operacja tarczycy

operacja tarczycy

(33 wyniki)
  • Witajcie, czytam Wasze posty i zaczynam sie bac... Jestem przed operacja wyciecia tarczycy... Mam nadczynnosc (lekką) i na prawym płacie guza 2cmx1,3 cm, prawy plat powiekszony..., na lewym mam conajmniej dwa mniejsze guzki jeden 8mm x5 mm a drugi 11mmx8mm. Pierwsze TSH jakie zrobiłam w listopadzie mialam na poziomie 0,78 przy normie od 0,25 do 4,2, kolejne w lutym jak zrobiłam miałam 0,24 wiec spadło - dlaczego he nie wiem. FT3 było 4,9 a norma od 1,3 do 4,2 ft 4 1,2 norma od 0,8 do 1,9 ok, ...
  • Czy miał ktoś operację na tarczycę?Mam nadczynnośc i do tego jestem genetycznie chora na nią.Możecie napisac jak długo trwa taka operacja czy po operacji ma się już spokój z nią.Gdzie zrobic taką operację pochodzę z małego miasteczka.W naszym szpitalu się boję bo wiele rzeczy słyszałam.Może Warszawa tu bym miała nie daleko.A co jest lepsze operacja czy jod.Za bardzo nie mogę iśc na jod bo mam roczne dziecko.A na operację strasznie się boję.Czy duże są blizny po tym.
  • czesc nazywam sie Donata i jestm nic niewiedzaca w tym temacie,wyczolam guza na szyi poszlam na usg i jest 2 cm z jednej strony i malusie z drugiej w czoraj bylam u endo zobaczyl usg pomacal szyje i odrazu ze do wyciecia!!!mam zrobic bjopsje i jak bedzie cos niepokojacego to operacja szybcjei a jak nie to kwiecien maj!!!tsh 1,81 moje pytanie czy jak wynik bjopsji bedzie ok tz ze nic tam sie niedzieje to trzeba ciac mi szyje???jest to konieczne dodam ze nic mnie niedusi jestem splakana załaman...
  • Witam wszystkich. W listopadzie przeszłam operację tarczycy (usunięcie guzków) ponieważ biopsja wskazywała guza pęcherzykowatego. Na szczęście wszystko okazało się ok. Po 3 miesiącach zaczęły się krwawienia międzymiesiączkowe. Ginekolog stwierdził, że są wynikiem operacji taraczycy tzn. zaburzenia hormonów.Przepisał mi Organometrim. Niestety moje dolegliwości nie ustąpiły. Za 2 tygodnie mam wizytę u ginekologa i nie wiem czy wierzyć mu że to wynik operacji? Jakie badania wykonać...
  • witam jestem nowa za 3 tygodnie mam operacje tarczycy -wyciecie stad moje pytanie czy w czasie operacji mozna miec miesiaczke i czy mozna przyjmowac tabletki antykoncepcyjne....
  • Czy może ktoś polecić szpital w Krakowie gdzie operacja tarczycy przebiegła bardzo dobrze?? dobry chirurg...
  • Pytanie jak w tytule. Nie boję się operacji, bo miałam już dwie, ale miałam cięty brzuch, nie gardło. Chodzi mi o ryzyko takiej operacji, powikłania, gojenie rany, itp.Kiedy blizna jest mniej widoczna. Czy przy guzkach wycinają całą tarczycę? Ile sie leży w szpitalu. pozdrawiam
  • Za tydzień mam się zgłosić do szpitala na Placu Hallera w Łodzi. Mam mieć operację tarczycy. Proszę napiszczie jak ona przebiega, jakie mogą być jej konsekwencje. Dziekuję z góry. Milena
  • Proszę o informacje gdzie najlepiej wyciąć tarczyce - Katowice i okolice
  • Witam mam pytanie czy ktoś z Was miał moze dwie operacje tarczycy ? Mnie wycięto tarczycę w 2001 r, zostały kikuty i niestety na jednym z nich mam znowu wielkiego guza . Jestem załaman, czeka mnie jod radioaktywny a jak to nei przyniesie oczekiwanych efektów to druga operacja. Ale słyszałamjuż z kilku źródeł, ze podobno ta druga operacja jest bardzo niebezpieczna. Czy ktoś może z Was miał podobną sytuację jak ja ? Bardzo proszę o wszelkie informacje. Pozdrawiam A.
