Forum   pociągający

pociągający

(217 wyników)
  • Drodzy Panowie, byliscie kiedys zainteresowani (w damsko-meskim, erotycznym sensie) kobietą, o której wiedzieliscie ze ładna nie jest? Widzieliscie obiektywnie wszystkie jej mankamenty, ale mimo to pociągała Was? Pytam, bo zawsze myslalam ze laska musi się podobac, 'wpasc w oko', ale mam w grupie znajomych kolezanke, ktora nie jest ładna, nawet koledzy to przyznaja, a mimo to ją adorują i mowią 'ze ma cos w sobie'. Mieliscie kiedys taki przypadek? Ze brzydula zakrecila wam w głowie i miedzy...
  • Drogie Panie, Co Was pociąga najbardziej w Waszych (albo niekoniecznie w Waszych, ale ogólnie) w mężczyznach? Możecie podać jedną dwie cechy, możecie być bardziej elokwentne i rozpisać się, jeśli lubicie. Możecie nic nie pisać (żeby nie było, że Was do czegoś zmuszam ;) )
  • Jesteśmy małżeństwem od 17 lat. Mamy dwoje dzieci, całkowicie ustabilizowane życie zawodowe. Rodzicami zostaliśmy bardzo wcześnie bo na początku studiów (22 i 21 lata). W naszym związku od dawna cierpiałam z powodu braku zainteresowania swoją osobą. Od zawsze powtarzała się ten sam schemat. Ja prosiłam się o seks, a mój mąż nie wykazywał żadnej ochoty na zbliżenia. Nasze kontakty seksualne odbywały się co dwa trzy miesiące. Za każdym razem inicjowane były przeze mnie. Wielokrotnie rozmawiali...
  • ...nosem, kiedy mam katar A tak to lipa. Czemuż to pech prześladuje mnie całe życie. Dlaczego ZAWSZE kobiety, które mi się podobają i które da się lubić, NIGDY nie są mną ani trochę zainteresowane... Kilka dni temu zaliczyłem kolejną porażkę a kilka tygodni temu jeszcze inną. To naprawdę ujmuje za każdym razem poczucie swej wartości. Cóż to za zrządzenie, że od tylu lat (odkąd myśli się o płci przeciwnej) nie może wydarzyć się nic, czego by się pragnęło...
  • Super, że są tacy ludzie! Powodzenia i...dużo szczęścia z miejscowymi :-)
  • no i masz kolejny bubel prawny z cyklu: "nie mozesz zapalic w miejscu publicznym" polskie prawo jest chore i ten kto wymysla je jest tez chory z urzedu. zgadzam sie z autorem artykulu. Ludzie szczegolnie ci mlodzi, jak sie im zwroci uwage to cie jeszcze pobija i final bedzie taki ze wyladujesz w szpitalu , co prawda jesli sie uda policjantom zlapac tego kogos to bedzie 24 w wiezieniu i za mala szkode wyjdzie na zewnatrz i przyslowiowo "obleje cala ustawe sikiem prostym" to w zargonie mlodych.
  • witam,mam pytanie-jestem w 27 tyg. ciąży i od kilku dni odczuwam dziwny ból powyżej pępka z lewej strony brzucha.To nie jest jakiś silny i ciągły ból,pojawia sie kilka razy w ciągu dnia i po kilku minutach przechodzi.Zaniepokojona zadzwoniłam do swojego ginekologa,który powiedział,ze to może być pociąganie i w razie bólu mam zażyć no-spę i sie położyć.Trochę mnie uspokoił,ale czy któraś z was mogłaby mi przybliżyć co to jest to pociąganie? Bardzo proszę o odpowiedź.
  • nie jestem, jestem zasmarkana.... nic mi nie pomaga, nawet kropelki miętowe ;( ale za to upiekłam jak jeszcze nie miałam temperatury trzy balach babki ziemniaczanej - trzeba przyznać że jest bardzo smaczna;) [img]http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201102/1297541466_by_niunia011_500.jpg[/img]
  • chłodna... racjonalistka,bez kokieterii,nie uśmiecha się na siłe, nie sili się na zalotne spojrzenia, czasami wręcz odpychająca i sztywna... w środku ciepła i kochająca :) ale któż to wie o ile taki typ kobiety ma mniejsze powodzenie u facetów? ten typ jest az tak fatalny?
  • i rozsądek się wyłącza. - o co chodzi? i czemu?
  • przez mojego narzeczonego coraz bardziej tracę poczucie wlasnej wartości.Nigdy nie mowi mi ze ladnie wyglądam ze mu sie podobam nie widze w nim zadnego mną zainteresowania nawet gdy jestem naga:(przez to wszystko stracilam poczucie wlasnej wartości .jestem zazdrosna gdy patrzy na inne bo czuje ze to one są w jego typie.Sex tez zrobil sie porażką bardzo rzadko to robimy choc czesto go namawiam nawet probowalam z nim o tym rozmawiac czemu tak sie dzieje ale mnie zbywa:( jak tak dalej poj...
