Forum   ptaszek

ptaszek

(78 wyników)
  • Czarna główka.Popielaty podbrzuszek.Brązowe-różne odcienie-skrzydełka.Mniejszy od bogatki.W zachowaniu i wyglądzie podobny do kowalika, ale za mało ma kolorów.Sosnówka i czarnogłówka też chyba nie-za mało bieli. Tak wiec?...
  • Dzień dobry. "Ptaszek" :) z Mongolii: fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/3430702,2,1,Mongolski-ptaszek.html Wydaje mi się, że to orzeł jakiś, ale przeglądając gatunki nie mogę nic dopasować. A może to nie orzeł? Pozdrawiam
  • ludzie.gazeta.pl/ludzie/0,111225,8796853.html?user=0ffka&photoId=403311
  • Witam! Wielkość sikorki, główka i podbrzusze biało-popielate z nakrapianiem ciemnym, skrzydełka różne odcienie brązu, z bardzo wyraźnymi paskami podłużnymi też różne brązy od jasnych do ciemnych. Spod skrzydeł widać rudą część dolnego tułowia, ogonek czasem wykonuje szybki ruch, od tułowia rudy, dołem ciemny brąz, dolna część dzioba żółta, odgłos: "skrzeczy". Dzięki za sugestie.
  • Jakie to ptaszki? 1. i48.tinypic.com/200ybz9.jpg, i50.tinypic.com/34q8bxz.jpg 2. może zięba? i50.tinypic.com/o8umbd.jpg 3.może jastrząb, pustułka? i50.tinypic.com/zl9kk1.jpg Dzięki za sugestie!
  • Dziś moja Funia uratowała ptaszka od zagłady, który musiał wpaść na dachu budynku pomiędzy ocieplenie a elewację i spadł na dół pod blachą. Kota pokazała mi tego ptaszka, któremu tylko łepek wystawał spod ocieplenia budynku. Bałam się trzeba będzie wzywać straż, aby podważyć tą blachę, ale udało się to zrobić samemu i ptaszek spadł na ziemie. Wzięłam go na dłonie i wyczyściłam piórka głaskając go. Widząc że ptaszek jest cały, poszłam z nim na balkon, aby tam wrócił do siebie, ponieważ był ...
  • malutki, robi gniazdo w trawie, siada na wyschniętych zeszłorocznych łodygach traw, główka szara(brązowa) skrzydła brązowe jak wróbel, długi ogonek, podbrzusze jasny beż, nóżki jakby przeźroczyste żółtawe, i charakterystyczne białe jakby nadmuchane podgardle, ładnie śpiewa, czyżby to ktoś z rodziny pokrzewkowatych? ale coś mi zdęcia nie odpowiadają. Dzięki za sugestie!
  • img22.imageshack.us/img22/4683/103109093y.jpg img689.imageshack.us/img689/3584/103109089y.jpg To jakies migrujace, bo dzis zobaczylam je pierwszy raz. Sa wielkosci wrobla, maja, a przynajmniej czesc z nich ma bardzo zolty brzuszek. Inne - jakby cegielkowy wzor na bokach, brzuchu?. Nie moglam podejsc blizej, bo balam sie je sploszyc. Mieszkam w poludniowej Kalifornii ale tutejsi znawcy ptakow ich nie rozpoznaja.Musza byc nietutejsze. Ale moze ktos z tego forum je rozpozna?
  • Byłem nad zalewem rzeszowskim i przez lornetkę widziałem: 1. ptak w locie jak kawka, ale ogon jak metrowy sznurek? 2. wielkości dzięcioła: czerwona główka, zielony grzbiet i skrzydła?, 3. wielkości wróbla: ogon 1,5 razy dłuższy od korpusu w wzdłużne pasy popielato brązowe, brzuszek popielaty, główka popielata z plamami brązowo- czerwonymi? Liczę na pomoc, dziękuję.
  • ptaszek

