prawo jazdy

prawo jazdy

(26 wyników)
  • Wkrotce jade na pare miesiecy na wycieczke objazdowa po USA. Pomyslalem, ze przy okazji moglbym zrobic prawko. doradzcie w ktorym stanie najszybciej i najlatwiej. Dzieki
  • Witam,poszukuje pracy jako kierowca trucka w USA lub Kanadzie,moze ktos pomoc?mam 28 lat,4 lata jazdy w transporcie miedyznarodowym.Moze ktos cos syszal lub wie na ten temat pomozcie spelnic marzenia. Pozdrawiam i zycze szczescia
  • Slyszeliscie ze w stanie NY beda dawac prawa jazdy dla nielegalnych!!! Super!!! Jesli ktos wie cos wiecej niech pisze! Pozdr
  • wlasnie- jak to jest?nie zdarzylam zrobic prawka w Polsce, a pewnie jak sami wiecie tutaj bez prawka jest bardzo ciezko..Czy wiecie moze czy w ktoryms Stanie mozna zrobic prawo jazdy bedac na wizie turystycznej, a nawet bedac juz nie legalnie?
  • Czy ktoś miał z Was jakiekolwiek problemy przy okazywaniu polskiego prawa jazdy w Stanach? Czy zawsze je honorowano? Czy może jednak warto wyrobić sobie międzynarodowe prawko? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  • Witam, posiadam wize turystyczna do usa i kanady. Mam rodzine w kanadzie i chcialbym tam podjac prace jako kierowca tzw trucka, lecz niestety w kanadzie nie ma takiej mozliwosci aby kierowcy mogli jezdzic na "czarno". Wiec moja ciotka powiedziala mi ze duzo kierowcow w usa jezdzi na "czarno" i zeby tam ewentualnie sprobowac. Nie wiem ile w tym prawdy. Wiec czy jest taka mozliwosc ze bedac na wizie turystycznej w usa mozna zrobic prawo jazdy na osobowe i pozniej na trucki ( w kanad...
  • Jak uzyskac prawo jazdy w Stanach ? Ile to kosztuje i jak dlugo sie czeka ?
  • czy trzeba zaliczyc w Polsce kursy, jazdy itd???
  • Hi!!!mam pytanko,za rok planuje wyjazd do USA na 4 miesiace i zastanawiam sie czy robic teraz prawko,czy też nie.Nie wiem jak ze znalezieniem pracy.Trudno mi będzie coś znaleźć bez DL?(praca jako housekeeper/nanny albo cos w tym rodzaju). I jeszcze jedno pytanie,mam kolege w USA,ktory tam mieszka i zaprasza mnie na nastepne wakacje,wiec czy mialabym ulatwione dostanie wizy jesli pokarze zaproszenie?i jaka wize wybrac jesli chce tam gł.pracowac? czekam na jakies sugestie,z góry thx:)
  • Izba Reprezentantów ma przegłosować nową ustawę, imigranci protestują Powstrzymać atak Kongresu na nielegalnych!" - krzyczeli w czwartek rano nowojorscy działacze proimigracyjni, w tym polscy azbestowcy, którzy protestowali przed biurem Department of Motor Vehicle na środkowym Manhattanie przeciwko planom Kongresu, uzależniającym prawo do wyrobienia prawa jazdy od posiadania ważnego numeru Social Security. Wśród 40-osobowej grupy demonstrantów przed hotelem New Yorker koło Penn...
  • czy jadąc na wizę turystyczną izostając tam nielegalnie jest taka opcja ze zapisuję sie do szkoly i wtedy mogę zrobić prawo jazdy? b.prosze o odpowiedz, prosze jeszcze oodp. czy mając 26 lat i mając wizę turystyczną wazna jeszcze 3 lata-moge isc do kosnulatu z pismem czy jak to sie robi i starac sie o wizę dla studentów? Jak mozna zrobić prawo jazdy jesli sie teraz wyjedzie i zostanie tam nieleganie?.
  • hej planuję w 2009 pojechać do Stanów na wakacje, chciałabym przejachąć kraj ze wschodniego na zachodnie wybrzeże. I tu moje pytanie: -Jak, gdzie i za ile można nocować? - są tam campingi? -jakie mają tam jedzenie? i za ile? -ile kosztuje samochód taki którym możnaby wozić się po całych Stanach i się nie rozpadnie po drodze...:) dzięki za pomoc
  • Witam, mysle o wyjezdzie do Kanady, próbowałem znależć jakies info bardziesz szczególowe o pracy kierowców w tym właśnie kraju ale chyba tego wątku jeszcze nie było. Jeśli ktoś sie orientuje proszę o info, jakiego rodzaju prawo jazdy umożliwi mi podjęcie w miarę dobrej pracy. Z góry dzięki za info
  • Jade na wakacje do USA,czy bede mogła prowadzic auto z miedzynarodowym prawkiem?
  • Witam.Czy łatwo jest dostac się na ten typ stanowiska w USA??Czy jest na nie jakieś zapotrzebowanie.I czy polskie prawo jazdy na kat. C+E jest ważne w USA??Może ktoś pracuje/pracował w tej branży.Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.Pozdrawiam.
  • Na wstepie chcialbym wszystkim serdecznie podziekowac za pomoc w watku "prawo jazdy i dealer aut - okolice Chicago". W miedzyczasie zdobylem sobie te informacje sam. Ale W zwiazku z powyzszym watkiem zadaje kolejne pytanie: jak wyglada badanie wzroku na prawo jazdy w US and A? Prosze o opis osoby, ktore to przezyly na wlasnej skorze. Pozdrawiam serdecznie Kali - Kali
  • Hej, czy to prawda ze w Chicago mozna zarejestrowac i ubezpieczyc auto na polskie prawo jazdy????
  • MAM PASZPORT NIEMIECKI I PRAWO JAZDY NIEMIECKIE KAT BCE.CZY MOGę NA TYM PRAWKU SMIGAć PO STANACH I CZY MA KTOś MOZE JAKIS NAMIAR NA FIRME ?
  • Czy ktos z Panstwa wie, jak uzyskac SSN w New Jersey, bedac na turystycznej wizie? Jest mi on potrzebny do uzyskania prawa jazdy i karty kredytowej. Dziekuje za odpowiedzi.
  • Jakie sa koszty ubezpieczenia samochodu w USA (w przybliżeniu) , lub gdzie mogę znaleźć owe informacje w sieci (przypuszczam, że wartość ubezpiecznia jest uzależniona od stanu, etc.). Drugie pytanie, ile trwa zrobienie prawa jazdy w USA, z tego co się zorierntowalem, to przez miesiac mogę posługiwać się miedzynarodowym prawem jazdy, ile będę potrzebował czasu aby wyrobić amerykańskie prawo jazy i jakie sa koszty tego. Dziękuję !
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.