opiekunki

opiekunki

(32 wyniki)
  • Witam Serdecznie wszystkie mamy.Mam nadzieje,ze nikt nie bedzie mial mi za zle ,ze choc nie jestem mama to pisze post na tym forum.Mam 22lat,dopiero co przyjechalam do Antibes,gdzie bede mieszkac przez najblizszy czas.Szukam pracy jako opiekunka do dziecka.Pracowalam i opiekowalam sie dzicmi podczas studiow i mam tez doswiadczenie w opieca nad coreczkami brata.Nie wiem za bardzo,gdzie moge umiescic ogloszenie badz znalezc jakies oferty we Francji,gdzie mozna znalezc rodzicow szu...
  • jeśli ktoś wie ile zarabiają opiekunki w niemczech,to będe bardzo wdzięczna za informacje.Nie chodzi mi jednak o pracę na zasadzie au pair bo są to inne warunki i pewnie także zarobki
  • Czesc Bardzo prosze o podpowiedz gdzie szukac,moze jakas strona www,gdzie oglaszaja sie poszukujacy pracy? Agencje raczej odpadaja,poszukuje dziewczyny/pani,ktora bedzie mogla przyjsc na kilka godzin dziennie i przypilnowac dziecka podczas mojej nieobecnosci w domu. Jestem tu od niedawna i nie bardzo wiem, co i jak tu funkcjonuje.A moze ktos zna zaufana osobe i moze polecic.Bede wdzieczna za pomoc. Pozdrawiam:)
  • Cześć dziewczyny, jestem nowa na forum i pisze, bo potrzebuje pomocy. wybieram sie niedługo do męza do Londynu z dwójką dzieci (3 i 5 lat). oboje będziemy pracowac, więc zastanawiam się, co z dziećmi - znaleźć polska opiekunke czy posłać je do przedszkola? bardzo proszę londyńskie mamy o rade - co wy robicie ze swoimi maluchami? czy przedszkole w obcym kraju to nie za duży szok? bedę wdzięczna za pomoc.
  • witam, mam pytanie odnosnie dwujezycznosci dzieci. Mieszkam w Niemczech i mam dwuletniego synka. Oboje z mezem pochodzimy z Polski, wiec jezykiem w domu jest oczywiscie Polski. Nasz synek mowi coraz wecej, powtarza wszystko jak papuga :), oczywiscie glownie po polsku.Od 3 Miesiecy chodzi do niemieckiego przedszkola, nie mowi az tak duzo po niemecku jak po polsku, ale widac, ze rozumie i dobrze sie tam czuje. Poniewaz oboje z mezem konczymy teraz sudia, potrzebujemy kogos, kto 3-...
  • Drogie mamuski czy ktoras z was wie jak to jest z opiekunkami, poniewaz co nieco slyszalam, ale do konca nie wiem.Oto moj problem za miesiac mam zaczac prace u kolezanki(opieka nad jej dzieckiem)i slyszalam cos takiego, ze jezeli niania jest gdzies zarejestrowana to Aga dostanie zwrot kosztow zwiazanych z opieka.Dodam ze jest samotna matka.Teraz moje pytanie czy ja pracuje legalnie (ubezpieczenie itp)a przede wszystkim gdzie moge to zrobic? Kolejny moj problem to wynagrodzenie. Il...
  • Hej Mam taki mały kłopot z moją childminderką. Jesteśmy w trakcie podpisywania nowego kontraktu i wyszło kilka rzeczy (które przyznaję tez były w poprzednim kontrakcie ale myśmy go nie doczytali). Po pierwsze childminderka chce żebyśmy jej płacili za wszystkie wakacje, w tym nawet Święta Bożego Narodzenia. Czy wy też tak macie? Generalnie postawiła sprawę tak : płacimy pół stawki gdy my jesteśmy na wakacjach lub gdy ona (albo całą stawkę gdy nas nie ma a 0 gdy jej - mam do wyboru)....
  • Czesc Babki, Znowu Was gnebie. No wlasnie ile placicie swoim opiekunkom do dzieci na miesiac? Przecietnie na 9 godzin dziennie, 5 razy w tygodniu. Dzieki
  • Witam emamy emigrantki, chcialam dowiedziec sie ile placicie opiekunce za zajmowanie sie dzieckiem. My mieszkamy w Minnesocie i z racji tego ze ja nie pracuje to sporadycznie korzystamy z tego rodzaju pomocy. Dziewczyna przyjezdza do nas do domu i opiekuje sie synkiem, placimy 6$ za godz. Ciekawa jestem jak to jest u Was (tzn. ile placicie) i co nalezy do obowiazkow tej osoby. Serdecznie pozdrawiam Kasia
  • chcialabym zrobic opiekunce naszej Karolinki maly, albo wiekszy prezent na swieta (a sprawa staje sie pilna, bo oni wczesniej wyjezdzaja w tym roku), i zupelnie nie wiem co jej dac. jedyne co przyszlo mi na mysl, to pudlo orzechow ladnie zapakowane. macie jakies pomysly???? a WY robicie prezenty opiekunkom Waszych dzieci na swieta/urodziny? aha, pani ma tez 11-letniego synka i 5 letniego chlopca dla ktorego jest rodzina zastepcza. a co malutkiego dla nich????? (choc np. orzechy ...
