Forum   po odstawieniu

po odstawieniu

(638 wyników)
  • Witam. Po odstawieniu Citalu zanikło libido które było wysokie a orgazm jest słabiutki, narządy jakby sparaliżowane. Czytałam o PSSD . U mnie to już trwa 3 tydzień po odstawieniu. Do tego bardzo skąpy okres . Czy to minie? Jak to leczyć?
  • W zwiazku z odstawieniem leku po sporych efektach ubocznych, zrobiłam wyniki pierwsze po odstawieniu (po ok 2 miesiącach) Wyniki w konwencji: Wynik - procent normy lub zakres normy, gdzie zasadne Ferrytyna - 52 - 24% Zelazo (FE) 129 - 79% Wit B12 - 359 - 25% TSH - 1,56 (norma od 0,34 do 4,94) FT4 - 15,42 - 64% FT3 - 4,02 - 45,3 Anty TPO - 173 (norma pon. 5,61) Hemoglobina: 15,1 (norma: 12 - 16) Krwinki czerwone: 4,83 (norma: 4,2 - 5,4) Wszystko z morfologii w normie. ...
  • No to doigrałam się, biorąc tabletki anty:/ Odstawiłam 3 miesiące temu, na twarzy wysyp pryszczy jak u nastolatki, zresztą na dekolcie też. Paznokcie rozdwojone do połowy. Która z Was miała podobnie i sobie jakoś poradziła? Planuję zacząć łykać cynk i wyciąg ze skrzypu. Czy to w ogóle ma szansę pomóc, czy od razu lecieć do dermatologa?
  • Niedawno odstawiłam tabletki antykoncepcyjne bo chcę zajść w ciążę. Ginekolog polecił mi, żebym przez 3 kolejne miesiące zabezpieczała się jeszcze prezerwatywą. Ma mnie to uchronić przed ciążą mnogą. Zastanawiam się jak wiele przypadków ciąży mnogiej zdarza się po odstawieniu tabletek i czy trzeba czekać aż tak długo.
  • Moje pytanie dotyczy efektow ubocznych jakie u Was wystapily, ale nie podczas brania tabletek antykoncepcyjnych, tylko po ich odstawieniu po dluzszym okresie brania - powiedzmy min. rok. Jakies problemy z zajsciem w ciaze? bardzo nieregularne/bolesne cykle? plamy po opalaniu? zylaki? ..? i jeszcze jedno pytanie dotyczace wlasnie zylakow. czy osobom, u ktorych pojawily sie zylaki podczas brania tabletek, zostaly one w takim samym stopniu po ich odstawieniu czy tez staly sie mniej widoczne...
  • Witam, Przez 5 lat brałam tabletki antykoncepcyjne, odstawiłam w styczniu tego roku, gdyż chcemy z mężem postarac się o dziecko. Od tamtej pory nie miałam okresu (to już 5 miesięcy). Robiłam badania na poziom hormonów i na czynności przysadki i wszystko mam w porządku. Ginekolog mówi, że powinnam znów wziąć tabletki przez kilka miesięcy. A ja przecież po to je odstawiłam, że nie chce już ich brać, chcę, żeby moje jajniki zaczęły pracować naturalnie, a jak znowu zacznę brać tabletki to wrócę...
  • Witam, jestem tu po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość ;) Mam 28 lat i od ponad 7 lat z małymi przerwami zażywałam tabletki antykoncepcyjne, ale nadszedł już czas żeby postarać się o dziecko. Ponieważ nie lubię robić niczego bez przygotowania, zrobiłam odpowiednie badania i nie ma przeszkód żebym mogła zajść w ciąże. Ale jest pewien problem. Odstawiłam tabletki ponad miesiąc temu ( wiem to mały okres czasu) ale jak dotąd ciąży brak, może za bardzo się staramy :P nie wiem. Lekarz t...
  • witam, chciałem skonfrontować moje objawy z kimś kto zakończył leczenie. Ogólnie brałem 7 m-cy antybiotyk, 2 miesiące unidox + tini, natsepne 5 m-cy rifampicyna + tini. ostatnie 3 m-ce brania antybiotyku czulem sie bardzo dobrze, wsyztskie objawy minęly: bóle karku, bole miesni, zawroty, oslabienie. 2 dni po skoczeniu antybiotykow objawy niektore wrocily, mam bole miesni, jestem oslabiony i bol karku. czy ktos z was moze powiedziec czy to normalne, czy to reakcja po odstawieniu...
  • mieliście jakieś skutki odstawiennicze? bo ja jakoś dziwnie się czuję... nawet określić się tego nie da tak po ludzku:P pozdrawiam
  • Witam , brałam tabletki 8 miesięcy, od 4 miesięcy staramy się z mężem o dziecko. Zazwyczaj wszędzie wyczytałam że, po odstawieniu tabletek zajście w ciążę jest dwa razy większe a u nas jest wręcz przeciwnie. Nie wiem co jest tego przyczyną? Ale już wiem jedno że nie będę nigdy brała już tabletek anty.
