Forum   przepis na życie

przepis na życie

(10 wyników)
  • film.onet.pl/wiadomosci/jesienia-nie-bedzie-przepisu-na-zycie,1,5188886,wiadomosc.html
  • bo dla mnie wypociny p.Pilaszewskiej zrobiły się juz całkiem niestrawne. uwaga! mam zamiar użyć pilota i nie włączać tego badziewia. dziękuję za uwagę.
  • Podczas ceremonii ślubnej Beaty i Andrzeja w urzędzie stanu cywilnego dochodzi do zamieszania. Większość gości udaje się do szpitala, w którym po wypadku znalazł się Jerzy. Beata mimo wszystko doprowadza ceremonię do końca. Świadkiem z przypadku zostaje Tadeusz. Beata jest zrozpaczona przebiegiem uroczystości oraz z zachowaniem świeżo poślubionego męża. Stan Jerzego jest poważny. Leży w stanie śpiączki. Przerażona Anka nie jest w stanie myśleć o przygotowaniach do otwarcia nowej restauracji. ...
  • czy po wakacjach ruszył juz ten serial? nie moge sie na niego natknąć..
  • Kurcze! Oglądając wczorajszy odcinek byłam w szoku! Laska do najchudszych nie należy a szpagat prawie zrobiła (albo zrobiła nie widziałam dokładnie). Szacun, wiele "wieszaków" w połowie tak wygimnastykowanych i rozciągniętych nie jest!
  • Przepis na Zycie był dla mnie bardzo zabawnym, relaksującym serialem, z odrobiną świeżości, ze świetnymi aktorami. Stał się beznadziejnie przewidywalnym, sztampowym zbiorem zgranych schematów ze świetnymi aktorami. Dzisiejszy odcinek nawet śmieszny nie był. Za to wszyscy wpadają na siebie - oczywiście Ci co nie trzeba (Warszawa zyskała rozmiar na miarę Klanu - malej wiochy z jedną knajpą, jednym lekarzem itp.), a Ci co powinni nie mogą się zdzwonić i po prostu pozmawiać. Scenarzyści: w...
  • Witam. W tym sezonie Przepis będzie leciał na TVN [b]we wtork[/b]i o 21.30. W niedziele po TzG nowy serial Układ warszawski. Ponieważ wątek o pierwszym sezonie Przepisu bardzo się już rozrósł, proponuję pisać w nowym. A szczegółowy opis trzech nowych odcinków można znaleźć tutaj: www.filmpolski.pl/fp/index.php/1226986_2
  • Ok, no wiem kolejny serial etc, etc, etc ale Maja Ostaszewska kompletnie rozwala mnie w tej roli...jest tak boska, że ten serial będę oglądać dla Niej właśnie:-)
  • w sumie nie wiem po co zakładam ten wątek ale obejżałam z ciekawości nowy odc 3 serii i: jedynie Olszówka daje radę reszta - masakra.............. chyba przestanę oglądać ten serial a Anka to już w ogóle - jeden wielki rzyg (sorry) ale z sezonu na sezon jest coraz gorsza a ta jej gra aktorska ...jezuuuuu mnie zniechęcił 1 odc 3 serii
  • Do obejrzenia za darmo jest juz pierwszy odcinek "Przepisu na życie". Dobrzy aktorzy, Agnieszka Pilaszewska jako autorka scenariusza i Akson Studio jako producent: całość bardzo zjadliwa. Zapowiada się tej wiosny całkiem przyzwoity serial. :)
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.