olej

olej

(49 wyników)
  • Hey wszystkim mam pewne obawy co moglo sie stac z moim olejem w aucie,a sprawa wyglada nastepujaco,kupilem nowy samochod skode oktawie na poczatku stycznia tego roku zrobilem 10tys km i musialem dolac olej bo ubylo mi do minimum,wiec pojechalem do dilera skody z ksiazeczka serwisowa i tam doradzono mi jaki olej mam i jaki kupic.Wiec bez wachania kupilem go(by tlany wiec kupilem taki sam 5w30)jakis specjalny do 30tys km i jezdzilem dalej,teraz mam 14 tys i sprawdzam olej a na mia...
  • Witam. Chcę sobie sam wymienić olej. Filtr i olej (Castrol profesional SLX) juz zakupione. Nie wiem tylko dokładnie ile oleju się mieści. Mam 4 litrowe butelki. Z tego co się orientuję poniżej 4 litrów, ale nie wiem dokładnie. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.
  • witam wszystkich. może mi ktoś podpowiedzieć jak samemu wymienić olej w skrzyni?wg książki cedrycha poziom sprawdzamy przez otwór lini licznika- czy tym samym otworem można wlać nowy olej??
  • przebieg 94 tys 2002 wszystko na czas robione.Ostatnio zauważyłem,że ma ubytki oleju .Na razie nieduże .czy to oznacza kłopoty czy to typowe.
  • czy ktoś mi może powiedzieć jak to jest z wyminą oleju w skrzyni biegów w felkach? słyszałem już opinię niezłego mechanika że dopóki nic się z nią nie dzieje to nic nie trzeba wymieniać....
  • Witam!To znowu ja.Tym razem chciałem prosić o radę posiadaczy w/w fabii.Swoją kupiłem pół roku temu, jestem z niej jak na razie bardzo zadowolony, mam przejechane 75tyś.I w czym rzecz.Przyszła pora na wymianę oleju.Chciałem Was się spytać jaki wlać.Teraz jeżdżę na Castrolu 5W/30.Czy wlać taki sam?Bo jeden z właścicieli sklepu z częściami do skody bąknął, że to stary typ silnika i ludzie nawet na mineralu jeżdżą.Tylko, że moja skodzinka jest stosunkowo młoda, jak pisałem ma przejechane 7...
  • Witam W lutym kupiłem Skodę Fabię w salonie Sprzedawca powiedział mi że powinienem wymienić olej po przejechaniu 3 000 km Jednak w książce serwisowej pierwszy wpis mam po 15 000 km. Dodam że to fabia z silnikiem 1.9TDI Proszę o radę wymieniać ten olej czy nie ??
  • moja skoda fabia przejechala juz 34 tys,km i jak wymienie olej silnikowy w niej Mobil 1 po przejechaniu ile km powinno sie go wymienic na nowy?
  • Auto kupione 30 maja b.r. (1.9 TDI 105 KM), przebieg 8000 km, przedwczoraj dolalem 0,5 l oleju. Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?? Jak na mój gust zużycie kapkę za duże.
  • Mam Skodę Fabia 1.4 i przejechane 80 tys. km. Od ok.2 miesięcy na wewnętrznej stronie korka wlewu oleju pojawia się biały kożuch.W serwisie powiedziano mi że tak to jest w tych silnikach i jest to wynikiem wyparowywania wody.Boję się czy to nie uszczelka głowicy i sam już nie wiem czy wierzyć mechanikowi czy nie.Może miał ktoś taki problem.Dodam jeszcze że obserwuję nierówny poziom w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego ale powiedziano mi w serwisie że to także normalne bo zależy ...
  • To jest silnik benzynowy wiec jest to tym bardziej dziwne. Fabia 1.4 75KM. Jezdze głównie po miescie czasem wypad na autostrade, mam ciezka noge ale nie na zimno. Nie ma wycieków (nie widac plam pod samochodem) w serwisie mowia zeby obserwowac...Od czasu wymiany przejechalem ok 10 tys i juz drugi raz musialem dolewac. Przebieg 40 000 km. Zalany Castrolem (podobno) TXT. Any ajdijas??
  • witam wszystkich 2 dni temu kupiłem skode fabie i nie wiem jaki olej powinienem wlać do tego samochodu mam 72 tys. km prosze o pomoc. wiem ze ma byc syntetyczny. ale jakie firmy jest dobry
  • Wczoraj wymianiono (chyba) mi po raz pierwszy olej w silniku. Dzisiaj zaglądam na wskażnik, a olej czarny jak przed wymianą. Czy to normalne by w nowym silniku benzynowym po 8 tys. km.
  • Jaki olej do skody octavii 1.9 TDI combi przebieg 100000? Proszę o przykłady co używacie.
  • kupilem nowa Octavie 1,9TDi(z salonu) w 2004r. ma teraz przebiegu 41000 i musze co 3000 dolac oleju do silnika bo ubywa. Czy to mozliwe?? moj kolega ma taką sama z 2003 roku i mu nie pobiera oleju. w Salonie powiedzieli mi ze tak moze pobierać?? Czy to prawda?? prosze o odpowiedz. :)
  • Dziś po otwarciu korka wlewu oleju do silnika stwierdziłem, że chyba zważył mi się olej... Korek od wewnątrz zabity był taką jakąś gęstą mazią przypominającą szlam... Dolewałem ostatnio olej mineralny, ale ponoc to w pełni mieszalne jest. Najgorze jest to, że na bagnecie olej jest OK, silnik pracuje normalnie (przynajmniej narazie) i kontrolka oleju nie wskazuje jakiejś nieprawidłowości. CO DALEJ ? JAKIE TO MA KONSEKWENCJE I CO POWINIENEM ZROBIĆ ? Mam skode favorit '92 benz+gaz
  • hej zbliża mi się przegląd po 30kkm mojej fabii 1.9 tdi. dotychczas jeżdziłem na mobilu, podjechałem do sklepu, żeby dowiedzieć się o ceny i sprzedawca bardzo polecał olej valvoline. po pierwsze jest sporo tańszy (ponad 10 zł na litrze), a po drugie (wg mnie ważniejsze) twierdził, że lepszy od mobila. czy ktoś z Was jeździł na tym oleju i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami? pozdr. Sławek
  • Witajcie ! Kupilem 7 letnia Felicje 1,3. Jaki olej silniklowy lejecie ? Slyszalem sluchy ze Castrol zaciera silinik felicji. Co by tu lac ? Jakis polsyntetyk 10W/40 ? Lotos? Mobil ? Elf ? Pzdr. Marceli
  • Popękały mi osłony na półosiach napędowych od strony wewnętrznej (silnika) - skoda 1.3. Czy w stosunku do wymiany osłon od strony kół jest przy tym dużo więcej pracy? Wiem mniej więcej ile czasu/pracy zajmuje wymiana osłon zewnętrznych a [b]bardzo ważne[/b] było by dla mnie wiedzieć ile czasu zajmuje wymiana tych wewnętrznych. Dziękuję za pomoc.
  • Jestem posiadaczem nowej Fabki 1.2 i w zwiazku z tym mam pytanko do użytkowników tych aut.Jak nam wszystkim wiadomo po 15 tys km lub po roku należy wymienic olej,ale od wielu osób (nie tylko skodziarzy) słyszałem takie opinie że po okresie "docierania" ok.1500 km zaleca sie wymianę.Pozdrawiam!
« poprzednie 1 2 3

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.