Forum   przybrany

przybrany

(336 wyników)
  • Mam dwuch synów gabriel lat8 Cezary 11.Gabryś jest naszym rodzonym synem,a czarek jest unas od cztrech lat w rodzinie zastępczej,razem z mężem zostaliśmy dla niego opiekunami prawnymi potym jak wypadku zgineli jego rodzice biologiczni którz niebyli wzorem oni nadużywali alkocholu.Starsze rodzeństwo Czarka ,już dorosłe zostawiła go wyjechali zagranice i niekontaktują się z nim.Nasz problem polega natym że Cezary okrutnie kłamie niemówi prawdy nawe wtedy kiedy caś zrobi złego jakieś głupstwo zw...
  • Witam, urodziłam synka w wagą 4000g a kiedy wychodziliśmy ze szpitala po 4 pełnych dobach synek ważył 3790g. Jest karmiony piersią i wczoraj byliśmy na kontroli i ważył 4025g - czyli przybrał 235g - czy to prawidłowy przyrost wagi? Urodził się 6 lipca - wczoraj był 23 lipca. Czyli właściwie 2 tygodnie karmienia a tylko 235g :( To chyba za mało. Pani doktor powiedziała, że bardzo ładnie i dużo ??? Zgłupiałam zupełnie. Bo czytałam, że powinien przybrać 200g ale tygodniowo. Potrafi wypić ...
  • Mojej koleżanki córeczka ma 16 miesięcy. Od ok. 3 tygodni robi 5 razy dziennie kupkę i nie jest to rzadka kupka tylko normalna. Trzy są niewielkie i dwie normalne jeśli chodzi o wielkość. Do tego cały czas ząbkuje przez ok. miesiąc. Koleżanka wybrała się z nią do lekarza bo mała dostała zapalenia jamy ustnej. Lekarka po zbadaniu, zważyła małą i okazało się że mała od ok. 2 miesięcy nic nie przybrała na wadze. Waga też nie spadła. Powiedział, że jest to niepokojące i kazała zrobić badania kału...
  • hej czy powinnam się martwić, mój syn przez miesiąc przybrał 500 gram ma 3 miesiące waży 5500 a jak się urodził ważył 3470 przy wypisie 3360.Proszę o rady karmię tylko piersią.
  • Pani Doktor mały w tym tygodniu skończył 6 miesięcy i jak co miesiąc zważyliśmy go. Ku mojemu zaskoczeniu mały nie przytył ani grama przez miesiąc. Z tego powodu mam dylemat, czy brak przyrostu może być spowodowane: 1. Podawaniem od miesiąca glutenu. Synek nie wykazywał żadnych reakcji negatywnych, typu ból brzuszka, brzydkie kupki, krostki. 2. Maluszek jest bardzo ruchliwy. Prawie cały dzień spędza na podłodze. Od dwóch tygodni pełza i sam siada. Na pewno powoduje to wydatkowan...
  • Nie wiem co się stało. Karmię jak zawsze, tzn. na żądanie (10-12x dziennie), jak długo chce (czyli nie zrzucam z piersi po 15 min.), pilnuję efektywnego ssania, karmię w nocy czasem nawet co 1,5 godziny.... Do tej pory -przez 11 tygodni, przybierał na wadze przyzwoicie, ok.150g tygodniowo. Wczoraj podczas ważenia w 13 tygodniu, okazało się że w ciągu ostatnich 14 dni przybrał tylko 110g. Nie wiem czemu... Nie przechodził żadnej widocznej infekcji, nie był chory, no może krzycz...
  • Ile w ciągu ostatniego miesiąca przybrały Wasze dzieciątka? Moja dziewucha aż 300 g, więc troszkę się martwię.
  • przybrał na miesiąc 1200, jest grubasem, pediatra dzisiaj kazała z nim ćwiczyć żeby spalał. za dużo przybiera na wadze do wzrostu i jestem w kropce bo ma refluks i gastrolog kazała każdy posiłek zagęszczać Nutritonem (i od tego moze tyje) ale za duze przybieranie na wadze jest tez niebezpieczne (kości nie nadążają rosnąć) znowu jak nie bede zagęszczać to będzie ulewał i znowu zrobi się stan zapalny przełyku:( kazdy lekarz mowi co innego :( dodam,że karmie go piersią plus 2xdz szt...
  • witam Mój mały ma 5 miesięcy i od 23 10 do teraz przybrał jedynie 0,5 kg...jego przyrosty nigdy nie były imponujące ale systematyczne ( przy wypisie 3,450 teraz 6,5 kg)ale te pół kilo to chyba przesada...mielismy po drodze chorobę - solidny katar i czewone gardło - mały brał bactrim, wyrósł mu miesiąc temu ząbek. Lekarka mówi dajcie mu spokój - to przez chorobę, ząbek. mam niczym nie dokarmiać, poczekać. jednak troche mnie ten mały przyrost martwi - Jas pije często : kiedy ch...
  • wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80708,4511730.html?i=1 to ta małpa w czerwownym z podniesionymi rękami.
  • Ja znowu wracam do przeszłości. Przyczyny niepowodzenia karmienia córki znam, ale "tajemnicy" syn rozwikłać nie mogę, a to dla mnie ważne, bo szykuje się spróbować na dniach po raz trzeci. Otóż często doradzacie, żeby przystawiać, żeby dziecko ssało choćby non stop. Ja kierując się tymi radami i przeczytawszy książkę o karmieniu miałam syna cały czas przy piersi. Cały czas ssał, a w zasadzie ciamkał przez sen. Po wyjęciu piersi natychmiast się budził. Nie dawałam smoczków, ssał prawidło...
  • No właśnie, bo mój Karolek karmiony piersią baaardzo zwolnił, nie wiem czy sie martwić? pierwsze 3 miesiace po 1 kg przybrał, w czwartym - 800 gram, a w piatym tylko 350 :( Wazy teraz 7750, najniższa waga urodzeniowa 3550. Do tego taki dluuugi sie zrobił 73 cm. Jak jest u Was?
  • Młody w ciągu miesiąca przybrał 2160g (sic!), jest tylko na piersi, a w badaniach krwi nam wyszła anemia. Jestem troche w szoku bo to żywotne, sniade, silne dziecko, ni jak nie pasuje do stereotypu anemii. A co dziwne w szpitalu po urodzeniu miał hemoglobine ponad 16, a po miesiącu 10. Dlaczego tak się dzieje? Czy wasze dzieci też tak miały/mają?
  • Dopadły mnie w końcu wątpliwości co do wagi Żaby. W ostatnim miesiącu przybrała zaledwie niecałe 100g. Ma teraz 5 miesięcy i tydzień. - ważenie w przychodni na tej samej wadze 12. października 7160g, - ważenie "pośrednie" na mojej wadze domowej elektronicznej 10. listopada 7600g (liczę się z tym, że niedokładne), - znowu w przychodni 4. grudnia 7660g Tak czy siak wychodzi 0,5 kg w prawie 2 miesiące, od 3,5 miesiąca życia do teraz. Nawet jeżeli był spory błąd pomiaru z wagi domowej, ...
  • Oto przyrosty mojego 9- miesięczniaka karmionego piersią ; 1m- az 1kg 300 2m- 1kg 200 3m- 1kg 100 4m- 800g 5m-700g 6m- 0g (nie przechodził żadnej choroby) 7m- 400g 8m- 700g 9m- -100g przez ostatni miesiąc nie tylko nic nie przybrał ale wydaje mi się że schudł 100g. przechodził kilkudniową infekcję z towarzyszącymi luźnymi kupkami ok 5 dziennie. teraz jest już zdrowy od kilku dni nie ma kaszlu kataru temperatury a kupy nadal utrzymują się liczne (2-5 dużych kupek dziennie). zas...
  • Mój syn skończył 17 pól roku. Do tego czasu karmiłam go wyłącznie perisią. w wieku 4,5 miesiąca ważył 7kg. Dziś (mając 6mscy) waży 7,5kg. Lekarka uznała, że za mało przybrał, skierowała na badanie moczu i morfologię. Od 5 dni podaję mu kaszkę, jabłko ze słoiczka. (Lekarka zasugerowała podanie zupy jarzynowej i biszkopta bezglutenowego maczanego w herbatce). Problem w tym, że póki co on nie chce jeść - pluje, zamyka buzię, odwraca głowę, potem w końcu płacze... Ile mu zejdzie c...
  • Witam Jestem drugi raz w ciązy.Tak sie zastanawiam..czy jak w I-wszej ciązy przybrałam ppowiedzmy ok 17 kg to teraz bedzie podobnie czy zupelnie inaczej..pytam głownie dziewczyn,ktore po raz drugi zostaly mamami,tak z ciekawosci czy wrost wagi byl podobny w obu ciazach i tak zazwyczaj jest czy moze byc zupelnie np wiecej kg.Dzieki..pozdrawiam!
  • Wie ktos jak przetłumaczyc: "nazwisko przybrane"?
  • Już sama nie wiem co mam myśleć. Mała urodziła się 29.05. z wagą 3650. 24.06. 4460 (810 g- 4 tyg)- średnio ok. 205 na tydzien 15.07. 5160 (700 g- 3 tyg)- średnio ok. 230 na tydzień 06.08. 5820 (660 g- 3 tyg)- średnio ok. 220 na tydzień 03.09. 6300 (480 g- 4 tyg)- średnio ok [b]120 [/b]na tydzień 17.09. 6560 (260 g-2 tyg)- średnio ok [b]130[/b] na tydzień Na początku przybierała super, ale tak od sierpnia jest coś gorzej. Wszędzie czytam, że min. 170g na tydzień. Ewidentn...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.