nagrywanie

nagrywanie

(498 wyników)
  • Witam! Mam pytanko odnośnie nagrywania płytek. Jeśli mam nagrywarkę o maksymalnej prędkości nagrywania 2x, to czy mogę nagrywać na niej płytki, na których jest napisane np. 4x? Co się stanie jeśli na takim cd nagram płytkę? Z gory dzieki za pomoc! Pozdrowki :)
  • Mam problem z nagrywaniem płyt CD. Zawsze wszystko było ok, używam Nero 5.5. Kiedy ostatnio próbowałem nagrac płytę nagrywanie zatrzymało się w 6%, w komunikatach wyświetliły się takie komunikaty: Power calibration error Niewłaściwy stan zapisu! Wykonanie polecenia Zakończ Ścieżkę nie jest możliwe! This is not a CD-Recordable Wykonanie polecenia Fiksacja nie jest możliwe! Próbowałem nagrywać w innych programach, ale tam najczęściej wykrywa nieznany błąd. Kiedy staram się nagra...
  • mam takie pytanko. wlaśnie niedawno kupiłam nagrywarkę cd-r/-rw. czy moglby mi ktoś napisać jak sie nagrywa w nero różnego rodzaju pliki np. avi, wmv, mpg? bardzo prosze o pomoc. z góry dziękuje i pozdrawiam. życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku!
  • Po formatowaniu komputera Windowsa mowi ze nie mam uprawnien do nagrywania plyt i zebym sie skontakowal z administratorem. O co chodzi???
  • kupiłam płyty 870mb, gdy chce nagrać na nie dane kreator nagrywania windowsa xp twierdzi że płyty mają 702mb i że dane się tam nie zmieszczą. nie mam żźadnego specjalnego programu do nagrywania i prawde mówiąc wygodniej mi po prostu wysyłać dane na płytę, ale co mam zrobić by windows widział prawidłową pojemność płyty? a jeśli muszę użyć jakiegoś programu do nagrywania to czy możecie polecić mi jakiś nieskomplikowany darmowy do pobrania z sieci?
  • mam sporo muzyki na komputerze, chciałbym to przenieść na kasety - czy istnieją jakieś urządzenia by przez USB nagrywać?
  • Potrzebuję pomocy w edycji konfiguracji programu Screamer Radio. Nie wiem, które robaczki w Notatniku trzeba usunąć, bądź zmienić i jak, żeby program był nagrany w jednym pliku. Niektóre stacje tagują np. utwory i wtedy każdy utwór to jeden fragment programu. Później trzeba wszystko scalać.
  • Witam Ponieważ temat nie dotyczy ściśle tylko jednego podzespołu umieszczam go w tym dziale. Marzy mi się, żeby w nowym lub zmodernizowanym komputerze mieć możliwość automatycznego nagrywania z tunera tv o określonej porze, najlepiej jeszcze, jeśliby komp się sam o tej porze włączył. Pytanie czy to się w ogóle da osiągnąć ? Jeżeli tak to przy jakich warunkach ? Czy możliwe jest to w wariancie z tunerem zintegrowanym z monitorem, tunerem zewnętrznym, kartą telewizyjną w kompie ? ...
  • Mam pytanie jestem zainteresowany kupnem odtwarzczacza MP3 z radiem mysle ze z okolo 512 mega pamieci.I tu jest pytanie czy mozna nagrac cos z radio na ten odtwarzcz.Wiem ze na dyktafon mozna wiec wydaje mi sie ze nagrac np jakas audycje z radia tez mozna.I tu moje pytanie czy ktos sie orientuje ile godzin radia wejdze na na odtwarz z pamiecia 512?Dodam ze chce kupic ocs tanszego np jakiegos Creativa za 175 zeta?
  • czesto slucham radia (radio?) w necie i chcialabym nagrywac sobie audycje jazzowe- jest jakis freeware ktory sie nadaje do takich zadan?
