Forum   przebarwienia

przebarwienia

(78 wyników)
  • Od dłuższego czasu wokół ust mam białe przebarwienie. Wcześniej stawało się widoczne tylko w razie zmęczenia po uprawianiu sportu lub bardzo ciepłej pogody. Teraz białe zabarwienie jest prawie cały czas.... nie wiem co to może być? może ktoś ma doświadczył coś podobnego i wie co powinnam zrobić? baaaardzo proszę o pomoc!!
  • czy któraś z Was ma podobny problem? biorę teraz 200 euthyrox i podaję moje ostatnie wyniki (może to ma jakieś znaczenie) FT3 - 1,73 (1,45-3,48) 13,79% FT4 - 1,25 (0,71-1,85) 47,37% TSH 2,363 (0,400-4,670) 45,97% a oto moje przed ostatnie wyniki: FT3 - 2,29 (1,45-3,48) 41,38% FT4 - 1,21 (0,71-1,85) 43,86% TSH 1,495 (0,400-4,670) 25,64% nie muszę chyba dodawać że ogólnie czuję się fatalnie będę wdzięczna za każdą radę!!!
  • Mam problen jakiś czas temu ok 2 tyg temu pojawiło mi się coś na piersi, koło brodawki.Nie wiem jak to dokładnie opisać. Coś jakby takie przebarwienie, powiększenie brodawki, ale tylko od dołu, z jednej strony. W piersi żadnych guzków nie mam. W ogóle nie mam innych objawów, nie boli mnie i nie swędzi. Szczerze powiedziawszy bardzo się martwię. Jestem teraz za granicą i nie mam jak pójść do lekarza. Może któraś miala coś podobnego lub wie co to może być. Dodam, że od pewnego cza...
  • Mam głębokie przebarwienia na łydce po silnym zapaleniu mieszków włosowych. Przebarwienia mam również po trądziku - na twarzy i ramionach. Usłyszałam o kremie thiospot (30ml za ok100 pln - podobno wydajny). Czy któraś z was stosowała ten dermokosmetyk i czy pomógł. A jeśli tak, to czy efekt można zauważyć przynajmniej po miesiącu używania? Oczywiście to zależy od rodzaju przebarwień, typu skóry etc. ale czy można w ogóle się zdecydować na zakup? czy jakos nie poszkodzi? Mam pewne obawy...
  • no własnie to pytanie do dziewczyn stosujacych tabletki anty, w skutkach ubocznych pojawia sie ostrzezenie o mozliwosci wystapienia przebawien, czy ktoras z Was to spotkało? jak sobie radzicie w takie upały jak teraz wystepuja? jak chronicie ciało, oczywiscie pomijajac krem z filtrem
  • mam aparat dopiero od tygodnia. dbam o niego - myje zeby przynajmniej 3 razy dziennie w tym 2 razy baardzo dokladnie , uzywam nici, specjalne koncowki do szczoteczki elektrycznej, plyn , ale pomimo tego pomiedzy niektorymi zebami widoczny jest dziwny osad... co robic? taki sam osad widac na kleju ktory wystaje spod zamkow ... wyglada to dosc kiepsko ;(
  • Witam. Czy ktoś miał może robiony peeling kwasami owocowymi? Jeśli tak, to chciałbym poznać rezultaty. Sam bowiem mam przebarwienia (stosunkowo niewielkie) i jestem po piątym zabiegu kwasami AHA (czeka mnie jeszcze drugie tyle) - stężenie 30% na początku, 40% teraz. Niestety, efekty nie są powalające i nie wiem, czego się spodziewać. Oczywiście uprzedzano mnie, że po pierwszych zabiegach efektu może nie być, a nawet może się pogorszyć. Mimo to chciałbym wiedzieć, czy mogę oczekiwać...
  • Jak w temacie: piję bardzo dużo herbaty (czarnej, bo taką lubię najbardziej, czasem zieloną, albo miętową/rumianek). Aparat mam od tygodnia i zastanawiam się jaki wpływ będzie to miało na kolor zębów - czy pojawia się Wam osad od herbaty (ligatury mam druciane, więc przebarwienie gumek nie mnie nie dotyczy). Dodam, że herbatę pijam z cytryną i nie słodzę.
  • www.polorto.com.pl/pl/index.php?tytul=InOvationC%2CZamki+estetyczne%2CGac%2COrtodoncja%2COrtodoncja+dla+lekarza Mam taki apatar bezligaturowy in-ovation.c czy ktoś miał taki aparat? Czy nie zżółknie skoro nie ma wymiennych ligaturek?
  • Mam aparat tzw kosmetyczny (przeźroczyste zamki) Jest naprawdę bardzo ładny i dość mało widoczny. Widać właściwie sam drucik który narazie jest metalowy, ale od następnej wizyty mam obiecany jasny więc w ogóle będzie bardzo estetycznie :) Martwię się jednak o to, że z czasem zameczki będą żółknąć - chociaż pani dr. zapewnia mnie, że tak nie będzie (że dotyczy to tylko gumek, które i tak zmienia się co miesiąc) Chciałabym prowadzić normalny tryb życia tzn jeść to na co mam ...