  • Witam wszystkie mamy, Zastanawialam sie jak sobie radzicie bez babc na obczyznie. Ja powoli zaczynam czuc brak. Moja siostra w Polsce wychodzi prawie co weekend zostawia dziecko u babci nie ma problemu. A ja niestety nie moge... Maja ma 7 miesiecy wiec jest za malutka, zeby zostawic ja z byle kim. Musi to byc osoba ktora zna. Nie moge zatrudnic tak po prostu na jeden wieczor niani, bo nikt mi nie przyjdzie, zreszta Maja musi sie przyzwyczaic. Mam tu tesciowa, ale jakos mala ni...
  • Witam, od marca wracam do pracy i juz rozgladam sie za opieka w tym czasie dla mojego Synusia. W srode przed wigilia bylismy na spotkaniu w zlobku. Menagerka oprowadzila nas wszedzie, opowiedziala jak tam jest super (miejsce zarekomendowane przez HV jako najlepsze z najlepszych)...Jestem zalamana, w grupie mojego dziecka -8 miesiecznego beda dzieciaczki do 2 roku zycia, nie ma miejsca na spanie tzn spia tam gdzie sie bawia, brak lozeczek, wiec chyba spia na podlodze (nie zapytalismy). W...
  • witam!planuje wyjazd do anglii z moja 13 m-czna coreczka ale nie wiem jeszcze konkretnie gdzie.chcialabym sie zorientowac mniej wiecej ile trzeba zaplacic opiekunce za godzine np,bo z tego co wiem przedszkola sa drogie.nie mam jeszcze zalatwionej pracy ale sporo moich znajomych tam jest i jesli sie zdecyduje to pewnie pomoga.tylko musze wiedziec czy mnie bedzie na to stac w ogole.dajcie znac jesli wiecie co i jak.pozdrawiam!:)
  • mam zamiar otworzyc prywatne mini przedszkole dla mam pracujących w Irlandii lub UK. Mam zamiar przyjąć 2-3 dzieci na 8 godzin dziennie + ewentualnie emergency care - dla "nagłych wypadków". Nie mam jedynie sprecyzowanej lokalizacji - miejsca gdzie jest wieksze skupisko mam z Polski. Z góry dziekuję za rady
  • Mam do Was drogie mamy pytanie: Czy placicie opiekunce (rejestrowanej) za dni kedy wasze dziecko jest np. chore? A jesli nie dajecie do opiekunki przez tydzien- czy tez placicie, i co z wakacjami i opiekunki i Waszymi. Wyjasnijcie mi prosze bo ja ciagle place i jestem ciekawa czy to normalne, ze jak ktos nie pracuje to dostaje pieniadze.
  • chciałabym sie dowiedzieć jakie są stawki za "dorywcze" i stałe opiekunki. znam tylko jedną Polkę która się pracowała jako au-pair i zarzuciła cenę 7,5 euro za godzinę. czy taka jest stawka rynkowa?
  • witam!za miesiac wyjezdzam do londynu z 2,5 letnia coreczka i mam kilka pytan do mam,ktore mieszkaja w dzielnicy Ealing broadway.prosze o kontakt.
  • poszukiwana od zaraz polnocne Wlochy, 400 euro + wyzywienie i mieszkanie tel . kontaktowy 0049/69/ 500930049 rano lub po 21°°
  • Pisze tu z nadzieja ze ktos z waszego forum mieszka w Nowym Jorku w dzielnicy Ridgewood.Poniewaz wczoraj 30 .09 bylam w parku z moimi dziecmi znalazlam tam z kolezanka placzaca dziewczynke.Miala okolo 3 latek Polka na imie Ola.Dowiedzialam sie od niej ze panie z przeczkola ja zostawily...Zadzwonilysmy na Policje po pol godziny zjawili sie .W dalszym ciagu przedszkolanka nie pojawila sie w poszukiwaniu dziewczynki.Dopiero po godzinie przerazona szukala dziecka w parku.Naszczesci...
  • Czy takiej registered childminder można rzeczywiscie zaufać? Czy korzystacie z usług takich opiekunek? Jesli tak - ta jak wybierałyscie? Prawdopodobnie będę musiała znaleźć kogos do odbierania dziecka ze szkoły i opieki na nim popołudniami, ale jakos nie jestem przekonana do tych zarejstowanych opiekunek. Pewnie mam jakąs paranoję, ale jak można zaufać komus, kogo widzi się pierwszy raz w życiu i nic o nim nie wie? A w jaki inny sposób można poradzić sobie z taką sytuacją?
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.