Forum   od 4 dni

od 4 dni

(4 wyniki)
  • Biore Euthyrox N 25 od 4 dni (pierwszy raz w życiu) i od 4 dni nie mogę sie wypróżnić :( Nigdy mi sie to nie zdażało Czy to normalne ???
  • Witam, 10 dni temu miałam tomografię komputerową i podano mi kontrast z jodem. Słyszłam jednak,ze moze miec to ujemne skutki w przypadku osób z hashi. czy ktoś wie jakie? Ja od 3 dni mam szybki puls, ale tylko jak stoję(nawet 116) i zastanawaim się czy to od tego kontrastu. Myslałamjuż ,że po jodzie wąłśnie przy Hashi można wpaść w nadczynność, ale zabdałąm sobie TSH i miałam 2, 3.......także moje pytanie brzmi:jaki sa skutki ujemne takiego kontrastu u osób mających Hashi?Cho...
  • jak w temacie, jestem tylko ciekawa, jaki to bedzie mialao wplyw na owulacje, czy cykl przesunie sie juz od razu, czy dopiero za miesiac...? ostatnio bralam tabletki 2 lata temu, to jest moje pierwsze opakowanie po dlugiej przerwie... napiszcie prosze, jesli kots wie jaki eto bedzie mialo skutki dzieki, pozdrawiam
  • mam pytanie do bulimiczek wszystkich tu obecnych,co robicie jak juz naprawde nie mozecie nic zwymiotowac bo gardlo wysiada,a macie w sobie sporo zarcia ktore trzeba wywalic bo inaczej sie strawi jeszcze niechcacy!?!czasami nie wiem co mam zrobic a wiem ze musze wymiotac to ....pije na umor wode albo dojadam do maxymalnego rozwalenia zoladka,ale chyba musi byc jakies inne wyjscie...macie jakies sposoby?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.