Forum   przemiana materii

przemiana materii

(59 wyników)
  • Jak poprawić przemianę materii? Czasami przez tydzień nie bywam w łazience, a kiedy już po tym tygodniu mnie "zakręci" zwijam się z bólu. Brzuch boli tak, ze robi mi się słabo, polewam się zimną wodą itd. Odkąd pamiętam tak jest i nie mam pojęcia jak to zmienić. Od miesiąca jestem na diecie, nie jem słodyczy, białego pieczywa, piję czerwoną herbatę itp, myślałam że będzie lepiej, a tu guzik; jest jak było, albo i gorzej. Kurcze jest to takie męczące. Nie chciałabym łykać tabletek ani pić zi...
  • Witam, pytałem na innym forum tarczycowym o tą kwestię, ale nikt nie wiedział. Problem dotyczy mojej żony, która od lat odbija się od lekarza do lekarza i nikt nie potrafi jej pomóc na problem z osłabieniem, krwotoczną miesiączką, tachykardią, napięciem, depresją, wypadaniem włosów. Ostatnie wyniki są następujące. TSH wynik 2.86, norma 0.27-4.2 FT3 55.00% [ wynik 3.32, norma (2 - 4.4)] FT4 61.04% [ wynik 1.4, norma (0.93 - 1.7)] B12: 58.88% [wynik 468.9, norma (191 - 663) ] Żelazo: 55...
  • Witam, choruję od około roku, a ok pół roku jestem ziagnozowana (Hashimoto + miałam jeszcze, o ile wciąż gdzieś tam się nie tli, zapalenie podostre...choć możliwe, że to po prostu Hashimoto tak gwałtownie u mnie się zaczęło i dość ciężki ma przebieg) No więc odkąd choruję to moja przemiana materii przyspieszyła... Dodam, że już od co najmniej kwietnia jestem w niedoczynności, i to dużej - wyszłam od TSH ponad 40, teraz, jakieś 3 tyg temu TSH wynosiło u mnie 8,25, coś koło tego. Zawsze ...
  • jak przyspieszyc przemiane materii?? jezeli znacie jakies sposoby, to o nich napiszcie....chcialabym wiedziec, co zrobic, zeby moj zoladek zaczal normalnie pracowac...za wszystkie posty z gory dziekuje:)
  • Mam pytanie do expertów i osób, które poradziły sobie z bulimią. W lutym tego roku, po 7 latach choroby postanowiłam z tym skończyć (sama, bo nie mieszkam w PL i nie mogę a może nie do końca chcę liczyć na pomoc lekarza) Skończyłam definitywnie z objadaniem, piję duuużo wody, 2-3 posiłki zastępuję koktailami typu campbridge a poza tym jem tylko małe, niskokaloryczne dania (sałatki, gotowane warzywa itp) Zupełnie zrezygnowałam z pieczywa (czasem chrupkie), ziemniaków, makaronów i...
  • Na razie mam stwierdzoną tylko niedoczynność ale w piątek się okaże co naprawdę mi jest. Od jakiegoś czasu skrupulatnie stosuję Montignaca a może nawet bardziej restrykcyjną Zuzla. Nie chudnę a nawet przytyłam. Do lekarza mam dopiero na 29 maja i wątpię aby po 3 miesiącach leczenia dał mi T3. Może można jakoś wspomóc chudnięcie przy niedoczynności? Czy przyjmujecie jakieś suplementy itp...?
  • Witam wszystkich, Mam problem tak jak w temacie. Co zrobic aby pozbyc sie zaparc, wzdec itd. Bardzo uwazam na to co jem ze wzgledu na to zeby nie tyc. Bardzo staram sie dbac i urozmaicac swoja diete. Jednak od jakiegos czasu mam problemy typu wzdecia i zaparcia to trwa juz dlugo ponad 2 lata. Ciagle musze pic herbatki i ograniczam jedzenie. Czy ktos mial podobne problemy, czy to juz wymaga wizyty u lekarza.
  • Spektakularna skuteczność siarki w leczeniu schorzeń reumatycznych znana jest od wieków. Powszechnie znane są sanatoryjne kuracje wodami siarczkowymi, po których pensjonariusze odczuwają znaczącą ulgę w swoich dolegliwościach, gdyż siarka stanowiąc podstawowy budulec tkanki łącznej i kolagenu, z których zbudowane są stawy wpływa na prawidłowy rozwój chrząstek stawowych, ułatwia ich regenerację i sprawne funkcjonowanie. Ponadto siarka posiada właściwości przeciwzapalne dzięki cze...
  • Czy istnieją jakieś środki (tableti,herbatki itp) poprawiające przemianę materii lub wspomagające odchudzanie, dozwolone przy karmirniu piersią. Zastanawiam się też, czy mogę pić zieloną herbatkę (którą piłam przez całą ciążę i której mi teraz brakuje.) Pozdrawiam. Joanna
  • jak się czuliscie w trakcie diety? ? chciałabym sprobowac ale trochę się wacham
  • jw - znalazłam tylko wątek nt spowolnienia p. materii :)
  • mam pytanie, jestem bardzo chudy, od początku mojego życia, nie chcę brać sterydów, co zjem jakiś posiłek biegnę do łazienki odrazu się wypróżnić. czy ktoś ma jakieś instrukcje jak zwolnić sobie przemianę materii w sposób nie niszcząc organizmu? Bo ja wiem, że mogę zwolnić to popularnymi koksami (sterydami), ale nie chce ich zażywać!! Są jakieś legalne środki dostępne w aptece by przytyć? By zwolnić przemianę materii? A może to, że się wypróżniam co posiłek to jakaś ciężka choroba...
  • 23 lata,170 wzrostu i tylko 47kg.Ogolnie nie jest zle<biust 75c/88-60-88>ale te kosciste ramiona i chude łydki mnie dobijają.Chce przytyc i nie wiem jak.Jem dużo,kolezanki w pracy smieja sie ze gdyby jadly tyle co ja nie zmiescily by sie w drzwiach.W pracy jeden obiad(ostalej porze) w domu drugi i efektow brak:(.Najbardziej przykre sa kometarze na ulicy"ta to pewnie je tylko salate".Traktuja mnie jak glupia<bo niszczaca sobie zdrowie>anorektyczke.Ale one maja lepie...
  • Mma kilka pytan odnosnie SB . Co mozna pić podczas diety ?, ja od poniedziałku zyje niegazowaną veroni . Czy słaba przemiana materii moze byc przyczyną powolnego chudnięcia ? Obfite posiłki czy nie obfite podczas diety ? Miej wiecej po jakim czasie widać efekty . I ostatnie jakie jest awsze zdanie na temat South Beach , warto czy nie warto ?
  • w niedziele 21 wziełam ostania tabletke(microgynon) od soboty 20 brałam delacin c(MAM ZAPALENIE PECHERZA)..nie ma on podobno zadnego z zakazanych składników sprawdzałam z ulotkami... po 5 dniach dostałam krwawienia z odstawiania...po 7 dniowej przerwie brałam je dalej z kolejnym antybiotykiem który zkonsultowałam z gin nie ma wpływu tamten tez podobno nie miał bo gdy dzwoniłam do lekarza z pytaniem czy mogłam wpasc bo dalacin mogł osłabic działanie powiedział ze nie mam sie martwic... dale...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.