Forum   odcinek szyjny

odcinek szyjny

(24 wyniki)
  • witam serdecznie mam 35 lat no i własnie męcze się od miesiaca silny bol z tyłu odcinek szyjny ból pronieniujący do uszy twarzy barku lewj ręki piersi ból rwiacy pieczący wykonałam morfologię krwi mocz ob podwyższone 33 ale byłam strasznie zaziebiona wyniki reszta idealnie usg piersi wszystko ok i rtg odcinka szyjnego właśnie spłycenie lordozy zaostrzenia na tylnych krawędziech trzonów c3-c7 ból jest tak pieczący ze czuję sie jakby ktoś mnie oblewał wrzątkiem dretwienie rąk nieraz nóg proszę ...
  • Witam wszystkich forumowiczów!! Chciałbym wam przedstawić mój problem dotyczący dyskopatii szyjnej. Mam 24 lata. Zaczęło się około 3 lata temu od bardzo małej przepukliny, którą neurochirurg kazał się kompletnie nie przejmować. (tu był robiony rezonans) Natomiast 2 miesiące temu kręgosłup szyjny znów dał o sobie znać. Odginając gwałtownie głowę do tyłu, poczułem ogromny ból, przez który byłem przez tydzień 'unieruchomiony'(problemy z wstawianiem, obracaniem szyi itp),. Lekarze m...
  • witam wszystkich mam 24 lata i jestem nowy na tym forum . Migrene mam od wczesnego wieku dorastania trudno powiedziec od kiedy dokładnie bo wiele lat żyłem w nieswiadomosci o istnieniu M. (pamięm że zawsze intrygowały mnie te mroczki przed oczami:)jak potem powiedział mi okulista te mroczki mogą sobie być ale idzmy dalej) Przeważnie jest to ból za oczami i w skroniach. Ktoś dobrze okreslił ten ból na tym forum nazywając go syndromem za małego kasku .Podczas napadu oprócz bólu czuje stra...
  • Witam Interesuje mnie jakie dolegliwości może powodować dyskopataia odcinka szyjnego kręgosłupa. Będę wdzięczna za odpowiedzi. pozdrawiam Ewa
  • w ciagu dnia przechodzi, rano jest straszny... czy to może byc jedynie kwestia łózka, poduszki?
  • Nie wiem czy o tym typie migreny już coś było ale mic nie znalazłam Gdymy kogoś zainteresowało... Halina Dębczuk, Wojciech Buła Migrena_szyjna --------------------------------------------------------------------- ----------- Ocena zdjęć w projekcji przednio-tylnej LaseropunkturaAkupresuraJoga Terapia manualna Leczenie usprawniające w migrenie szyjnej - zespole szyjnym (migrena cervicalis - syndroma cervicalae) Większość naukowców uważa, że zmiany w obrębie kręgosł...
  • Błagam o pomoc bo już zwątpiłam. W kwietniu miałam silne bóle glowy (potylica), laryngolog nic nie stwierdził, potem neurolog skierował do chirurga urazowego. Oczywiście RTG odcinka szyjnego, tabletki (mydocalm i Sirdalud) cóż, nic nie pomogło :( poszłam do innego chirurga urazowego i skierował mnie na masaż przez 10 dni. cóż, skończyło sie ale... ból przeszedł tylko na pare dni. To poszłam na kontrole i zaś mam chodzic na masaż + laser. Nie wiem co o tym mam myśleć. aha, z RTg wys...
  • jak w temacie, mniej więcej dwa razy w miesiącu przez kilka dni mam bardzo silne bóle kręgosłupa w odcinku szyjnym na plecach i lędźwiowym, leki przeciwbólowe nie pomagają nawet tramal, chciałabym wtedy żeby ktoś wbił mi ogromną igłę w kręgosłup nawet bez znieczulenia i wyssał ten ból. Leczę się od prawie 3 miesięcy, pozostały mi nawracające zawroty głowy i ból głowy na parę dni (gdzie wcześniej było to na okrągło) no i ten ból kręgosłupa, robiłam koinfekcje ale wyszły ujemne, mo...
  • witam bardzo prosze o interpretacje tego wyniku "wyrownanie lordozy kręgosłupa szyjnego mała centralna wypuklina tarczy m/k C3/4 z delikatnym uciśnięciem worka oponowego poza tym kręgosłup szyjny i odcinek szyjny rdzenia kręgowego w badaniu nie wykazują zmian" dodam że mam dopiero 27 lat, nie mialam żadnego urazu, a rok temu RTG odcinka szyjnego nie wykazal zadnych zmian i wszystko bylo w porzadku bardzo prosze o pomoc o ocenie tej sytuacji, na ile to powazne, wizyte u n...
