pierwszy

pierwszy

(5 wyników)
  • witam serdecznie wszystkich. Mam do Was wielka prosbe,jestem studentka i zamierzam po raz pierwszy wyjechac do irlandii,ale nie wiem jakie dokumenty powinnam ze soba zabrac ktore sa wymagane tam na miejscu,i co jeszcze. Jesli ktos juz jest w Cork bylabym wdzieczna gdyby naswietlil mi sytuacje ktora tam panuje pod wglaedem rynku pracy(jestem studentka zatem w gre wchodza prace sezonowe ,puby,opiekunki etc) Z gory dziekuje za kazda rade pozdr. Asia
  • Witam! Mam prośbę. Chciałabym wyjechać do pracy do Holandii - zbiór kwiatów. Jak zacząć się poruszac aby czegokolwiek się dowiedzić. Interesuje mnie to gdzie szukć ofert, mieszkania, jaka firma byłaby najbezpieczniejsza. Ile można zarobic, czy potrzebny jest mi w tej chwili paszport(co znaczy paszport niemiecki, o którym czytam teraz na stronach?) czy wystarczy nowy dowód. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za informację
  • Razem z moim chłopakiem, wybieramy się do Anglii, do pracy przy zbiorze truskawek, jedziemy pierwszy raz, co ze sobą zabrać? jakie obuwie, jakie ciuchy? ile pieniędzy musimy zabrać ze sobą, na jedzenie na pierwszy tydzień? (jeśli moglibyście też podać jak wyglądają ceny podstawowych artykułów spożywczych...) może ktos wie jaki klimat panuje w Cornwalii? Prosimy o pomoc!
  • JUtro ide pierwszy raz do pracy we wloskiej rest. Mam napisane w CV ze taki zwod wykonywalam w POlsce,ale to sciema. Prosze podajcie mi pare rad dla kelnerki. Z gory dzieki!!!!
  • Witam serdecznie wszystkich Chcialam Was prosic o pomoc,planuje wyjazd do irlandii,jestem studentka.Nie mam jednak pojecia jakie dokumenty powinnam zalatwic bedac w kraju ktore sa wymagane tam na miejscu,i co powinnam zabrac. Jesli ktos jest juz w Cork moze naswietli mi jaka teraz sytuacja pod wzgledem pracy tam panuje. pozdrawiam serdecznie asia
« poprzednie następne »

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się