Forum   obiad

obiad

(652 wyniki)
  • Witajcie ! W Szwecji jest teraz popularne: www.middagsfrid.se przywożą raz w tygodniu do domu 100% świerzych produktów potrzebnych do ugotowania obiadów na parę dni wraz z prostymi przepisami jak to zrobić. takie gotowe menu na trzy dni na przykład. ilość produktów jest dostosowana do liczby osób w Twoim domu, co o tym myślicie ? michał
  • Planuję takowy w niedzielę. Ma być botwinka, młode ziemniaki, młoda kapusta, pieczone pałeczki tudzież kotleciki z polędwiczki wieprzowej. Koperek :) Pytania mam następujące: 1. przystawki? 2. deser? Pomysły: 1. śledź w trzech smakach, tatar, pieczywo, masło lub półmisek z wiejską kiełbasą i kaszanką, ogórki małosolne, pieczywo, masło smalcu ze skwarkami nie zrobię bo nie mam kiedy :) a szkoda. 2. jabłka i gruszki w sosie waniliowym lub budyń z sokiem malinowym Wypow...
  • Mam spory kawałek karkówki na jutro na obiad i niewiem co przyrządzic??Niemam wogóle pomysłu na tą karkówkę ani co z nią zrobić, ani z czym:(:( Pomózcie proszę!!
  • Mam w pracy dluga przerwe, na dodatek w porze obiadu i zauwazylam ze zle dla mnie jest gdy w przerwie jem kanapki, a po powrocie zajadam sie obiadem. Postanowilam obiad jest na przerwie, a po powrocie juz kolacje. Ciezko zywic sie malo kalorycznie u mnie na stolowce, bo pracuje w UK i wiadomo jak tu jedza, poza tym nie smakuje mi. Chcialabym zabierac ze soba cos w stylu obiadu, w pudelku. Ryz, miesko, warzywa? Mam czas by przygotowac to wieczorem, wstawic do lodowki i zabr...
  • No bo tak - wieczerza zazwyczaj około 17-18 przeważnie. Rano naprędce jakaś kanapka, ale potem? Jak to u Was wygląda? Coś na szybko, jednak coś na ciepło czy porządny obiad w ciągu dnia? A może nic nie jecie? Podzielcie się, co?
  • W czwartek mam kilku waznych gosci i obiecalam im obiad z daniami kuchni wegierskiej. Musze tez wziac pod uwage sezonowosc, czyli potrawy bardziej jesienne a do tego nic zwariowanego, bo beda to jedli Amerykanie :-))) Do tej pory wymyslilam - na przystawke pojde kupic jakies wegierskie salami, moze jakis ser mi sie uda, tu akurat nie musi byc bardzo po wegiersku Na obiado-kolacje-kluseczki galuszki, gulasz wolowy mocno paprykowy, mam tez duzo kurek wiec chyba zrobie sos (bedzie to te...
  • no wlasnie, nie ma ochoty na mieso, pierogi, barszcze i sledzie, itp., co mozecie poradzic lekkiego i latwego do zrobienia na obiad ?
  • Witam, Szukam pomysłów na pierwszy obiad teściów i rodziców. Gotuję (skromność!) zjadliwie, ale problem jest w tym, że mamy maciupkie mieszkanie i nie mamy stołu:) - tylko niską ławę. Odpadają zatem potrawy typu zupa (bo trudno ją zjeść z ławy przy której siedzi 6 osób, tylko raczej coś, co można wziąć do ręki;) Ale z daniem głównym też mam problem z powodu miejsca (wiecie chyba jak wygląda niska ława;) Zdecydowanie musi być to coś co łatwo się nabiera sztućcami. Myślałam o przystawc...
  • mam poledwiczke wieprzowa i marzy mi sie, zeby ja jakos upiec w kombinacji z jablkami i syropem klonowym. czy ma ktos pomysl jak to zrobic? ile czasu piecze sie taka poledwiczke (jest naprawde nieduza ok. 300-350g)
  • dla mnie bezspornie to bedzie zawsze obiad czy kolacja, nigdy lunch bo mieszkam i w polsce i w jednym z krajow eurepejskich, gdzie nie ma zwyczaju mowienia lunch na posilek. jak jestem w PL to po prostu az swiszczy mi w uszach ten lunch i mowiony i wypisywany gdzie niebadz na dobrych i tandetnych restauracjach, doprowadza mnie to wrecz do konkluzji, ze polacy gesi i swojego jezyka nie maja. jestescie lunch czy obiad?
  • Witam, w sobotę ma na obiedzie 20 osób, w miarę ogarniam temat gotowania, ale dla góra 6 osób, jeżeli chodzi o te 20 to mam problem z proporcjami. Zaplanowałam zrobić rybę w sosie, zapiekankę z cukinii i ricotty dla wegetarian, pieczony schab i gulasz piwny do tego standardowo ziemniaczki, ryż ewentualnie ciemny chleb do gulaszu, sałatki ze trzy rodzaje. Tyle tytułem wstepu. Mam pytanie dotyczące ilości. Ile powinna ważyć porcja ryby dla jednej osoby (zaplanowałam 10 porcji z racji t...
  • Mam prośbę- żona często wyjeżdża i zostaję sam z kilkuletnim dzieckiem. Porzdźcie mi co mogę zrobić na obiad szybko i niezbyt kłopotliwie. Jajka opanowałem do perfekcji, parówki też.
  • co można z tego zrobić na obiad.Może podsunięcie mi pomysł-jakaś sałataka?Dodam że nie mam w lodówce majonezu.
  • witajcie w niedzielę wpadnie do mnie na obiad około 10 osób. Muszę przygotować obiad co polecicie mi łatwego do przygotowania, najlepiej aby mogło być z piekarnika Bardzo liczę na waszą pomoc jestem mało doświadczona w tej dziedzinie Lanza
  • Witajcie. Przyjmuje niedlugo pierwszy raz na obiad przyszla tesciowa. Ona generalnie gotowanie ma w malym paluszku, ja od jakiegos czasu zaczelam sie bawic w pichcenie. Stad moje obawy i rozterki. Co przygotowac i zaserwowac na obiadzine, zeby bylo dobre acz niekoniecznie banalnie, w stylu "pomidorowa i schaboszczak"? Nie ukrywam, ze chcialabym aby kobita zobaczyla, ze jednak przyszla synowa nie ma lewych rak i jej syn w przyszlosci z glodu nie umrze:-) Jezeli byl takowy watek, z g...
  • Pod koniec maja moje dziecię idzie do 1 komunii. Z tej okazji planuję małe przyjecie w domu. Pomóżcie - co podać na obiad? Goście wolą kuchnię tradycyjną, ale nie chciałabym się ograniczać do rosołu i schabowych. Jakoś ostatnio wena mnie opuściła i nie mam pomysłu na menu.
  • makaron sojowy miał pójść do sałatki ale nie poszedł :) i teraz mam plan by zrobić z nim coś jutro na obiad... ale co? nie może być filet kury bo mąż nie zje...
  • Proszę, pomóżcie.!
  • jeśli tak to z czym? mam dylematy co?
  • Biorę za 2 tygodnie ślub cywilny i będzie w domu tylko 10 osób, będę robiła na ciepło danie czyli bigos, schabowe i kurczaka, gdy to zjedzą z jakąś sorówką, nie wiem co postawić do wódki. pomóżcie
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.