  • Witam, Wcześniej miałem ich trochę, mało zauważalne, ale teraz jest bardzo dużo, cały czas je widać. Przeczytałem, że są to jakieś mikroskopijne krwinki, krew gdzieś tam w oku. I to one powoduję te mroczki. Jednak organizm powinien je usuwać. A u mnie jest wręcz przeciwnie. Czy to może byc skutek długiego patrzenia w monitor, TV itd.
  • Trzy tygodnie temu, w trakcie rannego przeciągania się po przebudzeniu coś mocno chrupneło mi w łopatce. Bolała prawa łopatka. Coś jak nerwoból, jak zawianie lub jakbym żle spała. Ból promieniował do kręgosłupa szyjnego. W pierwszych dniach po zdarzeniu nie mogłam ruszyć głową, podnieść ręki do góry. Po kilku dniach ból zmalał, tak że mogę obracać głową, ruszać ręką. Ale nadal jest. Jak pochylam głowę w dół, też boli, coś jakby ciągnęło kręgosłup. Ból cały czas jest i przeszkadz...
  • Witam, Od 2 tygodni budzi mnie w nocy dretwienie i mrowienie w lewej rece od lokcia do dloni. Czesto jest to bardzo bolesne i wtedy rowniez mam podobne objawy w prawej rece. Zaczyna sie jednak od lewej. Co to moze byc? Nie wiem, czy jest to zwiazane z problemami z krazeniem, nerwobolem, deficytem skladnikow diety? Zastanawialam sie, do jakiego lekarza powinnam sie udac? neurolog, kardiolog, internista... Zauwazylam, ze troche pomaga, gdy leze z nogami uniesionymi i bez podusz...
  • witam serdecznie. od jakiś 4 miesięcy dokucza mi ból i drętwienie lewej ręki. zaczeło się od bólu nadgarstka a później ból objoł calą ręke. byłam u lekarza ale on sam nie wie od czego może to być. jedyne co wyszło mi w badaniach to dyskopatia odcinka szyjnego kręgosłupa. lecz lekarz nie przypisuje temu moich objawów. może ktoś z was miał coś podobnego i wie co to może być??
  • Witam, zdjęcie RTG odcinka szyjnego wykazało: "zniesiona lordoza szyjna". DO jakiego lekarza z tym zdjęciem i co należy z tym skrzywieniem robić?
  • mam straszne bóle kręgosłupa, po kilku wizytach u ortopedów czekam w końcu na konsultacje u rehabilitanta i potem jeszcze z 2 mies na rehabilitacje w związku z powyższym jakie ćwiczenia na basenie moge wykonywać lub jaki styl pływania oprócz na plecach aby wzmocnic mięśnie kregosłupa?????dzieki za info.pozdr.
  • Czy ktoś się orientuje, czy w przypadku dyskopatii odcinka szyjnego, mogą towarzyszyć efekty "kruszenia,trzaski" kregosłupa( przy skrętach głowy i krążeniach)?
  • Od jakiegoś czasu pobolewała mnie szyja, aż w zeszłym tygodniu tak mnie bolała, że wybrała się do lekarza. Po badaniach okazało sie, że odcinek szyjny kręgosłupa jest całkowiecie, prosty, przy czym powinien być lekko zaokrąglony. Lekarz powiedział, że czeka mnie rehabilitacja przez długi czas, i bóle. Jak mam sobie z tym poradzić? Jest mi tak strasznie źle :(. Mam 25 lat a już takie problemy. Czy ktoś też tak miał??? CZy to bardzo utrudnia życie?
  • Musiałam źle spać i gdy odchyliłam gwałtownie głowę w tył (przeciągałam się ;)) to złapał mnie straszny ból i wciąż boli mnie gdy próbuję ruszać szyją. Próbowałam troszkę prostej yogi, ale nie pomaga.. co radzicie? próbować ćwiczyć? jak? poleżeć po prostu i 'odpocząć' czy może masować i rozgrzewać?
  • prosze Was,powiedzcie co mi moze byc?do jakiego lekarza ma pojsc? boli mnie ciagle glowa,przede wszystkim z tylu,i rece jakby drętfiały,ogolnie zle sie czuje ,jestem oslabiona co moze mi dolegac??neurologicznie wszystko w porzadku?czy moze ma pojsc z tym do kardiologa??? prosze o pomoc.z gory dziekuje
  • Mam takie pytanie, czy mając stwierdzona lordoze szyjną mozna spac na poduszce szweckiej. Wydaje mi sie ze od kiedy zaczęłam uzywać tej poduszki, gorzej sie czuje.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.