plomby

plomby

(28 wyników)
  • dentystka postraszyła mnie, że powinnam natychmiast wymienić wypełnienia amalgamatem. Mam je od.... wielu lat, kiedys były głównie takie. Czy naprawdę są niebezpieczne?
  • Plomby

    (8)
    Postęp naukowy (w dowolnej dziedzinie) powinien z każdym rokiem być coraz lepszy. Fakty niestety przeczą oczywistej, jak można by się było spodziewać, tendencji. Przykład z życia. 20 lat temu zaplombowałem jednego zęba i 15 lat temu drugiego. Plomby są po dzień dzisiejszy. Inne zaplombowane zęby znacznie później wymagają co pół roku, albo po roku najdalej, kolejnych wypełnień. A jest to wydatek rzędu ok. stówy. Ludzie nie mają pieniędzy na życie, więc co tu mówić o leczeniu zębów. Jeżeli plom...
  • Czy kiedy dentysta już po włożeniu plomby pyta czy nic nie przeszkadza to mam do skutku mówić jeśli mi przeszkadza czy trzeba się do nowej plomby trochę przyzwyczaić. Byłam wczoraj u dentysty (plomba światłoutwardzalna) no i po kilku próbach stwierdziłam, że do reszty się przyzwyczaję ale dzisiaj mi przeszkadza, przy jedzeniu jak źle zagryzę to mnie boli no i w ogóle się martwię bo jeszcze tak mi się nie zdarzyło a 26.05 wyjeżdżam za granicę więc mam jeszcze tylko pon., wt. i środ...
  • Ostatnio byłam u dentysty. Wypadłomi kawałek starej plomby z górnej szóstki. Nie poszłam do jakiegoś super nowoczesnego gabinetu ( chodzę tam raczej z sentymentu). Fotel dentystyczny przedpotopowy, brak asystentki, i ogólnie mało komfortowo. Szefowa podałam mi po wszystkim cenę. Dodam , że wypełnienie miało być białą, dobrą polmbą, światłoutwardzalną. Było dosyć rozległe ( używał facet kształtki), i uzupełniał zęba w 3 miejscach, ale plomby nie zużył aż tak dużo. Było też znieczu...
  • Mam do wymiany nie dużą plombę w jedynce. Problem w tym, że poprzednia plomba założna jakieś 7 lat temu przebarwiła się i jest b.widoczna. Dlatego też proszę o radę. Na pewno w ciągu ostatnich lat powstały nowe rodzaje wypełnień stomatologiczncyh. Czy możecie doradzić mi jakiego szukać lub do której kliniki się wybrać w Wawie? Nie jest istotna aż tak bardzo cena. Ważne jest, żeby był to możliwie najlepszy materiał, żeby z powodów estetyczncyh nie trzeba było plomby znowu za jaki...
  • Witam. Mam tkie pytanie. Jestem obecnie za granica i do Polski wpadam dopiero w grudniu. Wyleciala mi plomba z zeba. Zab mnie niby nie boli, ale troszke go cuje np jak zawieje jak zjem cos zimneg czy goracego. Tutaj uslugi stomatologiczne sa bardzo drogie. Czy dla zdrowia zebow, moge zaczekac jeszcze te dwa miesiace czy powinnam odazu udac sie do stomatologa?
  • mam pytanko...czy nfz refunduje te białe plomby u dentysty...?musze isc prywatnie zeby dentystka nei dała mi tych srebrnych..czy jednak moge zaoszczedzic pare groszy..? prosze odpiszcie szybko :) pozdrawiam
  • Ile placicie za jedna plombe? W miare mozliwosci wpiszcie czy jakie miasto i jaki typ wypelnienia.
  • Witam, założyłem sobie kiedyś czarne plomby "na kase chorych" i to sa chyba plomby amalgamatowe. Dziś usłyszałem ze amalgaamtowe zawieraja rtęć. Czy czarne plomby to to samo co amalgamatowe ? Jeśli tak, jaki wpływ na zdrwoie ma posiadanie plomb z rtęcią?
