rany

(11 wyników)
  • 30 mamy cum, na 8 rano. Maly jest na piersi, mam go o 3 nakarmic, potem nic, a badanie ma potrwac do 10 , tak mi powiedzieli. jak on wytrzyma ?chyba sie bedzie darł, bo tyle czasu bez jedzenia...jak to było u Was?
  • Witam.Przeczytałam w Twojej odpowiedzi do szeniaa[i] ,że jest link kobieta-venus i dziewczyna wie dużo o refluksie i moczeniu.ja walczę z córcią z tymi problemami już ponad 5 lat i chętnie bym wymieniła doświadczenia z innymi. Założyłam forum pt. moczenie pierwotne ale jakoś nikt nie pisze.Wchodziłam na www.moczenienocne.pl iinne tego typu w epacjent ale tam są przeważnie problemy nastolatków i dorosłych a moja zuzia ma 7 lat
  • Witajcie, Jestem tu nowa, zazwyczaj bywam na forum "wcześniaki" i "rehabilitacja" dzieciaczków. W kwestii problemów z układem moczowym jestem totalnym laikiem.. Moja Klaudia ma 2 latka..jak do tej pory nie miałyśmy problemów z moczem - zawsze wyniki były ok. Klaudia niestety siusia jeszcze do pampersów.. Trzy dni temu zauważyłam , że co chwile drapie sie po pampersie..jakby ją coś swędziało i co chwilę mówi "siiii" czyli że chce się jej siusiu. Żadnych innych objawów..chyba ją nic...
  • Witam Mam wielki proble chciałam złapać mocz mojemu 16 miesięcznemu synkowi do pojemniczka (na posiew - bakteria coli) niestety łapanie trwa już 5 dni i nic . Synek jak mu sie zdejmie pieluchę to potrafi wstrzymacz mocz całe wieki aż piszczy ale nie zrobi siusiu. Jak tylko poczuje pieluche to siurki lecą. W związku z tym mam pytanko : zwylke łąpałam mocz ranny ale nie mogę codzirennnie spóźniać się do pracy czy mogę złapać mocz np. w południe i wstawić go do lodówki aby rano zani...