Forum   nie na czasie

nie na czasie

(41 wyników)
  • Drogie Forumowiczki, takie pytanie mnie naszlo nie na czasie...czy minionej zimy badz jesieni w polskich sklepach widzialyscie taki model butow? chodzi mi o taki fason, okragly nosek, masywny obcas img54.imageshack.us/img54/9205/15ov.jpg szukalam szukalam i nic, nie wiem czy po prostu przeoczylam czy do nas jeszcze nie dotarly? chyba jestesmy na etapie oficerek... (zeby nie bylo do oficerek nic nie mam :) ) podejrzewam ze pol Londynu i Nowego Jorku w takich biegalo, a u nas cisza? dajcie...
  • Witam Was serdecznie.Zwracam sie do Was z prosba o pomoc.Chodzi mi o ciuchy,buty,torebki itd jakie sie w najblizszym sezonie bedzie nosilo.Ogolnie na codzien nosze dżinsy,sportowe buty ( ale nie typu adidas),najchetnie gladkie t-shirty i sweterki.Ostatnio zapragnelam zrobic z siebie "istotę" nieco bardziej kobiecą.Niestety chodzac po sklepach nie wiedzialam czego szukac,co kupic a co jest juz passe.Najbardziej lubie kolory ziemi,brązy,szarosci,fiolety,unikam natomiast "żywszych" kol...
  • jak ja zainwestuje pieniądze w przedsięwzięcie które nie wypali to mam pretensje do samego siebie. jak zrobił to Kazik to podnosi się wielki lament że go okradają, a przecież było do przewidzenia że tak będzie. resztę opisałem na swoim blogu tiny.pl/hqrpm
  • Marzą mi się rolki. Ale nigdy nie jeździłam nawet na łyżwach - da się dorosłego nauczyć? A jeśli tak, to czy da się potraktować je jako środek transportu, np. 10 km do pracy? Jeżdżę już na rowerze, jest fajnie, bardzo to lubię, może i na rolkach się da? Ja wiem, że zima nadchodzi wielkimi krokami, ale mam u siebie garaż podziemny, w dzień mało kto do niego wjeżdża i wyjeżdża, mogłabym poćwiczyć przed wiosną... kupić, nie kupić?
  • ' Panie Wojtku, kocham pana!!! '
  • Mam pytanie, dnia 4 otrzymałam zwolnienie lekarskie, dnia 6 maja wysłałam je do firmy pocztą, mam dowód. Następnie dnia 18 maja odesłano mi je bo brakowało pieczęci przychodni. Od razu ją uzupełniłam i ponownie dostarczyłam do firmy. Kilka dni temu przyszło wynagrodzenie dziwnie niskie, tak jakby pracodawca odjął pewną kwotę z tytułu opóźnienia w dostarczeniu zwolnienia. Czy miał prawo? Czy nie liczy się data 17 maja kiedy dostarczyłam zwolnienie w ustawowym czasie 7 dni od wystawienia...
  • "o to mam żal do prezydenta Jędrzejczaka, jest to, że dopiero teraz ten wniosek został złożony" Wcześniej nie było tak blisko wyborów.
  • Ponieważ 31.05. lecę do Egiptu ww linią lotniczą to postanowiłam sprawdzić jak lata. Na stronie www lotniska Okęcie można na bieżąco śledzić ruch samolotów i co sie okazuje: linie Koralblue w 90% przypadków maja opóźnienie co najmniej 1 godz. Np. dziś planowany 13.20, a odleciał do HGD o 14.40. Przygotujcie sie na to. Ale co tam, do zobaczenia w Egipcie, Dana Beach od 31.05 z Warszawy Zocha
  • Wczoraj odkrylam ze nauczania kosciola katolickiego sa mocno nie na czasie. Bylam na pogrzebie i ksiadz bez przerwy glosil, jaka to katorga jest zycie ludzkie, nic, tylko trud, znoj, choroby, cierpienie, bol. I wlasnie Bog i kosciol sa po to, zeby ludziom pomoc. To bylo na pogrzebie, ze niby takie mamy ciezkie i straszne zycie i smierc jest dla ludzi wybawieniem. Tak sobie pomyslalam, ze moje zycie wlasciwie jest lekkie i bardzo przyjemne, moze mam troche katar, ale wiecej chorob i pr...
  • Troszkę ostrożności nie zawadzi, lepiej poczekać niż mieć katastrofę na sumieniu. Pan prezydent jakoś się przestał odzywać i bronić bydgoskie hipermarkety, może doszedł do wniosku, że zaangażowanie w budowę CH Astoria też było błędem.
