Forum   quady

quady

(67 wyników)
  • Witam serdecznie, Mam pytanie do osób które były na Maderze. Czy ktoś widział może na miejscu wypożyczalnie quadów ? czy ta forma zwiedzania wyspy jest tam rozwinięta. Bardzo lubię zwiedzać tego typu pojazdami. Przeszukiwałem jakich informacji w google niestety bez owocnie. Grecja obfituje w tego typu wypożyczalnie, w Hiszpanii niestety już gorzej a jak jest tam ? Będę bardzo wdzięczny za informację. Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
  • Witam, planuje wakacje na Cyprze w drugiej połowie czerwca. Czy można tam wypożyczyć bez problemu quady? Dodatkowo - czy są gdzieś miejsca z polnymi, górskimi drogami gdzie można by sie wyszaleć na quadzie? (chodzi mi o raczej nie uczęszczane drogi, bezdroża, górki i tym podobne miejsca). Pozdrawiam, Marek.
  • Lece z dzieckiem 12 letnim i z mężem. Moje Dziecko Chce Jechac Sam Na Quadzie .Bo umie jeździć . Czy bedzie mógł sam jechac qudem ?
  • Witam! Nie mam jakiegokolwiek doświadczenia w prowadzeniu tego typu wehikułów a chciałbym zabrać na przejażdżkę moją 5-letnią córkę. Nie wiem czy to aby bezpieczne. Będę wdzięczny za wszelkiego rodzaju sugestie dotyczące tych maszyn w szczególności przewożenia takich brzdąców jak moja córcia. Z góry dziękuję!
  • Z kim w sharmie na quady ? Czy ktos byl w Saba safari www.sabasafari.pl?? jakies wiesci? opinie??
  • Quady

    (15)
    Czy jest ograniczenie wiekowe osoby, która na pustyni może prowadzić takiego quada. Czy mój czternastoletni syn będzie mógł sam go "dosiąść"?
  • heej! niedlugo lece do hurghady. interesuje mnie temat quadow. lepiej w hotelu u rezydenta czy samemu poszukac?prosilbym o polecenie sprawdzonych oragnizatorow. sa oragnizowane safari - ile na takim safrai jedzie sie na quadzie? czy mozna wypozyczyc quada bez safari na kilka godzin? gdzies widzialem opcje ze wschod slonca na pustyni z quadami - to nadal aktualne? gdzie mozna sie zapisac? pozdrawiam!
  • mam pytanie odnosnie Safari na quadach. czy ktos z was wybral sie na ten fakultet z 6-scio latkiem. pozdrawiam
  • Czy z Sharm El Sheikh są organizowane wyjazdy w pustynie na quadach lub cos podobnego, jakaś krótka wycieczka? Jesli tak to gdzie trzeba o to pytac juz na miejscu? Pozdrawiam westpoint
  • Zaintrygowany postem nicka camel cyt " moj mąz z synem własnie na quadach mieli wypadek. Złamany nadgarstek masa otarć itd Operacja, druty w nadgarstku szt 6. poskładali do kupy ale jednak zdarzają sie takie wypadki .... stawiam pytanie jak wyżej ... wiele lokalnych biur organizuje Quad Safari zapewniajac o całkowitym bezpieczeństwie takiej wycieczki i namawiając do zabierania z soba dzieci .. jak widac z tego postu tak nie jest i co wy...
  • wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4925035.html Ewa
  • Witam, Jaka z firm w Egipcie zapewniła Wam kaski na przejażdżkę quadami ? Czy w ogóle była taka opcja? Czy widzieliście ostatnio w polskiej telewizji symulację wypadku - uderzenie w przeszkodę przy stosunkowo małej prędkości przez kierowcę quada bez kasku? sharmdiver
  • Witam!! Wybieram się z rodzinką w lipcu do Egiptu i planujemy wykupienie fakultetów. Jak w temacie -był ktoś?? Warto?? A może macie inne propozycje? Dodam,że wycieczkę organizuję Aaba Sharm ale może też być inna dobra firma. Raczej nie u rezydenta bo z moich wcześniejszych doświadczeń wiem, że oferują to samo za dwukrotnie większą cenę. Dodam, że będziemy w clubie Fanara, wiec wycieczki na snoorkeling raczej odpadają bo z tego co czytałem na tym forum (dzięki za info:)) to hotel ...
  • Która wycieczka fakultatywna jest bardziej emocjonująca - na quadach, czy jeepami? A może jeszcze inaczej, motocyklowo-wilbłądowe safari? Jakie macie wrażenia z tych wycieczek?
  • Witam jade w sierpniu do Tunezji i chcialbym zaplanowac dodatkowe wydatki i wiedziec co warto zobaczyc, a na co naprawde szkoda pieniedzy - polegajac na waszym doswiadczeniu. W katalogach i w internecie cos tam pisza ale troche nie jasno i nie moge tez znalesc niektorych informacji. Jade na 2 tyg. all inclusive do houda beach (okolice Monastir)W pierwszej "czesci" chodzi mi o wycieczki - zwiedzanie i tym podobne statki i wieczory beduinskie. Slyszalem ze statek piracki jest kiep...
  • Quady?????

    (12)
    Witam.Planujemy wycieczkę na quadach.Moja żoneczka obawia się czy sobie poradzi(drobna kobitka)Nigdy nie jeżdziliśmy i nie wiemy czy są potrzebne specjalne umiejętności,siła.Dziękuję za odpowiedzi!
  • czy latwo znalezdz wyporzyczalnie?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.