plamienie

plamienie

(833 wyniki)
  • Pokrótce. Od roku staram się zajść w ciążę, ale mi to nie wychodzi. Miałam nieregularne cykle, które do wczoraj wydawać by się mogło, że się już ustabilizowały. Regulowałam je oczywiście duphastonem, który miesiąc temu pan doktor zalecił odstawić. Dwu-krotnie powtórzony progesteron wyszedł baaardzo niziutki. Wczoraj terminowo przyszło coś na wgląd @, ale takie miałam wrażenie przez chwilę. Potem były to już delikatne plamki oraz brązowe plamienia ze skrzepami. Ból piersi dokuczający ...
  • plamienie

    (4)
    mam pytanie od mojego porodu mineło ponad 8 miesięcy w tym okresie miałam juz 3 miesiaczki z tym iz ostygotania spóżniła sie o 9 dni obecnie za około 2 tygodnie ma wystapić miesiaczka ale od wczoraj pojawiło sie plamienie Czy to normalne nidy nie miałam plamien ??? prosze o odpowiedz
  • Kochane dziewczyny potrzebuje waszej rady.Jestem w 5 tyg. ciazy,zazywam Duphaston 2razy dziennie,bo od ponad tygodnia mam plamienia. Plamienia sa male,takie jak przed okresem,brazowawe- przepraszam za dokladnosc. A dzis z domieszka krwi. Dzwonilam do lekarza i mowilam mu o tym.Powiedzial mi ze z ciaza wszystko jest ok (badal mnie we wtorek)i ze takie sytuacje na poczatku ciazy sie zdarzaja,ze mam dalej brac duphaston....i tyle. Co o tym sadzicie? Staralam sie bardzo dlugo o zajsci...
  • Dzień dobry! Od kilku miesięcy mam bardzo dziwne objawy miesiączki. W trakcie jej trwania odczuwam okropny ból nóg, bioder i dolu pleców. Aktualnie w pierwszy dzień spodziewaej miesiączki okropnie bolały mnie jajniki, zwłaszcza prawy. Na następny dzień pojawiły się brązowe plamienia, które trwają już piąty dzień. Dzisiaj są trochę obfitsze, ale nie przypominają normalnej miesiączki. Towarzyszy temu ten nieustanny ból nóg i bioder. Dodam, że od dwóch miesięcy zażywam doustnie luteinę, poniewa...
  • Mam nietypowe pytanie. Właśnie dostałam w sobotę brązowych plamień, w czternastym dniu cyklu (czyli w połowie, a ja w sumie mam wydłużone cykle, więc nawet wcześniej niż w połowie)... I najgorsze, że te plamienia trwają już trzeci dzień. Nie wygląda to jak okres, bo jest to taka brązowa maź... Pierwszy raz cosik takiego mi sie wydarzyło... Nie wiem czy mam teraz iść do ginekologa, zawsze się chodzi po okresie, a nie w trakcie. Ale z drugiej strony to nie wygląda jak okres... Moż...
  • witam dwa tygodnie temu podczas owulacji staralismy sie z mezem o dzidziusia..teraz gdy powinnam miec miesiaczke mam dziwne plamienia takie bardzo ciemne w niewielkiej ilosci.czy ktos moze wie dlaczego tak?Co to oznacza i co moze byc przyczyna?
  • Bardzo proszę o poradę. 8 miesięcy temu urodziłam dziecko. Cierpialam wcześniej na policytsyczne jajniki. Obecnie plamię w środku cyklu ( po 2-3 dni z przerwami na2-3 dni), . Ginekolog nie znalazł przyczyny plamienia, brak jest cyst, torbieli, generalnie USG i badanie ginekologiczne ok. Popsuła mi się cera, mam rumień na twarzy, pryszcze, matowe włosy, suchą skórę... Wczoraj zrobiłam hormony: prolaktyna, testosteron, DHEAS, TSH, ft3,ft4 (mam leczoną niedoczynność), które ku memu...
  • czy jest możliwe w początkowej fazie ciąży? Zamierzam zrobić test ale proszę abyście się ze mną podzieliły swoimi doświadczeniami. Zamiast miesiączki pojawiło się u mnie skąpe plamienie, które nigdy wcześniej nie występowało. Zazwyczaj pierwszego dnia mam bardzo silne bóle brzucha, a teraz nie boli mnie wcale, co również się wcześniej nie zdarzało. Nie stosuje tabletek antykoncepcyjnych ( o ile ma to jakiekolwiek znaczenie ). Pozdrawiam, miłego dnia.
  • plamienia