  • witam! mam już ustaloną operację tarczycy - mam dwa guzki pęcherzykowe, ale dowiedziałam się że jest możliwość operacji laparoskopem. podobno jest lżejsza forma operacji, szybciej dochodzi się do siebie, malutka blizna. proszę dajcie znać jeżeli mieliście taką operację. z góry dziękuje bardzo pozdrowienia Bożena :-D
  • Wkrótce idę na operację tarczycy. Prawdopodobnie stracę jeden płat a może i drugi ...Po zapoznaniu się z wypowiedziami różnych osób, które przeszły takie operacje, mam coraz więcej wątpliwości. Zastanawiam się czy podjęłam dobrą decyzję godząc się na ten zabieg. Z drugiej strony lekarze straszą mnie rakiem w przyszłości. Odczuwam paniczny strach przed operacją i jej następstwami. Mam dyskopatię kręgów szyjnych, dlatego nie wiem czy wytrzymam pozycję operacyjną nawet pod narkozą. ...
  • Witam :) Jestem nowa na forum i proszę o pomoc wszystkie doświadczone osoby. Od 3 lat wiem, że mam guzki na tarczycy ( lewy płat 3 o wymiarach 30x15 mm; 24x 16 mm; 19x11 mm, a w prawym płacie jeden minimalny 3 mm); ostatnia biopsja 2 lata temu wykazała , że są to zmiany guzkowe łagodne ( struma colloides nodosa).Wyniki TSH troszkę skaczą bo czasem mam 0,951 ulU/ml a w innym badaniu 1,664 ulU/ml. Co do FT3 i FT4 niewiele powiem; ponieważ rzadko miałam wykonywane te badania i każ...
  • Czeka mnie operacja tarczycy (nadczynność). Czy ktoś jest po przebytej operacji? Proszę o jak najwięcej informacji na ten yemat. Pozdrawiam Zuzolek
  • Witam, bardzo prosze o radę. Mam ogormny dylemat czy poddać się operacji usunięcia guzów tarczycy (w lewym płacie ponad 3cm guzek a w prawym kilka małych ponad 1cm guzków). Mam już skierowanie na operację, ale boję się że jak usuną mi całą tarczycę to będę miała problem z zajściem w ciąże :(( Nie mam dzieci, ale z mężem bardzo chcemy je mieć. Czy któraś z was zaszła w ciąże po usunięciu tarczycy? Pozdrawiam was gorąco Es_ka1
  • Za 2 tygodnie mam zgłosić się do szpitala nr 2 w Bytomiu na ul.Batorego. Mam mieć operację tarczycy(nie ukrywam,że się bardzo boję).Proszę napiszcie jak ona przebiega,jak się czuliście po operacji.Jeżeli ktoś był operowany w tym szpitalu w Bytomiu to proszę niech się odezwie,proszę o informację w tym temacie.Z góry bardzo dziękuję i czekam na odpowiedź.Bożena
  • Witam, czeka mnie operacja tarczycy i mam pytanie czy kotoś mogłby dorazić w którym szpitalu to zrobić (Katowice i okolice)
  • Czytałam,że sa przeciwskazania przebywania na słońcu po operacji tarczycy.Prawda czy fałsz.Nie wychodzić cz chronić ranę.
  • 6.03 ide na operację usunięcia tarczycy (rak brodawkowaty), cały czas biorę tabletki antykoncepcyjne (Cilest), nie wiem czy powinnam przestać je zażywać jakiś czas przed operacją czy mogę skończyć zaczęte opakowanie...? I drugie pytanie: czy ewentualna miesiaczka nie jest przeciwskazaniem do przeprowadzenia operacji? Z góry dzięki za odpowiedz...
  • Czy ktos z Was mial moze operowana tarczyce w prywatnej klinice? Gdziekolwiek w Polsce? Mieszkam zagranica, ale nie mam tu zaufania do panstwowej sluzby zdrowia (watpie czy ktokolwiek ma), a prywatnie usuniecie czesci tarczycy to koszt ok.30 000 zl. Wiem, ze w Polsce ceny ksztaltuja sie w granicach 5-6 tysiecy zl max. Szukam dobrego lekarza i dobrego prywatnego szpitala, bylabym wdzieczna za jakakolwiek podpowiedz (panstwowo nie moge zrobic w PL gdyz nie mam ubezpieczenia) Dodam ...
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.