  • Zabieram się za nową dyscyplinę - chcę nagrywać filmy z TV i docelowo zgrywać to potem na DVD. Użytek domowy rzecz jasna. Kartę mam Winfast Leadtek TV2000 Expert. I jako całkiem zielona w tej działce, całą listę pytań: Przede wszystkim, jaki jest optymalny format nagrywania? (MPEG1, MPEG2, DVD). Przy wyborze DVD mam też całą listę możliwych kodeków w Capture Profile Setting. Który wybrać? Chodzi mi o możliwie dobrą jakość nagrania, wielkość ma znaczenie drugorzędne. Jaką rozd...
  • Witam mam problem,otoz nie dziala mi rejestrator dzwiekow,chce cos nagrac,zawsze bylo tak,ze gdy np.grala muzyka w glosnikach,wlaczalam rejestrator dzwieku to on to nagrywal,teraz juz nie nagrywa.Nagrywa jedynie wtedy gdy podlacze mikrofon.Co jest grane?
  • Witam chciałbym nagrać sygnał tv na laptopa. posiadam laptopa z hdmi, telewizor z hdmi, mam jeszcze monitor z tunerem telewizyjnym. Czy da się z tego jakoś nagrać? Jak to skonfigurować? Co jeszcze bym potrzebował?
  • Od jakiegoś czasu mam pewien problem z nagrywarką Slimtype DVDRW SOSW-833S, mianowicie nagrywa ona wolniej. Kiedyś nagranie płyty DVD zajmowało jej około 20min. teraz potrafi się z nią męczyć nawet godzinę... Nie wiem czego to wina, nagrywarka jest w laptopie, może ma to jakiś związek, jakieś wstrząsy podczas transportu coś popsuły... Do nagrywania używam Nero i nagrywam na płytach DVD-. Może mam jakoś niewłaściwie skonfigurowane Nero, ale nie pamiętam żebym coś zmieniała, albo to ...
  • Gdy serfuję po necie w tle mam muzykę jazzową z różnych stacji radiowych on- air. Czasami lecą fajne kawałki i chciałbym je sobie nagrać mimo że je przerywają zapowiedziami. Odtwarzam za pomocą winampa i reala bo mam sztywne łącze, ale one nie mają w sobie możliwości nagrywania. Czy wogóle technicznie jest możliwe nagrywanie z neta? Jeżeli tak to jak? Proszę o pomoc!
  • Znalazłem kilka modeli z funkcją dyktafonu, ale żaden nie potrafił nagrać prowadzonej rozmowy telefonicznej. Jeśli ktoś zna taki model to proszę o podanie.
  • Mam takie pytanie : Czy jezeli nagrywacie CD-R w Nero to mozecie jednoczesnie bezproblemowo korzystac z innych programow , np edytora tekstu, przegladarki www, media playera, czy system jest w tym czasie ''zamulony'' ?
  • mam win xp - nagrywarke liteon 52327s - uzywam nero 6303 - nie wiem co sie dzieje za kazdym razem resetuje mi sie komputer i mam plyte do wywalenia - uzywalem vakossow i hawkow - plyty cdrw takze maja ten sam problem - pomozcie!!!!!!! please jesli ktos ma jakies sugestie prosze o kontakt -- mrkolas@interia.pl
  • Mam nagrywarke LG taka za 110zł :D:D Mam problem z nagrywaniem cd-ków tzn. dokładnie z Hawkami .... jak nagrywam filmy to potem nie chca chodzic a reszta wszystko chodzi. Nagrywam 8x albo 16 x z taka predkoscia!Nie wie ktos co jest? Na inne plytki jak nagram to choidzi wszystko.....choidz o ta serie Hawk co sa takie ciemnijsze!!!POMOCy!! :D:D:D
  • Witam, posiadam ten program do zgrywania tv na kompa, ale strasznie dużo miejsca zajmuje nagrany obraz. Co muszę zrobić, żeby było dobrze, tak żeby kilkuminutowy filmik (np teledysk) zajmował kilkadziesiąt MB anie kilkaset. Czy może muszę mieć jakieś kodeki? Jestem nowy w te tematy, więc proszę o pomoc. A może jakis inny program do nagrywania tv? czekam na propozycje, dziękuję

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.