Forum   od kilku dni

od kilku dni

(59 wyników)
  • Już kiedyś chyba miałam podobny wątek, ale nie umiem go znaleźć :( I chyba na forum sąsiednim, sama nie wiem, chora jestem :( Swoje wątpliwości kieruję głównie do Anki83, bo ona ma wiele interesujących pomysłów, ale może ktoś ma też podobne doświadczenia i wie, co jest grane. Otóż od kilku dni niemiłosiernie kłuje mnie w prawym płacie, tam gdzie mam mój mikroskopijny guzek, już kiedyś miałam coś takiego, w sumie to wiązałam to z biopsją, bo zaczął boleć po niej. Teraz minęło wiele miesięcy...
  • Od kilku dni jestem bardzo osłabiony - troche bolał mnie brzuch, kreci sie w głowie, osłabienie jak przy gorączce - ale nie ma gorączki - a nawet czasem jest mniej niż 36,6. Charakterystyczne ćmienie w głowie, jak ruszam brwiami czuje "spinanie" skóry, suchość w ustach - chce mi sie pić, mam ciagle dobry apetyt. Nie ma kataru, nie ma kaszlu, ale ciagle cholernie słaby, co to może byc ?? Wszystko zaczęło się nagle - zakreciło się w głowie i zemdlałem i od tej pory taki stan.
  • Witam wszystkich! Mam na imię Ewa, jestem mamą 2 letniej Mai, mieszkamy w Warszawie. Jakieś 2 tygodnie temu zauważyłam, że córeczka zezuje prawym oczkiem do środka. Od kilku dni bardzo kaszle a ja mam wrażenie, że to potęguje uciekanie oczka(może tylko mi się zdaje, bo już dostałam fiksacji na tym punkcie i ciągle zaglądam dziecku w oczy). Do tej pory nie sądziłam, że może mieć jakiekolwiek problemy z widzeniem. Znalazłam to forum i szczerze mówiąc po przeczytaniu kilku postów...
  • Witajcie, od kilku dni mam taką własnie temperaturę 36,00 - termometr sprawny, u wszystkich innych członków rodziny mierzy prawidłowo. Nic poza tym się nie dzieje, morfologia ok, źle jakoś się nie czuję - wiadomo, lekkie niedospanie (od 11 tygodni jestem mamą), ale ta niska temperatura, co to może być? Podzielcie się doswiadczeniem, dzięki :) Natalia
  • Nie mam pojęcia jak sobie z tym radzić. Od kilku dni odczuwam reakcję organizmu taką jaką odczuwam gdy mnie coś przestraszy. Ucisk w mosktu, brak tchu i poczucie gorąca. Cały ten "zepół" objawów pojawia się non stop; pojawiam się i znikam... Jakiekolwiek emocje, schylenie się powodują nasilenie tego niemiłego stanu. Cosik bym przebadał ale nie wiem co? Ciśnienie? Serce? Psycholog od stresu? może ktoś odczuwał takie "lękowe" objawy? pozdrawiam
  • uczkochane doradzcie bo bardzo zle sie czuje, tydzien temu uderzylam sie o sciane w bok glowy, w sumie nie mocno bo siniaka nie ma i nic nie boli, ale od tego czas zle widze, taki obraz z muszkami, jakby snieg padal, nie moge zebrac mysli, jestem niespokojna i rozdrazniona, i takie mam uczucie odrealnienia, jakbym byla gdzie indziej caly czas, nie trafiam w literki na klawiaturze bo mi skacza przed oczami podobnie jak czytac prubuje to te mi skacza literki, co robic? bylam juz u...
  • Czuje od kilku dni gorzki posmak w ustach-czym to może być spowodowane???I co zrobic aby to przeszło??????????????
  • ryby w głębinach, np. te o barwie błękitnej i ostro żółtej, inteligentnie, jednocześnie szepczą i krzyczą : stado takich ryb z odległości paru metrów zlewa się z otoczeniem, ale już z bliska są bardzo widoczne. rybi język barw : szeptać i kusić pobratymców, znikać i odstraszać agresorów.
  • uczkochane doradzcie bo bardzo zle sie czuje, tydzien temu uderzylam sie o sciane w bok glowy, w sumie nie mocno bo siniaka nie ma i nic nie boli, ale od tego czas zle widze, taki obraz z muszkami, jakby snieg padal, nie moge zebrac mysli, jestem niespokojna i rozdrazniona, i takie mam uczucie odrealnienia, jakbym byla gdzie indziej caly czas, nie trafiam w literki na klawiaturze bo mi skacza przed oczami podobnie jak czytac prubuje to te mi skacza literki, co robic? bylam juz u...