  • Majac dziesiec lat mialam zalozone plomby w prawie wszystkich zebach. Po prostu stale zeby rosly z ubytkami szkliwa. Na szczescie rodzice zareagowali dosc szybko, wiec plomby sa male i w dodatku nie amalgamatowe, ale biale. Robil mi je prywatny dentysta, a byly to czasy, kiedy jeszcze chodzilo sie do przychodni, a tam w ramach ubezpieczenia ozdabiano usmiech srebrem. Niestety, tak naprawde plomby nie sa juz biale, ale zolte, i to te zalozone na gorne jedynki i dwojki:-( Widok ten ...
  • We wrześniu miałam leczona trójkę - mała dziurka , dzisiaj rano okazało się że boli mnie ten ząb przy dotyku nawet językiem nie mogę nacisnąc . Jutro idę do dentysty ale martwę się co to może być czy da sie go uratować ? Poza maleńką plombą jest OK więc skąd ten ból ?
  • Dentysta, który wydłubał z zęba pacjentki plombę, bo nie miała pieniędzy na zapłatę, zasługuje na najwyższe potępienie. Opisujemy go właśnie teraz, gdy trwa czas refleksji i zadumy nad wartościami, jakim powinien hołdować każdy przyzwoity człowiek. A ten, pożal się Boże, lekarz, na takie miano na pewno nie zasługuje. www.se.com.pl/se/index.jsp?place=mainLead&news_cat_id=1586&news_id=99161&scroll_article_id=99161&layout=1 &page=text&list_position=1 Co sie dzieje z tym narodem ? ...
  • Czy posiadanie w/w _metalowej_ plomby nie stanowi przeciwskazania do wykonania rezonansu magnetycznego?
  • no właśnie jakie wypełnienie jest lepsze światłoutwardzalne czy amalgamat (refundowany)? a moze tak naprawdę nie ma szczególnej różnicy? pozdrawiam
  • Witam, chciałam porównać ceny zakładania plomb - ja płacę 100 zł za jedną i nie wiem czy to normalna cena? dzięki za odp
  • Robią mi sie coraz większe, zaczyna to nieestetycznie wyglądać, dentystka mówi, że trzeba bedzie robić to jak zwykłe plomby, zastanawiam się czy nie można czegoś na to położyć. Mieliście taki problem?
  • Pozwolilam sobie przeniesc z forum Sluzba Zdrowia, gdzie nie wszyscy zagladaja. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=305&w=16004678&a=16010809
  • mam pytanie bylem w gabinecie zab (4) dolna szczeka sie rusza ale tego nawet nie czuć bardzo lekko i tylko podczas mocnych naciśnieć czy do sie go uratować... ?? bo mi powiedzino odrazu, ze w gre wchdzoi TYLKo plomba porcelanowa !!! ??? nie ma innego wyjscia???? PROSZE O POMOC :/ i do tego ta plomba kosztuje 1500 zł i miesiac byłbym bez zęba tyle goiła by sie rana ??
  • nie mogłam znależć forum o prawach konsumenta dlatego piszę tutaj. Nadłamał mi sie ząb, pani dentystka,l u której byłam pierwszy raz bo poprzednia wyjechała za granićę, zaplombowała mi go, skasowała 85 zł ale zaraz na drugi dzien ząb zaczął mnie boleć i boli mnie cały czas od miesiąca. Czy jest jakaś "gwarancja" na plomby? Byłam na urlopie dlatego nie mogłam iść do niej od razu jak zaczęło mnie boleć. Boję sie że jak do niej znowu pójdę to znowu każe mi płacić za usługę a przecież...
  • Chcialbym zasiegnac waszej opnii na temat plab do zebow:)Chodzi mi o jakosc plab. Slyszalem ze swiatloutwardzalna jest lepsza nie tylko ze wzgledu na jej ladny wyglad ale niestety trzeba za nia placic:( Mi akurat nie jest potrzebna plaba na pokaz. Czekam na wasze opinie. pzdr
« poprzednie 1 2
WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.