Forum   puder

puder

(10 wyników)
  • Slyszalam od kolezanki ze jakastam jej kolezanka miala problemy z cera i wyleczyla to pudrem propolisowym, mowila, ze posypala sie nim kilka razy i wszysto z buzi jej zeszlo, nawet wagry itp. Slyszeliscie o czyms takim i co sadzicie? ja mem cere sucha nie wiem czy moge sie tym smarowac.
  • Zwracam się tu o pomoc do wszystkich, którzy są zorientowani. Przechodzę właśnie ospę wietrzną (30 lat). I kompletnie nie wiem już co robić. Wysypało mnie wszędzie: głowa, twarz, tułów, plecy, kark, uszy, jama ustna itp. Nie drapię się, ale podobno mimo tego zdarza sie, że pozostaja blizny. Proszę mi odpowiedzieć, co z higieną ciała podczas tej choroby. W sieci jest bardzo dużo informacji na ten temat, ale zdania podzielone: jedni piszą, że koniecznie się myć codziennie, inni że...
  • tego forum :P Dałam się psychiatrze wkręcić w odstawianie leków, od półtora miesiąca jestem bez nich i widzę, że zaczynam powtórkę z rozrywki. Jestem na równi pochyłej i jest coraz trudniej. Czy tu wolno przeklinac, na tym forum, czy mnie wytną?
  • Witam. Do domu zawitała ospa. Najgorsze jest to, że zachorowała mama (42 lata). Czy oprócz płynnego pudru i ewentualnie roztworu fioletu czymś jeszcze smarować się można?? Bo mój mamuś już szaleje! Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam, Kinga
  • Zaczelam brac diane35 na trądzik. Skóra na twarzy mi się bardzo poprawiła. Po chyba siedmiu opakowaniach przestałam brać tabletki. I na szczescie trądzik nie wrócił, ale skóra mi sie przetluszcza o wiele mocniej niz przed rozpoczeciem kuracji. Teraz juz po godzinie mi sie swieci. Przed diane35 moglam cały dzien nie myc twarzy i nie swiecila mi sie. Czy myslicie ze powinnam znowu brac jakies tabletki, zeby zachamowac przetluszczanie sie? Bo wydaje mi sie ze to wina hormonow, skor...
  • Leczyłam sie na niego przeszło miesiac. Niestety nie przepisała mi żadnych tabletek typu heviran tylko kazała smarować vratizolinem i pudrem w płynie. Od tego czasu minęło pół roku, slady nie zniknęły (mam takie brzydkie brunatne plamy po pęcherzach). Od niedawna miejsca te w nieznacznym stopniu zaczeły swedzieć a w centrum każdej plamki pojawiło sie jakby leciutko wypukłe wybielenie. Lekarka powiedziała że chyba powraca i trzeba znowu smarowac vratizolinem. Ja jedna czuję sie pow...
  • Witam wszystkich, zauważyłem objawy ospy u mojego 3,5 letniego synka. Czy znacie może jakieś sposoby złagodzenia jej objawów (maści, etc.)?
  • Zrobilam sobie dzis pierwszy zastrzyk, ale wciaz nie bardzo moge sie polapac (a raczej nie jestem pewna na 100%) jak jest z tymi dawkami. Na rozpisce mam napisane "dawka 1,5". Z tego co do tej pory zrozumialam mam brac za kazdym razem 2 kapsulki pudru i 1 tego plynu, poczym to wszystko wciagnac do strzykawki i zrobic sobie zastrzyk. Jakos nie wychodzi mi z tego ta dawka "1.5" (1.5mil)Jak dzwonilam do kliniki to powiedzieli mi ze mi jeszcze cos zostanie z leku i to mam wyrzucic. Tymczas...
  • Mam pytanie do lekarzy. Czy antyperspiranty w tym popularne ostatnio i skuteczne (co zawsze budzi nieufnośc) MIKRONIZOWANE SOLE ALUMINIUM (prep Vichy), które skutecznie zatrzymują potliwość - mogą wywołać stany rakowe, czy to dobrze, że skóra wchłania taką chemię? To, że preparaty dopuszczane są do sprzedaży, wcale nie usypia mojej czujności. Co o tym piszą w pismach medycznych, bo zawartośc ulotek reklamowych nie jest żadnym źródłem informacji. Dzięki za odpowiedź.
  • od pewnego czasu robią mi się potówki na dekoldzie, dużo jeżdżę na rowerze i kiedy spocę się... to nie kwestia materiału, po prostu robią się, może jest na to jakiś sposób
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się