    (13)
    witam i proszę o rady :) 10dnia cyklu (5dni po miesiączce) dostałam brązowych plamień, trwają one już 7 dni. Zdarza mi się to po raz pierwszy. Nic mnie nie piecze, nie swędzi, brzuch mnie nie boli. Czy prawdopodobne jest to, iż są to krwawienia/plamienia (około)owulacyjne? Trochę mnie to niepokoi, ponieważ przy najbliższej miesiączce mam zacząć brać tabletki antykoncepcyjne. Po konsultacji telefonicznej ze swoim ginekologiem dowiedziałam się, że nie mam powodów do niepokoju. Co o tym...
  • Witam, mam problem, otoz 4 dni temu pojawilo mi sie plamienie, a ze wypadal mi w ten dzien pierwszy dzien cyklu mniej wiecej, to wzielam tabletke anty ( to moje pierwsze opakowanie) i myslalam ze juz nastepnego dnia bedzie obfitsze krwawienie, jak to zwykle u mnie bywa. Nie stalo sie tak jednak i od paru dni mam plamienia i biore te tabletki. Czy to mozliwe ze one nie dzialaja, lub je zle zazylam? Moze to nie byl jednak moj pierwszy dzien cyklu, tylko koncowe poprzedniego. ...
  • Jak liczy się cykl w przypadku gdy przed "właściwą" (czyli obfitą) miesiączką przez kilka dni (nawet do tygodnia czasu) jest minimalne brązowe plamienie? Czy liczy się wtedy od pierwszego dnia tego minimalnego (naprawdę bardzo bardzo mało) brązowego plamienia czy dopiero od momentu gdy występuje już normalne krwawienie?
  • Od dluzszego czasu mam przed okresem kilkudniowe plamienia - sa brazowe, zaczyna sie to od takiego bezowo-brazowego zabarwienia sluzu, a potem przechodzi w brazowe plamienie - niepokoi mnie to, ze w tej wydzielinie sa jakby male fragmenty zluszczajacego sie nablonka - tak mysle, ze to jest to. Wlasciwie wyglada to tak, jakby to byl sam taki nablonek, drobne fragmenty. Dopiero pozniej okres sie rozkreca, jest coraz wiecej krwi, staje sie czerwona coraz bardziej, az przychodzi pie...
  • W ostatnim cyklu brałam Clostylbegyt i Duphaston, oczywiscie w celu ułatwienia zajścia w ciążę. Kilka dni przed planową miesiączką zaczęło się plamienie, powiedziałam o nim ginowi, a ten odpowiedział, ze to znaczy iż będzie miesiączka. Tymczasem plamienie od dwóch dni ustało, a okresu nie widać, mimo iż powinien zacząć się wczoraj. No i nie wiem - robić test, czekać?... Jeszcze jedna rzecz niepokojąca - ostatnio zauważyłam, że wewnątrz biustonosza mam plamkę, jakby z krwi - w miejscu, g...
  • Witam Was Kobiety, zwracam się do was z zapytaniem w pewnej nurtującej mnie sprawie. Od kilku miesięcy mam dłuugie plamienia,ciemne, kilka razy dziennie zmieniam wkładki. Byłam u lekarki, zrobiła usg- wyszło poprawnie, dała mi tabletki na wyregulowanie, i ponoć miały minąć te plamienia, jestem w trakcie 3 miesiąca kuracji i nic się nie zmieniło:((( plamienia dalej mnie męczą. Czy jest szansa że (obecnie biorę nuvaring ) to się kiedyś samo ureguluje?? lub o czym mogą świadczyć te wiecz...
  • Ponad 7,5 miesiąca temu urodziłam przez cc córkę. Karmiłam ją piersią i brałam w tym czasie tabletki dla karmiących Azalia. One nie hamują jajeczkowania. Lekarka była bardzo zdziwiona, że biorąc Azalię nie miałam żadnych krwawień ani plamień. USG wykazało, że jeszcze nie mam żadnych pęcherzyków, a zatem owulacja mi nie wróciła po ciąży i skwitowała, że musiałam dobrze karmić tę swoją córkę. Tylko że ja wówczas nie karmiłam w nocy już od półtora miesiąca, a w ogóle od jakichś dwó...
  • Pierwsza ciąża bezproblemowa . W drugiej kilka razy plamienia W II i III trymestrze i dość nieprzyjemne bóle brzucha . Kilka razy wylądowałam na IP . Podczas badania zawsze było wszystko w porządku . Szyjka zamknięta , łożysko ok . Usg wykonywane kilka razy - 2 razy dopochwowo . Porod siłami natury . Teraz jest 4 m-ce po porodzie a ja się ciągle zastanawiam co mogło być powodemy tych plamien . I do tego te bóle . W tv słyszałam ze plamienia w poznej ciąży mogą oznaczać raka szyj...
  • Witam, od kilku lat (około 5) biorę tabletki Novynette. Wszystko było w porządku aż do teraz. W zeszłym miesiącu kilka dni przed zakończeniem opakowania pojawily się dziwne ciemno brązowe upławy. Okres dostałam normalnie ale był on bardzo skąpy. W tym miesiącu został mi jeszcze tydzień do zakończenia opakowania a upławy już się pojawiły. Nie odczuwam żadnego bólu. Czym to może być spowodowane?? Czy może lekami które brałam na żołądek (m.in Contix)? Miałam ostatnio sporo stresu, ...
  • hej. prosze o porade. po 5 miesiacach przerwy chce zaczac brac tabletki anty. pierwsza tabletke bierze sie w 1 dzien miesiaczki i tu zaczyna sie klopot...zawsze okres dostawalam rano...teraz pojawilo sie plamienie tak ok 17...brzuch bolal mnie od 3 dni i okres spoznil sie o 2 dni...kurcze no i mam problem. zaczac dzis czy jutro? czy ktoras z was tez tak mialala. a moze Wsz lekarz mowil cos na ten temat??
  • Hej, biorę pierwsze opakowanie Yasminelle, od szóstej tabletki mam plamienia na przemian z krwawieniem, dosyć mocnym. Teraz mam 7 dniową przerwę, nadal lekko krwawię i plamię, a krwawienie z odstawienia się nie pojawia. Czy może się w ogóle nie pojawić? I jak się zorientuje, że to właśnie to, skoro ciągle krwawię?
  • Ostatnio byłam przeziębiona lekarz przepisał mi Doxycyline (antybiotyk), objawy przez pierwsze dwa dni-bardzo źle się czułam, biegunki itp więc odstawiłam antybiotyk dodatkowo dostałam plamień, które utrzymują sie juz kilka dni, a biore tabletki antykonc.cilest. Mam pytanie czy plamienia to uboczny skutek antybiotyku?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.