  • Powiedzmy, ze pani profesor postanowila, iz praca zaliczeniowa ma byc przyniesiona najpozniej do 13 stycznia. Jakie moga byc konsekwencje tego, ze ktos na ten dzien pracy nie bedzie jeszcze mial? Konsultacje sa dopiero pod koniec nastepnego tygodnia, czyli w praktyce pod koniec semestru...Czy to, ze ktos nie przyniosl pracy na ostateczny termin moze spowodowac, ze nie dostanie zaliczenia z przedmiotu, a w konsekwencji wyleci ze studiow?
  • Cześć, wiem że karnawał juz sie skończył ale potrzebuje stroju czerwonego kapturka na przedstawienie do przedszkola( mam dwie lewe ręce do szycia więc sama tego nie zrobię)dla córki( 4.5 lat). Moze wiecie gdzie w Warszawie jest cztnna jakas wypozyczalnia albo coś mi doradzicie. Moze byc tez sama pelerynka bo sukienka od biedy by sie jakas znalazła. Kaśka
  • no własnie bo juz nie wiem czy mamy o najnizszych dochodach.......cos straciłam orientacje słyszałam jeszcze ze warszawianki mają dostać dodatkowo pare złotych od miasta..????? nie wiem czy to brednie czy nie
  • W dedacie telewizyjnej Tele-Topu Milewski mówił, że amfitatr będzie oddany w czerwcu 2006 roku. Mamy koniec sierpnia a końca prac tam nie widać. Kto jest winny tym opóźnieniom,CZy prezydent Milewski czy firma budująca amfiteatr? Za dyletanctwo cenę płacimy my płocczanie. Koleny kiczowaty komncert nad Wisłą, zero ludzi. A jeśli sulcesem prezydenta Milewskiego są imprezy nad Wisłą to po co prezydent budujemy za 20 milinów złotych amfitatr i to z tak ogromnym opóźnieniem?
  • Mój Młody, uczeń piątej klasy strasznie zapalił się do tego konkursu. Na 21 października ma przeczytać poniższe książki. Zaczął dziś.....Obawiam się, że nie zdąży. Ale On czyta i czyta. Je i czyta, myje się i czyta.... Chce brać udział ale czy nie porywa się "z motyką na słońce"? Czytać uwielbia. Język polski lubi i jest z tego przedmiotu b dobry ale NIE wybitny. Czy jest sens, żeby brał udział? Ja mu odradzam. Czy postępuję słusznie? Może powinnam Go motywować? Nie bardzo widzę sens. ...
  • ale przyznam sie, ze inaczej sie nie da :(. tesknie za Wami, ale osatnio w pracy nawet sie da poczytac, nie mowiac juz o pisaniu. a w domu przytulanie, sprzatanie i sesja :( na szczescie dzis mi sie udalo zajrzec, wiec od razu sie pochwale, ze Glizdeczka od kilku tygodni juz sama wstaje (zaczela w lozeczku w srodku nocy), sama siada i probuje nawet czworaczyc. ale ze dochodzi do slusznego wniosku, ze n brzuch bedzie szybciej - obawiam sie, ze wczesniej zacznie chodzic niz raczko...
  • Wprowadzić siły pokojowe ONZ.
  • Witam! Moja kolezanka własnie dowiedziała sie że jest w ciąży a zmieniła pracę i w tej nowej pracy pracowała na okres próbny przez 1 miesiąc(czerwiec)umowe po tym okresie podpisano z nią na czas określony na 5 lat jednak okazało sie ze jest w ciąży i w zasadzie od początku tego miesiaca jest na zwolnieniu tygodniowym.Na tym zwolnieniu jest zaznaczone ze jest w ciąży wiec w pracy juz o tym wiedzą.Ona teraz sie martwi,ze mogą z nią rozwiązac umowe o pracę.czy jej obawy są uzasadnio...
  • Witajcie Forumowiczki! Sam tytul mojego posta wydaje sie byc oczywiscie paradoksem, bowiem wiadomo, ze pryszcz z reguly nie pojawia sie "na czas" (no, chyba ze ktos jest naukowcem i prowadzi badania na wlasnej cerze :) ). Pozwolilam sobie na taki akurat tytul, by podkreslic ekspresje momentu, w ktorym wstretny niepozadany "gosc" pojawia sie na twarzy - czyli np. w dzien bardzo waznego spotkania (niekoniecznie randki). Szykujesz sie powiedzmy od dluzszego czasu - ladne wlosy, obmy...
  • Temat może nie na czasie ale... CZy w dzisiejszych czasach topienie mażanny, jej podpalanie nie może być przez niektórych postrzegane jak namawianie do terroryzmu? :D

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.