opieka

opieka

(241 wyników)
  • Hej dziewczyny, zwracam się do tych zorientowanych w temacie, a mianowicie znających przepisy itd. Moje pytanie jest następujące, pracuję od kilku lat w tej samej firmie, w ub.r. wykorzystałam cały mój urlop wypoczynkowy tj. 26 dni. W tym roku 2009, na urlopie byłam 2 stycznia, 5 stycznia po weekendzie poszłam do pracy, a dzień później wylądowałam już w szpitalu bo okazało się, że moja ciąża jest zagrożona i tak na zwolnieniu lekarskim była aż do rozwiązania 28.07., od tego momentu do 1...
  • Dziewczyny wiem że Was zadręczam moją zasraną pracą ale mam pytanie. Przyniosłam dziś kierowniczce wypowiedzenie o pracę z okresem wypowiedzenia 2 tyg.Wszystko pięknie z kompa wydrukowane,wraz z podziękowaniami za bogate doświadczenie(!;)) Kierowniczka powiedziała że to nie tak,że mam napisać ręcznie z prośbą o zwolnienie mnie z umowy o pracę z dniem 31 marca.Nie mam wtedy urlopu ani opieki nad dzieckiem,ale podobno mi za to zapłacą:/ Nie wiem o co chodzi.Które rozwiązanie jest lepsze dla ...
  • hehe musze to opisac bo padne po prostu :) no urodzilam 29.09 ale jakos nie zalatwilam w pazdzierniku becikowego i wzielam sie za to w tym tyg. 1sze to WSZYSTKIE wnioski zlozone PO 1/11/2009 musza byc opatrzone zaswiadczeniem od lekarza ze sie bylo pod opieka od 10tc, myslalam ze chodzi o dzieci urodzone PO 1/11/2009, ale niewazne do rzeczy...pojechalam dzis po to zaswiadczenie - moja ciaze prowadzil lekarz z Damiana(prywatna placowka ). Akurat tak sie zlozylo ze pracuje w korporacji a...
  • Wtam, Mam pytanie na "wagę" złota. czy przysługujące nam rocznie 2 DNI NA DZECKO, które jest w 100% płatne może wziąć tylko mama dziecka, czy może je wziąć TATA ?? A może oboje możemy wziąć po dwa dni?? Jesli ktoś z Was zna odpowiedź - będę wdzięczna za umiesczenie jej na forum, albo może link wyjaśniający co i jak. Z gory dziękuję i pozdrawiam.
  • pytanie

(8)