Forum   re

re

(14 wyniki)
  • Zalosna banda nierobow - head hunter. Towarzystwo wzajemnej adoracji, w sam raz pasujecie poziomem intelektualnym do Begerowej.
  • Witam ! Nie zgadzam sie z ta wypowiedzia. Od 3 miesiacy pracuje w Hamburgu u Orhana w firmie EMINKA. Jezeli Myszka19-86 pisze o mieszkaniach ze sa zapuszczone, to o czym to swiadczy ? Przeciez to my mieszkamy w tych mieszkaniach , jak sami nie bedziemy dbali o czystosc w mieszkaniach to beda zapuszczone , przeciez to nie jest hotel w ktorym sprzata sprzataczka. Mieszkania sa usytuowane w centrum dzielnicy Harburg. Sa to to przywaznie 2-3 pokojowe mieszkania, wyposazone w lodowke...
  • To jest hurtowa odpowiedz na Twoich kilka poprzednich postow: RE: sposob ‘noszenia sie’ epsow Przesadna dbałosc o odzież charakteryzuje NUWORYSZY i PROWINCJUSZY. Zaden szanujacy sie arystokrata nie pokaze sie w bijacym po oczach nowoscia odzieniu - od tego ma sluzacego zeby je troche znosil. Ja chodze do pracy casual, nie mam spotkan ze swiatem zewnetrzym wiec po co mam sie meczyc paradujac np. na obcasach. Mam wyczucie, wiem kiedy nalezy sie UBRAC. Tylko ze ja z W...
  • dlaczego ktos skasowal moj post i to juz dwukrotnie?!!!!! tresc postu byla taka : Ogólnopolska Agencja pracy tymczasowej zatrudni do centrali w Katowicach referenta ds. kadr. Wymagania: Orzeczony lekki stopień niepełnosprawności; Wykształcenie średnie; Prawo jazdy kat. B; Dobra znajomość obsługi komputera; Mile widziana znajomość prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych. jakie obowiazki osoby na tym stanowisku?o co moga pytac podczas rozmowy kwalifikacyjnej? jaka placa a m...
  • Przeczytałem przed chwilą całe forum. Patrzę na to wszystko inaczej. Mam wiele lat praktyki w firmach handlowych od przynajmniej 10 lat pracuję w handlu. Mam stanowisko kierownicze i wyższe wykształcenie. Więc jako potencjalny pracodawca bardzo źle oceniam podejście do młodych ludzi przez CitiBank. Miałem okazję współpracować z dwiema osobami, które pracowały (UWAGA!) po około jeden rok w Citi. Potrzebowali około 6 miesięcy żeby nauczyć się normalnego życia w organizacji. Wszystko było ...
  • tak jak Ty mam pelno broszurek, ktore przytachalam z brukseli, w berlinie tez mozna je dostac niedaleko bramy brandenburskiej. Rowniez mam obawy co do mojego angielskiego, przyzwyczailam sie tlumaczyc na niemiecki, dlatego biore slownki angielsko niemiecki ze soba, mam fajne wydanie Lagenscheidta, co do slownika angielsko-polskiego, to kupilam w polsce PWN Oxford, i uwazam, ze jest do niczego, w porownaniu z tym slownikiem ktory mam od Langenscheidt. Polecam slownik jezyka prawnicz...
  • Drodzy EPSOwicze, To pytanie to tak do tych co to juz troche Bruksele znaja. Upatrzylam sobie dwa flaty do wynajecia, od pewnego czasu jestem w kontakcie z wlascicielami (ale czy to wiadomo ile prawdy oni mowia). Otoz glownie chodzi mi o to ile mniej wiecej zajal by mi dojazd do tych miejsc z Shumana (sprawdzilabym sobie to sama, ale kurcze moja mapa tak daleko nie siega!). Tak wiec: 1. Konkelstraat 220, 1200 Woulwe-St-Lambert, 2. Val des Seigneurs 140, 1150 Woulwe-St-Pierre. ...
  • Kochani.. ja wysylam wam poradnik od dobrego miesiaca i bardzo was prosze pomyslcie zanim napiszecie ze jestem.. bo od miesiaca wysylam go nic w zamian nie chcac. NIE ROBIE TEGO CODZIENNIE bo bym oszalala. Nie jestem programem ktory auromatycznie wysyla spama tylko osoba ktora wklepuje te wasze adresy wiec CIERPLIWOSCI wszyscy dostaniecie. Zaluje ze to zaproponowalam :(( No ale wysylac bede. Odpiszcie cos zeby chociaz temat byl na bierzaco i zeby sie nikt dalej nie oburzal ze "wzi...
  • Re: Czy jedzie ktoś do pracy w fabryce, w Stockport? Message: jedziesz do tej pracy jako zapchajdziura. Przed toba trzech facetow zrezygnowalo, bo nie chcialo koczowac we trzech na dwoch brudnych materacach w jednym pokoju w domu z ludzmi, ktorzy wygladali jakby wyszli z wiezienia (tatuaze, zacpane oczy, dresy). Z agencji uslyszelismy, ze jak chcemy wracac, to "SOBIE WRACAJCIE" to pokazuje stosunek tej agencji do potencjalnych pracownikow.
  • Czy moze ktos z Was zdawal konkurs na stanowisko asystentki w Radzie Eruopy? Jak tak to bede wdzieczna za jakies wskazowki co do egzaminu pisemnego. Podali jedynie ze maja byc pytania z RE, geografii itp, a takze napisanie jakiegos listu. Dzieki za odpowidzi.
  • co i rusz sie tu radzicie i cos tam cos tam....a dawac mnie tu robote z ludźmi do rzeczy, w miare na luzie - kumających baze!! a co co mi chodzi? jako żem w biurze pracowała - asystenteczka- li tylko - to bym sie takiej znowu podjeła. żem jest w miare pojętna - więc chetnie bym sie do czegoś nowego przyuczyła...tylko nie żadne tam sprzedawanie badziewia i tym podobne żenujące posady. kumam po angielsku - jak pewnie wiekszośc tu obecnych - tak wymieniam gwoli ścisłości żem jest ...
  • Foyer/Lux

    (5)
    Kazdy czwartek, co tydzien. Foyer. Wezcie Badge. Bar na 1 pietrze. Atmosfera calkiem calkiem, nie powiem.
  • Podobnie ze bardzo malo sie zapysalo na konkurs B "asystent" . Okolo 800 na "gestion financière" - 10 kraj. - Trzeba zdac pierwsze testy o Unii i QCM w innym jezyku. A potem dopiero dzial "gestion financière" lub "ressources humaines".
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.