odbytu

odbytu

(176 wyników)
  • Witam, nie jestem pewna, czy martwie sie bez przyczyny, ale moj problem jest taki: byc moze nie znam za dobrze budowy anatomicznej wlasnego ciala (tak, wiem. wstyd) ale pomiedzy pochwa a odbytem mam taka 'gorke'. byla malutka i myslalam, ze to tylko czesc pochwy, ale dzis mialam swoje pierwsze zatwardzenie ( godzina w toalecie :( ) i jak na ten moment czuje, ze ta 'gorka' moze bardziej 'dzyndzelek' stwardnial. o co chodzi? czy chodzi o te parcia przy zatwardzeniu? oczywiscie sprawdze, jak to ...
  • Hej. Mam taki wstydliwy nieco problem... Jakiś czas temu wyczułam małego guzka w pobliżu ujścia odbytu. Dziś pojawił się kolejny i boli- może dlatego ze mam okres i jestem cała "tam" spięta. Co powinnam zrobić? Zastosować jakąś maść lub czopki? I jaki lekarz właściwie się tym zajmuje? Pomóżcie..
  • odbyt

    (4)
    Jestem po badaniu kału na pasożyty - ujemny wynik. Od X czasu swędzi i piecze mnie odbyt, podejrzewam hemoroidy. Byłam u lekarza, przepisał czopki i maść na nie. Od dzisiaj zaczynam leczenie. Ale czy przyczyna swędzenia, mzoe być grzybica?
  • Witam, od jakiegoś czasu męczy mnie rozpieranie w odbytnicy, przy nasileniu pojawia się też ból jakby kości ogonowej, w każdym razie to nie jest na końcówce, tylko trochę wyżej (bliżej kości guzicznej?), czuję się spuchnięta w miednicy, czasami mam wrażenie, jakby mnie miało rozsadzić od tyłu. Na tym odcinku, gdzie jest rozpieranie mam wrażenie zaklinowania, ale to raczej nie powinno być nic ze stolcem, bo wypróżniam się codziennie, typowego zaparcia nie ma, ale czasami jest problem z wypróżn...
  • Miałam niedawno operację usuwania torbieli, zostałam przedtem zbadana przez ginekologa. Najpierw załozono mi na chwilę wziernik, potem lekarz zrobił badanie przez pochwę ale bardzo mnie to bolało, przepraszał mnie ale mówił że musi to zrobić. Na koniec postanowił zbadać mnie jeszcze przez odbyt, co również było bolesne. Czy jest jakieś wytłumaczenie dlaczego zostałam zbadana przez odbyt, wątpię że lekarz w ten sposób mógł lepiej wyczuć tą zmianę.
  • Kilka lat temu jechałem na pewną wycieczkę i niosłem do autobusu bardzo ciężką torbę. Przypuszczam, że to od tego ciężaru coś sobie uszkodziłem w tyłku :/ Po wyjściu z autobusu miałem uczucie takiego jakby świądu, ale nie do końca. Bardziej śliskości, dosłownie jakbym trzymał kostkę masła między pośladkami... W każdym razie ogromny dyskomfort, który utrzymywał się przez 3 dni wycieczki. Uczucie zniknęło po powrocie do domu, ale potem wracało wiele razy w zupełnie losowych momentach na...
  • Temat 'pupowy'. Niestety, zaniedbane w czasie ciąży objawiły się po kilku latach u mnie hemoroidy. Wybieram się oczywiście do lekarza, chociaż z wstępnych poszukiwań wynika, że w moim mieście to sobie poczekam w kolejce. Czy w międzyczasie stosować jakieś preparaty z apteki? Poradzić się lekarza rodzinnego? I co mogło spowodować nawrót po ponad 3 latach od porodu? Ostatnio zaczęłam depilować okolice intymne kremem do depilacji - możliwe że od tego? Albo od antybiotyków? Bo jestem już 20 dn...
  • Mam jednoczesne swędzenia pochwy i odbytu, stosowałam globulki i maść clotrimazolum, irygowałam pochwę Tantum Rosa, teraz stosuje maść Triderm..odczuwam miejscową ulgę i nic więcej...niewielka poprawa.... nie wiem co robić, pomocy
  • opryszczka zaatakowala wlasnie ten narzad. od dwoch dni nie moge oddac stolca. biore Heviran, i nie ma jeszcze poprawy. jak moge zalagodzic ten stan. boje sie, ze stolec zostanie wchloniety w jelicie i bedzie grozilo mi jakies zatrucie. przy parciu czuje ogromny bol i wnetrze odbytu jest opuchniete...
  • Witam, chciałam zapytać czy ktos może słyszał o czymś takiem jak odbawienia miejsc intymnych??? dwa lata temu chyba sie to zaczelo wizyta u lekarza i zero diagnozy w sumie tak jakby nie bylo problemu. Nie daje mi to spokoju.... poradzcie cos prosze. Wyglada to tak jak bielactwo czy da sie to leczyc??
  • Pare dni temu na odbycie wyskoczyla mi wyzej wymieniona zmiana na poczatku odczuwalem lekki bol i dyskonfort. Dzis juz nie czuje bolu. Od samego poczatku kolor tej zmiany byl i jest koloru tkanki oraz jego wielkosc maleje.Co to moze byc i jak temu zaradzic? Dziekuje za poswiecony temu czas :)
  • Mój mąż od roku ma problem z odbytem!Nie moge go wyrzucic do lekarza za zadne skarby!!na początku tylko go swedziało...w kółko drapał sie potrafił budzic sie w nocy tak go swedziało..teraz po kilku msc zrobiło mu sie tam cos w rodzaju odparzenia...tak to wyglada...cały czerwony odbyt...i łuszczy sie z tego skóra...zaczyna to isc w kierubku kosci ogonej i jader...!!Co to jest!JAk mu pomóc.Czy to może byc np grzybica pokarmowa...ale czy było by mozliwe ze rozwijała by sie rok?? --
  • Czy zdarzają wam się takie pęknięcia(jakby małe ranki) w okolicy odbytu?nie wiem czy to dlatego że mocno 'naciskam' przy wypróżnianiu?bo właśnie wtedy najczęściej to obserwuję,ja to leczę posterinasem maścią,może któraś ma podobny problem?
  • Witam, Mam problem i prosze o pomoc, jeśli ktoś spotkał się z czymś takim zanim pójde do lekarza (nawet nie wiem do którego). Otóż rano zuważyłam żółtą, obfitą i cuchnącą wydzielnę z odbytu. Najpierw sądziłam, że to coś z dróg rodnych, ale na 100% wykluczyłam. Nic mnie nie boli, nie mam biegunki, choć stolec jest lekko rozrzadzony. Bardzo prosze o jakąś podpowiedz, jeśli któś spotkał się z czymś takim. Z góry dziękuję
  • Od jakiś 3 dni pieką mnie okolice odbytu. Nie w samym środku tylko na zewnątrz. W górę od samego odbytu. Tak jak bym miała jakieś podrażnienie. Co może być tego przyczyną i jak się tego pozbyć?? Może ktoś mi pomoże??
  • Jakby to wyjaśnić. Zauważyłam, ze mam nabrzmiałe wejście odbytu. Dodatkowo jest tam jakaś " wypustka" ( nie wiem jak mam to inaczej nazwać) w stronę pochwy, koloru różowo- czerwonego, wypukła. Co to może być?
  • Odbyt :(

