Forum Dom Ogród i rośliny domowe
ZMIEŃ
      niebieski

niebieski

(37 wyników)
    • Dzień dobry, piszę tu po raz pierwszy, choć czytam od dawna. Ogrodniczką jestem bardzo początkującą więc pewnie pytam o oczywistości, ale czy ktoś mógłby mi napisać jak nazywa się ta roślina: lh5.ggpht.com/_c3Y72-L4c14/SsDgDY67KVI/AAAAAAAABZ0/8FWiAW3pznY/2m.jpg ? Takie kwiatki rosną na polu w pobliżu mojego domu, zastanawiam się czy mogłabym wykopać kępę i posadzić u siebie - ale żeby znaleźć tę informację musiałabym wiedzieć czego szukam.. Zdjęcie znalazłam wpisując w wyszukiwarkę "niebies...
    • czy rzeczywiscie przebarwia się na zdecydowany niebeiski kolor (na allegro zdjecia wyfarbowane komputerowo:):) Kto ma ją w ogrodzie?...czy NAPRAWDĘ jest niebieska?? To moj kolejny pomysł na obsadzanie skarpy- ale miałby on sens- gdyby trawa była kolorystycznie urozmaiceniem- niebieski byłby ok:)
    • Witam, stalam sie posiadaczką pierwszego wlasnego niewielkiego ogródka. Mam zamiar i ambicje zagospodarować go wasnymi slami. Mam nadzieję, ze znajdę w tym dużą przyjemność, choć narazie jestem cakowicie zielona:) Ogródka jest okolo 250 m kwadratowych. Chcialabym, aby by gownie bialo-zielony, z akcentami blekitu i fioletu. Na trawniku marzy mi sie ląka stokrotek:) W ogrodzie są juz dwa dorosle swierki oraz dwa niezbyt urodziwe, ale również stare cyprysy. Generalnie chcialabym un...
    • Podlewałam w/g zaleceń co 2-gi tydzień i niestety,są różowe.Czy komuś udało się uzyskać niebieskie kwiaty i jak to zrobił?
    • Mam taką roślinkę i nie znam jej nazwy, ani warunków uprawy, aby nie zrzuciła swoich pięknych niebieskich kwiatuszków. Proszę o pomoc, może ktoś zna tego kwiatka. Dziękuję. [img]http://desmond.imageshack.us/Himg195/scaled.php?server=195&filename=niebieskie.jpg&res=medium[/img]