  • Chce mi się chlać!!! Chcę uciec. Zniknąć. Nie czuć. Trwa to ok 10 dni. Ostatni rza piłam w zeszłą środę. Przed piciem powstrzymuje mnie tylko fakt i świadomość, jak bardzo zmartwiłabym moich rodziców, gdybym się napiła. Jak bardzo by cierpieli - przeze mnie. Nie chcę, aby ktokolwiek był świadkiem mojego picia i moich konsekwencji z nim związanych. Wolę cierpieć w samotności. Tak, aby nikt oprócz mnie ni cierpiał. Ale wiem, ze tak się nie da. Zawsze zranię nie tylko ...
  • Od kilku dni męcze sie ze stłuczoną stopą =- caly problem polega na tym, ze niestety nie mogę na niej nie chodzić ;/ Jest spuchnięta i boli przy chodzeniu - doskonale niestety wiem, że gdybym nie cho9dziła, to by aż tak kiepsko nie było. . W zasadzie najlepeij działaja na nią okłady z wody z octem, zbijają opuchliznę i bolesnosc, ale nie mogę stosowąc tylko tego. Przydałoby się coś z heparyną - czy znacie moze cos tańszego niż Lioton? 30 zł to obecnie dla mnie duzo.
  • zmiany pogody, cisnienia i nastroju poczytuję od kilku dni i jesień widzę na szczurze większą niż za oknem strasznieście wszyscy zawzięci na awantury aby tylko dotrwać do zimowego letargu
  • Hej dziewczyny! Od kilku dni chodzi mi po głowie że mogę być w ciąży. Okres spózniał mi się już tydzień.Dzisiaj miałam tylko lekkie plamienie ale żadnego okresu(okres mam zwykle bardzo obfity).Zauważyłam też że okropnie bola mnie sutki,może przesadzam ale mam takie dziwne uczucie..coś w stylu mrowienia. Nie wiem co mam o tym mysleć,z jednej strony myśle że przesadzam ale z drugiej że to może być jednak ciąża.. Jakie były Wasze pierwsze sygnały??Kiedy się pojawiły?? Od którego tygodnia...
  • że tuż, tuż: stanie się coś niezwykłego? oganiam się jak mogę - powtarzam sobie, że to normalne fluktuacje czyli zapadam się wieczorami, autoagresuję a rankami podskakuję z radości i nadmiaru energii ale COŚ SIĘ KROI. no przecież wiem.
  • Od kilku dni czuje w brzuchu jakby dziecko kopało a w ciąży nie jestem,zawsze to nastepuje jak się położe. Co jest tego przyczyną?
  • mam duzy brzuch, jest coraz większy, nie ukrywam, ze lubię zjeśc, ale wszystko wchodzi mi w rzuch. Od kilku dni jestem na diecie, ćwiczę, a to i tak nic nie daje. Czy są jakieś naturalne metody pozbycia się nadmiaru tłuszczu w brzuchu czyli tzw. oponki?
  • stosuje od kilku dni z firmy NOW Foods. silne stezenie dlatego krople na 200ml soku. czuje ze skreca mi kiszki - czy to znaczy ze jelita sie "czyszczą" z grzybów, pasożytów, bakterii nieprzyjaznych ?? wiem że takie reakcje pogorszenie (początkowe) jest obserwowane też przy citrosepcie..... ps. inne pytanie gdzie kupujecie kapsulki żelatynowe (puste) ?
  • Witam, moja babcia jest cukrzykiem i ostatnio miałem okazje zbadać poziom cukru we krwi , było to południe a moj poziom wynosił 75 mg%, w tym czasie co prawda byłem głodny, miałem dziwny posmak w buzi i byłem przymulony. Od kilku miechów ograniczyłem bardzo słodycze z tego względu że ćwiczę na siłowni i mam swoją dietę. Co dziwnie, od kilku dni jestem do nienakarmienia, ciągle bym jadł i jadł. Czy to normalne ?
  • Fajnie co? A było już tak dobrze...nawet myślałam o odstawieniu lekarstw, ale widzę,że to bardziej skomplikowana sprawa:(
  • Zaglądam tu od kilku dni i widzę, że jest to forum antylekarskie, zdominowane przez kilku userów, jak szlachcic i obywatel. Mają po kilka tysięcy wpisów. Czytał nie będę, bo wystarczy przeczytać kilkanaście. Ciekawe, bo na forum Religia jest podobnie. Kilku ludzi pyskuje na księży, na wierzących, nawet na Boga. Ciekawe socjologicznie zjawisko. Ale czy warto dyskutować z takimi zawodowymi pieniaczami? "Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.