Forum   personal

personal

(9 wyników)
  • Witam, czy ktoś może powiedzieć coś o tej firmie. Nie wiem co o tym myśleć, szukam pracy a tu proponują jakieś szkolenie za pieniądze i weekendowy wyjazd. Zero konkretów, obietnica zarobków po szkoleniu, brak wglądu do umowy itd... Może ktoś ma więcej informacji, do tego całego szkolenia mam jeszcze trochę czasu ale nie wiem czy wydać 390pln za coś niepewnego.
  • a do tej agencji we wroclawiu nie ma co isc, nie wyplacaja ludziom pieniedzy, pomagaja jedynie wpasc w dlugi!!!!!!!!!!!
  • Pozdrawiam Wszystkich! Czy ktos wie jakie sa warunki urlopu bezplatnego dla urzednika (tzw. CCP) - tj po jakim czasie sluzby mozna o niego wnioskowac? Czy jest jakis wymog 2 lat przepracowanych? Dziekuje
  • Hej, czy ktos sie orientuje jakie sa warunki uzyskania CCP? Wiem na pewno tylko to, ze trzeba miec juz kontrakt na stale. Czy trzeba przepracowac np. dwa lata na pierwszym stanowisku? (tak jak w przypadku zmiany na inne) Dziekuje i pozdrawiam wszystkich obecnych i bylych eurokratow:) Syl
  • witam wszystkich. bylem w n.y ok 2lata temu 3mies.,podobalo mi sie ale musialem wrocic do europy. pracy nie znalazlem jako trener jedynie jako sprzedawca baglow hehe jestem intruktorem fitnessu ,kulturystyki z doswiadczeniem 10letnim.. znam sie na wszystkim co z tym zwiazane i jest to idealny zawod w usa gdzie ponad 60procent jest otyla. jednak nie jestem po studiach itp.,a w moim zawodzie liczy sie przedewszystkim wiedza i doswiadczenie praktyczne. chialbym wrocic do usa i zaczac zyc...
  • witam mój mąż chce wyjechać do pracy za granicę. nie zna jednak języka angielskiego. dlatego też chyba będzie lepiej pojechać przez biuro bo raczej nie załatwi sam formalności nie znając angielskiego. znaleźliśmy w necie biuro silesia personal z katowic. mają ofertę do irlandii, właśnie taką jakiej poszukujemy. mam pytanie czy ktoś zna to biuro, czy ktoś jechał do pracy za ich pośrednictwem. nadmieniam że znajduje się ono na liście na stronbie urzędów pracy więc wygląda ok. ale p...
  • Proszę o pomoc, nie mogę znaleźć nigdzie takich informacji, czy kros wie ile moze zażadać na rozmowie o pracę w Baardzo duzej firmie na stanowisku Asystentki członka zarzadu- obcokrajowiec dyspozycyjnosć ang biegle doświadczenie tłumaczenia MsPowerpoint MS Office itp.itd prosze o pomoc, dzięki
  • Czy ktos juz tam pracowal lub ma jakies informacje. Chodzi zdaje sie o winobranie na terenie Niemiec Prosze o pomoc ... pozdrowienia dla Ewci IWO I PIO
  • GBP Service Personal Berlin czy ktos nial doczynienia z tym posrednikiem. oferuje prace przy winobraniu w niemczech
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.