  • 20. lutego wzięłam ostatnią tabletkę Diane35, w kolejnym tygodniu miałam krwawienie, standardowo jak krwawienie z odstawienia w ciągu tygodniowej przerwy. Poźniej tabletek już nie brałam. Krwawień do dzisiaj niet. ostatnio myślałam, że to już, pojawił się lekko podbarwiony śluz, ale nic więcej. Zanim zaczęłam brać jakiekolwiek tabletki (brałam już różne, nie odstawiałam ich, tylko zamieniałam na inne) miesiączki miałam nieregularne, przykładowo z 60dniową przerwą. Wtedy zdiagnozowano ...
  • Jakieś 3 miesiące temu odstawiłam tabletki anty. (Harmonet), które brałam bez przerwy 2,5 roku. Miesiączki miałam od tego czasu 2, w odpowiednim terminie ,więc z tym nie było żadnego problemu. Natomiast zaobserwowałam inne rzeczy, które trochę mnie niepokoją. Mianowicie zaczęłam mieć problemy z cerą (trądzik na plecach, więcej krost i zanieczyszczeń na twarzy, które nie chcą się goić). Zanim zaczęłam brać tabletki nie miałam takich problemów - plecy zawsze miałam całkowicie gładkie. ...
  • W grudniu odstawiłam tabletki antykonceocyjne po 5 latach ich stosowania. Pierwszą normalną miesiączkę dostałam po 30 dniach, drugą po 35 dniach, a dzisiaj jest 39 dzień cyklu i nic (tzn. w poniedziałek bolał mnie brzuch (tak jak przed miesiączką,ale nic z tego nie wynikło). Zastanawiam się jak długo jeszcze organizm będzie się oczyszczał i regulował po tych pigułach? Może macie jakies doświadczenia w tym temacie.
  • Zanim zaczełem stosowac plasterki miałam cykle 21-22dniowe. Teraz mam 22 dzień pierwszego cyklu po odstawieniu i zastanawiam sie czy jestem w ciązy czy cykl zmienił sie na 28dniowy jak przy plastrach...
  • hej. odstawilam pigulki 3 miesiace temu i nadal nie mam okresu. na pewno nie jestem w ciazy. dlugo czekałyscie na pierwszy normalny okres po odstawieniu? wiem ze organizm sie przestawia ale az tak dlugo?
  • Mam nieregularne miesiączki więc boire Luteine pod jezykowo 3*dziennie od15do25dnia cylku,zawsze po odstawieniu czekałam ok7 dni i dostawałam okres teraz już mineło11 dni i nic...Ostatnią miesiaczke miałam 23.08...12.09 byłam u lekarza na usg ciąży lekarz nie znalazł ale stwierdził ze w lewym jajniku dojrzewa jajeczko i w nastepnym cyklu będe miała owulacje.Test wyszedł negatywny...więc gdzie podziała sie miesiaczka??????
  • Witam od dwoch lat bralam tableetki antykoncepcyjne Harmonet,teraz chcialabym je odstawic i chcialabym sie dowiedziec po jakim czasie moze pojawic sie miesiaczka?Mozliwe ze szybciej,np po 2-3tygodniach?? Czy raczej pozniej?wyjezdzam na wakacje i nie wiem czy warto ryzykowac z odstawieniem ich teraz.Pozdrawiam
  • Jak długo organizm wraca "do siebie" po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych? Brałam tabletki przez 7 lat i chciałabym widzieć jak długo to rozchwianie hormonalne jeszcze potrwa? Chodzi mi o nieregularne cykle i to wszystko co we mnie eszcze zostało z czasów tabletkowych.
  • witam serdecznie mam do was kochani takie pytanie-bralam od dlugiego czasu plastry evra w styczniu 4-5 styczen odstawilam(odkleilismy z mezem drugi plaserek i postanowilismy postarac sie o maluszka),okres mialam 9 stycznia,teraz kolejny wypada mi 5 lutego..staralismy sie o maluszka przez caly czas ale teraz uslyszalam ze powinnam czekac 3 miesiace o czym niewiedziliesmy.bardzo boje sie czy dziecko bedzie zdrowe czy moje plasterki i takie ra[ptowne ich odatwienie nie beda mialy ...
  • Witam serdecznie, 5 miesięcy temu odstawiłam córcie od piersi po prawie 22 miesiącach karmienia. Od tego czasu okres ciągle nieregularny.. pierwszy po 34 dniach (moja norma kiedyś), potem następny po 18 dniach.. itd teraz jest 41 dzień od ostatniego i nic.. robiłam już nawet test ciążowy - wynik neg.. Czy to normalne, że tak długo po odstawieniu ciągle jeszcze miesiączka jest taka nieregularna? Poradźcie coś proszę.. Pozdrawiam.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.