    (8)
    mam problem . Znalazłam małego ptaszka - wróbelka koło drogi. Zaniosłam go do domu. Nie chce nic jeść i pić , jest za mały żeby latać i nie umie zbyt dobrze chodzić na nóżkach bo go znosi na bok. I chyba jeszcze miał krew na dzióbku ... przynajmniej tak to wyglądało... Rodzice nie pozwolili mi go zabrać do weterynarza ... 1.Co mam zrobić ? 2.Co takie wróbelki jedzą?
  • Pytanie za 100 punktów. Jak zwabić ptaszki do karmnika - domku ustawionego na balkonie. Zięć dla moich małych wnuczków ustawił domek dla ptaszków na balkonie, na wys. ok. 2m . Mieszka w mieście, w bloku na 3 ostatnim piętrze.Blok raczej spokojny mieszkają starsi ludzie. Balkon usytuowany nie od ulicy, od strony dość rozległego terenu z drzewem w odl. ok. 30m. Okolica spokojna, bardzo mały ruch.Sypią do karmnika smakołyki, wieszają słoninkę-ptaszki mają to w nosie. A wnuczki smutne. Bardzo rz...
  • niewiele widać, fakt. mam swoje przypuszczenia co do tego ptaszka, potrzebuję opinii innych użytkowników tego działu. zdążyłem pstryknąć raz i ptaszek się rozpłynął w gąszczu drzew i krzaków, a szkoda.
  • Witam!Czy Wasze labki też sie budzą wczesnie rano?? Od około 3 tygodni mój 9-miesięczny Max wyrzuca mnie z łożka około 4 rano:(:( Sprawia wrażenie bardzo głodnego, choć dostaje normalne porcje Royala (około 480 gramm dziennie). Drugi i ostatni raz około 17.00 Nie wiem, co mu odbija.Sytuacja ta jest niestety dla mnie trochę męcząca, bo mimo,że w końcu dam mu jeść, on wcale nie mysli, o powrocie do "łóżka",tylko raczej o długim spacerze i zabawie...:( Max jest sam w domu od około 7...
  • od niedawna mam ogrodek, zajelam sie juz roslinkami w nim - posadzilam trawke, roslinki i kwiaty :D chcialabym tez jakos urzadzic go zeby zwierzeta i ptaszki mialy z niego radosc, czy wiecie jakie sa najlepsze sposoby by ptaki i male zwierzatka lubily przebywac w moim ogrodku? nie mam kota, sasiedzi raczej tez nie, ogrodek jest niewielki jak na polskie warunki.
  • siadł dzis rano u mnie na karmniku jeszcze takiego nie widziałem, był dosc spory zdjecie: i53.tinypic.com/10qb4ut.jpg dzieki za pomoc ;)
  • Witajcie Od kilku dobrych godzin na tuji przed moim domem siedzi maly ptaszek,chyba wrobel.Boje sie,ze jakies koty zrobia mu krzywde.Pomoc mu jakos?Ptaszek jest wyraznie przestraszony,nie boi sie gdy do niego podchodze (nie dotykam,caly sie trzesie.Zostawic go,czy moze jakos pomoc.Czemu on tak siedzi?Matka go zostawila czy o co chodzi?!
  • Kot przyniósł ptaszka :( Ptaszek żyje, ale jest w szoku. Włożyłam go do pudełka z otworami i postawiłam przy nim zakrętkę od słoika z wodą. 1. Skrzydełka wyglądają na całe. 2. Ma wyrwane wszystkie piórka z ogona :( 3. Ma uszkodzoną jedną nóżke, niestety w stawie :( i nie wiem, jak bardzo, ale ruszył palcem z tej nóżki. Co mam teraz zrobić? 1. Zanieść go do weta ? 2. Samemu jakoś póbowac go ratować ? 3. Oddać kotu ? agulus
  • Każdego! ;D fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2093686,2,1,Sikorka.html
  • Zaobserwowałam go dzisiaj w pobliżu domu. Z upodobadniem pluskał się w strumyczku przy temperaturze koło zera (!) Wielkosci miej więcej kosa (ewentualnie troche większy) i czarny (lub ciemno brązowy), tylko że dziobka nie miał żółtego tylko też taki szaro-czarnawy. Po kąpieli chwilkę posiedział na brzegu i odleciał.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.