Forum   nowosci

nowosci

(189 wyników)
  • Juz mi zaczynaly wozki drzwiami i okanmi wychodzic. Ale powoli sukcesywnie je dopieszczalam i sprzedawalam az zostaly mi tylko 4: Silvercross Silverstream ktorego planuje zachowac dla potomnych, Emma Big star supreme (gondola, w ktorej nadal mi sie dwulatek miesci), Stokke Xplory i Bugaboo Bee. Teraz jade na dluzszy czas do Polski i planuje zabrac Stokke (moge tylko 1 bo jedziemy pociagiem- obym tego nie zalowala), bo go lubie i mam Summer kity i inne takie ;) A w Polsce chyba nie wytrzymam ...
  • j.w. szybko w tym roku pododawali, fajnie ;) www.next.co.uk/girls/new-in
  • widzialyscie to - calkiem fajne: allegro.pl/pokrowiec-na-wozek-zebra-i2701717339.html a tu - jakie szalenstwo - feria barw - ryyybki rządzą:D ;) allegro.pl/producent-kidroad-spacerowka-fotelik-i2693141396.html
  • U mnie ostetnio nihil novi, ale pare podejsc do "nowego mialam, z roznym szczesciem dzisiaj na przyklad, po raz pierwszy sprobowalam "caperberries", do tej pory uzywalam zwyklych kaparow w zalewie niezle sa, ale nie tak intensywne w smaku jak kapary poza tym skusilam sie na kurczaka z 40 zabkami czosnku (wg French cooking - autora nie pomne) - raczej rozczarowana jestem, czyba mniej niz takie sobie danie ale takie na przyklad leczo, z ktorym przeprosilam sie po wielu latach wprost ...
  • a jak to jest z wprowadzaniem nowych pokarmow?Kacper skonczyl juz 4 miesiace i wiem ze jak sie karmi piersia to do 6 miesiaca nie potrzeba wprowadzac zadnych innych pokarmow,bo mleko matki wystarczy.,ale moze mozna juz pomimo wszytsko podawc w malutkich ilosciach jakies owoce zeby tez poznawal inne smaki.Naczytalam sie na forach o karmieniu,ze matki ktore karmily tylko i wylacznie cycem do 6-7 miesiaca mialy potem problemy z wprowadzaniem nowosci bo dzieci nie chialy nic innego ...
  • Witam, Napiszcie co nowego na polkach i po co warto siegnac. smok
  • www.itv.gliwice.pl/
  • Witam.Mam pytanie.Moja corka za 2 dni skonczy 4miesiace.zastanawiam sie czy juz powinnam wprowadzac inne pokarmy,czy moze jeszcze poczekac.Jezeli zaczynac,to co wprowadzac jako pierwsze??
  • z niemieckich portali. 1. BND czyli niemiecki wywiad znal kryjowke Kaddafiego w Syrcie. www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,793396,00.html I to od tygodni. Podobno nie bylo jedynie dokladnych paramerow dla celowego bombardowania. Rola Niemiec w ataku na Libie staje sie wiec coraz bardziej dwuznaczna. I w dziwny sposob przypomina zachowanie Niemiec w Iraku. 2.PF przegapil, wiec spiesze doniesc, ze francuski sad skazal niemieckiego lekarza za zabojstwo Kalinki na 15 lat wiezienia....
  • znajomy zaproponowal ze kupi mi w hiszpanii jakas ksiazke, co polecacie z tamtejszych nowosci?
  • bede pare godzin w weekend - odszukalam juz taki watek z ubieglego roku, zrobilam wlasna liste z kawami, przyprawami, ozdobkami ciastkowymi i zelem do wlosow (o ile TEN w Niemczech jest, bo ostatnio uzywam wersji nabytej w Izraelu :) moze jakies warte polecenia nowosci lub sezonowosci?
  • Chodzi mi dokladnie o to, ze dzidzius juz je marchewke i marchewke z ziemniakami ok. 40-50ml, i nie wiem, jak mam dalej wprowadzac nowosci. Czy dac mu np. jedna lyzeczke dyni z ziemniaczkiem a reszte dac marchewki, czy moze od razu cala porcje dyni?
  • moja córeczka ma 5 i pol miesiaca, wg mnie mam za malo pokarmu, bo po karmieniu z obu piersi, corka jest nadal niespokojna, nie moge jednak stymulowac ssania, bo tylko mlodziez sie denerwuje zamiast ssac, a denerwuje sie bo juz nie leci... problemem tez jest to, ze nie bardzo chce jesc nowosci typu jabluszko, marchewka itp Nie wspominajac o kaszce - czy to kukurydzianej, czy ryzowej, na mleku czy na wodzie... mlekiem modyfikowanym tez pluje na odleglosc - probowalam juz 3 ro...
  • od jakiegos czasu pracuje nad nowosciami w diecie jankowej. jak juz jakis czas temu tu pisalam, mamy opanowane jablko, bananki i marchewke. na zupke jarzynowa zareagowal pare dni temu nieladnie, ale to przez glupote matki ktora, tak jak na sloiczku napisane, na 1.raz dala 3 lyczeczki, zamist spokojnie zaczac od jednej. nieladnie tzn. dostal kolek i rozwolnienia. odczekalam 1 dzien i znowu opdalam mu lyzeczke. tu bez sensacji. no ale na tym moja glupota sie nie konczy. zamiast ...
  • i znow nowosci w bravissimo! lece ogladac :)
  • corcia ma 7 miesiecy, od 6 tygodni dostaje nowosci. czasem zje 2 lyzeczki, a czasem proby koncza sie krzykiem. od kilku dni corcia dostaje kaszke na kolacje, zbyt duzo jej nie zjada, ale widac, ze bardziej podchodzi jej anizeli inne jedzenie ( dodam, ze kaszka nie jest slodka)... nie zdawalam sobie sprawy, ze bedziemy tak dlugo musieli ja przekonywac do nowosci. mala jest dalej na piersi. zazdroszcze tym, ktorych dzieci od razu polubily nowe jedzonko... najbardziej podlamalo mnie ...
  • śladu po wrzodzie nie ma:) i mamy nowego czlonka rodziny ;) mlego shih tzu :) ma 5 miesiecy ale jest malenki :) postaram sie wstawic zdjecia:)
  • 5 stycznia moj synek skonczyl 5 m-cy, lezalam z nim w szpitalu bo zlapal zapalenia pluc i tamtejsi lekarze wrecz byli bardzo zdziwieni ze moj synek nie je zadnych zupek, deserkow, nie pije soczkow...nawet kupilam mu juz marchewke i jabluszko ale zastanawiam sie czy nie poczekac az skonczy 6 m-cy, karmie synka wylacznie piersia wiec od kiedy powinnam wprowadzac mu nowosci?
  • Moja corka za kilka dni skonczy 3.miesiace, czyli zacznie 4-rty miesiac zycia. Wcina od dwoch tygodni Bebilon 1 (tylko). Na pudelku jest zalecenie dla niej 6*120 ml na dobe. Ona pochlania butle 7 razy, 5 razy po 150 ml i 2 razy po 180 ml. O ile ja znam pozarla by za kazdym razem te 180, ale boje sie, ze grubasna bedzie! Kusi mnie zeby zaczac jej zageszczac mleko kaszka od.5-tego mies. chociaz na noc, ale niewiem czy to nie za wczesnie. I wogole czy w tej sytuacji mozna by juz pobow...
  • "Sprawdz kto ogladal twoj profil" zeby przejsc do aplikacji musisz [b]polubic ta strone[/b] To zaczyna byc bardziej chore niz sobie wyobrazalam.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się