Forum Zdrowie Psychologia Depresja
ZMIEŃ
      odchudzanie

    odchudzanie

    (7 wyników)
    • a ja się wzięłam za odchudzanie. schudłam na razie dwa kilo, ale to tak na dobry początek. jest ciężko bo odstawiłam słodycze a ja jestem od nich uzależniona. po tych wszystkich specyfikach ssri przytyłam 20 kg i przestało mi się podobać. już nie biorę tego g... nie wpływa na depresję w żaden sposób, bo jak ją miałam tak mam a tylko sie tyje. niestety nie mogę odstawić doxepiny a od niej też się tyje, ale już trudno. dużo silnej woli po prostu. czy ktoś z was też próbuje się odchudzić?
    • Jestem ciekawa Waszych doświadczeń...jaka jest skuteczność antydepresyjna tego leku i czy faktycznie można "na nim" zgubić kilka kilogramów ?
    • Cze,chciałam sie zapytac co sądzicie o odchudzaniu w czasie brania leku antydepresyjnego?Czy to ma sens i czy nie wpłynie negatywnie na moje zdrowie psychiczne?Moze ktos tez stosował diete w czasie leczenia?Wiem ze to bedzie ciezkie-bo i tak mam zdołowany chumor..ale to ze mam nadwage to takze niepomaga mi wyzdrowiec...moze to tez to moje niskie poczucie wartosci, a moze nieakceptacja siebie..ale wiem napewno-zaakceptowac sie niezaakceptuje wie jedynie co mi zostaje to zrzucic 15 ...
    • biore 100 mg doxepin i zauwazylam ze tyje...mam pytanie jak nie utyc na tym leku?macie jakies sprawdzone sposoby...
    • Moja mama od prawie 3 lat zażywa leki przeciw depresji. W tym czasie przytyła ok. 20 kg. Dotąd była szczupła. Stara się ograniczać jedzenie i nie wykraczać poza 1000 kcal dziennie. Mimo tego cały czas tyje. I tu mam pytania: czy może zmienić leki na inne, a jeśli nie, to co może zrobić, by nie tyć? Zaznaczam tylko, że ma 60 lat, jeszcze inne problemy ze zdrowiem, i nie może uprawiać sportu, np. pływanie, bieganie, aerobik itp. Pzdr i proszę o rady Marta
    • wydaje. Rozumiem, ze ścisła głodówka to także stres oprócz wartości zdrowotnych ale on chyba przesadza. Czy jak mu dam effectin (mam jedno opakowanie) to mu pomoże?
    • Gdzieś tu wyczytałam, że nie można schudnąć jeśli bierze się ten lek. Czy to prawda? Minęły już dwa tygodnie, od kiedy stosuję dietę, a waga ani drgnie! Czy komuś udało się schudnąć stosując diety a jednocześnie lecząc się seroxatem?

    Nie pamiętasz hasła lub ?

    Zapamiętaj mnie

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.