  • Witam, jestem mężatką od 5 lat,mamy 2 dzieci, niby wszystko fajnie a jednak...mąż wogóle mnie nie pociąga, zupełnie mi zobojętniał, może przestałam go kochać? 5 lat temu wychodziłam za mąż za fajnego, zadbanego,przystojengo faceta z którym świetnie się dogadywałam. Za to teraz mam w domu fleje, który ma 20 kg nadwagi, chodzi po domu w najgorszych łachach, chleje piwo a wolny czas spędza przed telewizorem. Ja pracuje zajmuje się domem i wychowuje dzieci a jednak mam czas żeby zrobić makijaż, f...
  • co mam zrobić? W ogóle nie ma we mnie pożądania. Nie interesują mnie sprawy seksu i wszystko co jest z nim związane. Dodam że jestem hetero, obecnie jestem w związku - choć boję się że to niedługo potrwa - bo nasz seks póki co jest chwilą uniesienie dla partnera. Niestety dla mnie to przykry obowiązek. Nie wiem co robić.. chce być z moim facetem. kocham go, ale jak mam w sobie znaleźć pożądanie? skoro nie ma go dla nikogo?
  • Jestem w związku 6 lat - niby jest wszystko ok między nami , ale mój partner już od dwóch miesięcy unika sexu - mówi że jest zmęczony. dlaczego kręcę innych facetów a mojego nie?
  • www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53581,8004319,Seks_na_widoku.html "Po stuleciach ukrywania ciała z entuzjazmem przyjęto wywalczone przez pionierki przyzwolenie na naturalność, cielesność i swobodę. W rezultacie dzisiejsza ciotka hippisowskiej rewolucji niezależnie od wieku biega boso z luźno puszczonym biustem, brzuchem i włosami. (...) Jako kobieta autentyczna wysoko ceni i konsekwentnie roztacza tak zwane naturalne zapachy ciała. Na plaży objawia swoją cielesność bez żadnych os...
  • przeczytałem tylko odpowiedź na pierwsze pytanie i prawie zwymiotowałem. POLSKA DLA POLAKÓW ! dewiantów chętnie przyjmie Holandia albo Francja. Mówimy nie multikulti, lewackiej-zachodniej modzie i dumny jestem, że w Polsce takie rzeczy są wyśmiewane i tępione. pozdrawiam bydgoski patriota.
  • Witam Jestem z moją żoną już od 8 lat, małżeństwem jesteśmy od 4, napoczątek łączył nas związek oparty głównie na seksie, żona bardzo często przychodziła do mnie przed szkołą rano żeby się kochać, inicjowała zbliżenia i uwielbiała seks, niesety po około roku zaczęły sie problemy seks zaczął sprawiać jej ból, robiliśmy bardzo różne rzeczy, chodziliśmy do wielu ginekologów ale nic nie byli w stanie zrobić w końcu sami jakoś doszliśmy do tego co robić aby to ją nie bolało ale nigdy już nie ...
  • impotencja

    (11)
    Nie jestem już nastolatką.Po śmierci męża chciałabym ułożyć sobie życie, żeby nie być ciągle sama.Miałam związek, gdzie seks był świetny, ale to już przeszłość.Teraz spotykam się z mężczyzną, który nie podoba mi się fizycznie, za to jest inteligentny,miły. Walczył o mnie 4 miesiące, zepsuł mi poprzedni związek swoimi sms-ami. Niestety sex to dramat,on nie umie mnie pieścić,szybko sam kończy,a ja zostaję rozedrgana nie mogąc usnąć. Spędziliśmy razem dopiero może 7 nocy, próbowałam go naprowad...
  • kuzynka mojego narzeczonego ma męża, mają dwójkę dzieci, 16latka i 9latka. teoretycznie znam ich od kiedy jestem razem z moim chłopakiem (8lat), jednak kiedyś nasze stosunki były zerowe, potem my byliśmy za granicą kilka lat, także dopiero nasze kontakty się odnowiły...no właśnie... i mąż tej kuzynki strasznie mnie pociąga, wydaje mi się, że z jego strony też coś zaiskrzyło, ostatnio na wspólnej imprezie długo gadaliśmy sam na sam popijając drinki,taka rozmowa o niczym... kilka ...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.