy wiecie gdzie mozna kupic mleko matki? mial ruszyc bank mleka przy szpitalu w w-wie, ale chyba jeszcze nie dziala..
  • Na Litwie jest w sklepach tzw razienka (nad "z" jest daszek). Coś w rodzaju mleka, ma 3,2%, smakuje trochę jogurtowo i ma ciekawy kolor: beż jak dla mnie wpadający w różowy:)nie mogę nigdzie znaleśc polskiej nazwy (nie wiem nawet czy w Polsce jest to coś dostępne).Podobno żeby coś takiego uzyskac trzeba zwykłe mleko podgrzewac w glinianym garnku:) Może wy wiecie?
  • pytanie jak w temacie. Jesli tak, to gdzie?
  • Szukam serkow, jogurtow, kefirow, ktorych podstawowym skladnikiem jest mleko pasteryzowane [b]bez domieszki mleka w proszku[/b]!, moga zawierac zywe kultury bakterii i to tyle. Znalazlam juz serek bieluch:)... Kto zna jakies inne?. dzieki
  • do mam które nie karmią piersią.- ile kosztuje mleko ? na ile wystarcza opakowanie?
  • Absolutnie nie znam sie na ekspresach do kawy. Nigdy nie miałam, w domu rodzinnym też nie było. Teraz chcę kupić - ale zupełnie się na tym nie znam. Nie chce wydac więcej niz 200 zł. I chciałabym taki co robi mleczną piankę bo zawsze piejmy w domu kawkę z mlekiem. Teraz w Lidlu ma być ekspres - zastanawiam się czy w tej cenie to dobry zakup czy można znaleźć coś lepszego (nie musi być nowy).? W tym lidlowskim trzeba "ręcznie" ubić piankę? Czy w tej cenie kupię taki że tylko wkładam wężyk d...
  • Chciałyśmy kupić sobie z koleżanka ekspres do kawy na kapsułki do pracy. Polecacie coś? czego nie polecacie? Ekspres powinien byc tani, możliwie bezawaryjny, wszechstronny (do wielu rodzajów napojów - kaw, a nie tylko do espresso). I tani w eksploatacji= czyli kapsułki nie powinny być mega drogie w przeliczeniu na sztukę.
  • Witam, ostatnio bylam na zakupach z moim dwuletnim synem. Hmmm, no nie byly to spokojne zakupy wiec pedzilam z sila wodospadu, lapalam w locie sprawunki wg. listy zakupow. Kiedy juz stalam przy kasie i analizowalam czego nie kupilam - przypomnialam sobie - mleka ( kartonik, jakies tam UHT). Nie patyczkujac sie wiele po prostu siegnelam na polke trzy metry dalej i chwycilam co bylo. Okazalo sie, ze to strzal w 10!!!! Mleko jest w kartoniku, nazywa sie MILAKT, jest UHT, 2%, firma Maćkowy a co ...
  • Wycofano ze sprzedaży pewną partię mleka BEBILON z podejrzeniem, że może grozić zatrucim pokarmowym. Wiadomość z tvn24
  • Witam,mam zamiar kupić expres do kawy Tchibo cafiisimo, na kapsułki, proszę o opinie o tym produkcie i czy warto go kupić. z góry dziekuje.
  • Witam POszperałam trochę w sieci w poszukiwaniu sklepu internetowego, w którym można kupić mleka modyfikowane (różnych firm) i nic nie mogę znaleźć. Może któraś z mam wie gdzie taki sklep znaleźć i podesłała by mi linka. Może kogoś to zdziwi, że szukam mleka w necie, ale tak się składa że naprawdę daleko mam do sklepu (ok 30km) a w aptece nie bardzo uśmiecha mi się płacić 15zł za kartonik mleka bo po co przepłacać :) Więc jak ktoś zna taki sklep to proszę o linka. Dziękuję bardzo
  • Jaka jest różnica miedzy mlekiem za 30 a mlekiem za 9 zł. Czy różnią się składem, wartością odżywczą, itd.? Czym gorsza jest np Humana od innych dużo droższych mlek? Czym prócz ceny należy sugerować się przy wyborze mleka? Czy któraś z was szanowne mamuśki dokonała takiego przeglądu?
  • Witam Chce kupić podgrzewacz ale jest ich tyle, że nie wiem na jaki się zdecydować. Może któraś z Was może mi jakis polecić? Obserwuję te oferty: Ale który jest najlepszy.......... moze doradzicie coś.... 1. allegro.pl/item1189545018_podgrzewacz_ elektryczny_philips_avent_promocja.html 2. allegro.pl/item1165957211_podgrzewacz_ elektroniczny_lcd_do_butelek_avent.html 3. allegro.pl/item1185824061_podgrzewacz_ philips_avent_iq_scf_260_fv_g24m_sklep.html

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.