  • mojka corka dostala prawie z dnia na dzień brązowawych przebarwien,myla zęby pasta orto kim i płukala takim plynem,podobno zawarta w tych preparatach chlorhexydyna przebarwia zęby,czy to proces odwracalny?,czym plukac zęby z aparatem??
  • Witajcie! Pozwolę sobie poruszyć ważny dla mnie temat a mam też nadzieję,że niektorym z Was nie obcy - problem przebarwień na twarzy po ciąży i po tabletkach anty. Są nieładne, ciemnieją na słońcu (więc stosuję filtry-ale chciałabym się opalać???!!!) ledwo co je podkład pokrywa.Bardzo proszę poradźcie jak się tego pozbyc nie tracąc przy tym fortuny(!) gdyż jej po prostu nie mam.Każdy kto miał ten problem wie jak jest on okropny. W wyszkukiwarce znalazłam nazwę kremy Unitone4 ,pon...
  • Mam pytanie, bo często w wskazówkach jak badać sobie piersi jest napisane żeby zwracać uwagę na przebarwienia. Tylko jakie to mają być przbarwienia? Ja na przykład mam bardziej widoczne żyły na jednej z piersi w niej mam gruczolakowłókniaki, i nie wiem czy to może być przyczyną, że te żyły są bardziej widoczne?? Od miesiąca zażywam Mastodynon i wydaje mi sie tak jakby te żyły się powiększały. Czy takie widoczne żyły świadczą o tym, że w mojej piersi dzieje się coś niedobrego?? Czy...
  • Pani doktor,dziewczyny-mam pytanie odnosnie opalania sie i brania pigulek. Za tydzydzien zaczynam brac Logest a na pocztaku wrzesnia lece do tunezji. ostatnio wyczytlam na forum ze od słonca i brania pigulek moga wystapic przebarwienia na twarzy. mam do was pytanie czy wy mialscie z tym jakis problem bo nie wiem czego mam sie spodziewac iczy moj wymarzony wyjazd nie skonczy sie tym ze bede wygladac jak dalamtynczyk. Bardzo prosze o komenty na ten temat.Dzieki wielkie i pozdrawiam
  • Chciałam spytać Was Dziewczyny, czy zmagałyście się z przebarwieniami skóry na tle hormonalnym podczas zażywania pigułek anty. Mnie się coś takiego przytrafiło :(. Stosowałam Rigewidon (krótko), nie korzystałam ze słońca, kremy z filtrami używam, badania wszystkie w normie (krew, transaminazy czy jak tam się to nazywa, ale chodzi o wątrobę) a tu coś takiego. Lekarka przepisała mi teraz Novynette bo są podobno lepsze od Rigewidonu, inny skład i kombinacja hormonów. Ale czy to coś p...
  • Witam Chciałabym zacząć stosować plastry Evra. Mam jednak pytanie dotyczące przebarwień pigmentacyjnych na twarzy. Przez parę lat używałam tabletki antykonc. Cilest. Potem zaprzestałam na ok. 1,5 roku bo chciałam zajść w ciążę. I co najdziwniejsze podczas tej 1,5 rocznej przerwy w środkach antykonc. porobiły mi się na twarzy brązowe plamy: na czole, pod okiem i koło ust. Potem zaszłam w ciążę, plamy nie znikły. Po ciąży zaczęłam brać Logest i plamy nadal były (ale się nie powiększ...
  • Po jakim okresie od odstawienia tabletek można już się bezpiecznie opalać nie narażając się na powstanie przebarwień? Niestety podczas przyjmowania anty powstawały u mnie koszmarne przebarwienia.
  • od pewnego czasu mam przebarwienia na plecach, takie jasne plamki, jest ich coraz wiecej. nie wiem co to jest? jak sie ich pozbyć?
  • Witam mam pytanie czy może ktoś ma podobny problem z czym się to może wiązać???od pewnego czasu zauważyłam przebarwienia pod złotym pierścionkiem takie czarne jak brud. Raz na jednej ręce raz na drugiej.Dokładnie w miejscach pod pierścionkami! co to może być. Słyszałam kiedyś ze to może od wątroby takie zmiany???
  • nad gorna warga ust mam spore przebarwienia sloneczne, wygladaja nieciekawie, same wiecie, nie biore juz tabletek hormonalnych, czy sa jakies masci itp? poradzcie

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.