pozwolenie

pozwolenie

(163 wyniki)
  • Chcę przebudować ganek (zadaszony, wokoło barierki metalowe),tzn. postawić ściany, wstawić okna i drzwi, a przy okazji zmienić położenie schodów wejściowych (są przy ścianie pod oknem, chciałabym na wprost wejścia) a przy okazji przedłużyć garaż o długość ganku (jakieś 2 metry). Proszę o pomoc, jak uzyskać pozwolenie , bo już wiem, że takie jest konieczne, co trzeba złożyć i gdzie. Z góry dziękuję za rady.
  • Chciałbym się dowiedzieć, czy i jakie zezwolenia są potzebne na adaptacje poddasza bez zmiany konstrukcji dachu ale z przebudowa okien szczytowych na większe ? dom jednorodzinny sprzed 40 lat
  • Witam, Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o remonty i proszę o pomoc. Dowiedziałam się, że aby wyburzyć ścianę w mieszkaniu muszę napisać pismo i uzyskać pozwolenie. Ktoś wie jak napisać coś takiego? co powinno być w tym piśmie zawarte? Jak długo się czeka na uzyskanie takiego pozwolenia?
  • Bylem strona postepowania administracyjnego w sprawie ustalenia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na sasiedniej dzialce. Czy decyzja o pozwoleniu na budowe rowniez zostanie przeslane dla mnie? Prosze o informacje
  • witam dziś zadano mi pytanie czy można budować dom ( budynek, domek ) do 25 m2 powierzchni zabudowy z tym ze bez fundamentów na działce bez pozwolenia, projektu itd . ponoć tylko wystarczy zgłosić do odpowiedniego urzędu ze będzie się taka budowę prowadzić a dopiero po zakończeniu załatwia się resztę papierków z tego co mi powiedzieli w tym temacie to to ze coś takiego weszło w życie ale urzędy udają ze nie ma takiego przepisu itd . proszę o konkrety jeśli coś wiesz to pisz a jesl...
  • archeolog

(12)