    (7)
    Co począć z pękającym odbytem w czsie wypróżniania? Jest na to jakieś lekarstwo?
  • Wybieram sie w piatek do lekarza ale zanim tam pojde chcialabym sie spytac kogos kto moze mial podobny problem jak ja. Boli mnie od paru dni kosc ogonowa (tak bardo nisko) lub odbyt, niezidentyfikowany bol dokladnie ale taki troche denerwujacy. Tak "neci" bardziej w pozycji siedzacej jak stojacej. Nie mam pojecia o co chodzi? czy bol kregoslupa moze promieniowac az tak nisko? Bede wdzieczna za kazda pomoc, dziekuje
  • Witam, czy jest tu ktoś kto przeszedł operację przetok odbytu??Bądz miał z taką osobą do czynienia ?? Moj tata ma 60 lat i bardzo cierpi z powodu tej dolegliwości dwoch proktologów odradziło mu zabieg operacujnynatomiast chirurg dzisiaj powiedział ze natychmiast operacja bo skonczy sie tragicznie ponieważ podejzewa juz ropowice. Tata codziennie cierpi nie moze siedziec i lezec na placech, płacze,teraz stosuje od 2 m- cy leki homeopatyczne ale brak poprawy co robić? Nieukrywam z...
  • Witam,mam pytanie co to moze byc,u 4 letniego syna wokol odbytu sa widoczne biale kropeczki,kreseczki,niteczki dl max3-4 mm ciezko mi to opisac i syn twierdzi ze go swedzi pupa,po rozlozeniu posladkow widac odbyt pokryty jakby drobnym sniegiem,caly czas upieralam sie ze moje dzieci maja owsiki albo jakies pasozyty ale kilkukrotne bad kalu i wymazy nic nie wykazaly .Dzieci sa co 2 tyg odrobaczane .Po odrobacz przez 5 dni jest w miare dobrze i pozniej znowu to samo(problemy ze snem,br...
« poprzednie 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.