Forum Turystyka Europa Europa
ZMIEŃ
      rozrywka

rozrywka

(7 wyników)
    • Byłem już w HeideParku. Bardzo mi się podobało ;-) Znów się wybieram, ale nie wiem do którego, znalazłem 2 w okolicy, do której się wybieram: Legoland, EuropaPark. Który z tych jest ciekawszy? A może jeszcze coś innego?
    • Wybieram się za dwa tygodnie do prayża, chciałbym poszaleć w disnejlendzie, czy mozecie mi powiedzieć czy są inne parki rozrywki pod paryżem, czy są one ciekawsze, moze zrezygnuje z disnejlendu, słyszałem o jakimś astrixie, ale nie wiem o co dokładnie chodzi. Ogólnie nstawiam się na przejazd rollercasterem. Aha, po ile sa bilety wstepu. Dziekuję z odpowiedzi.
    • B.proszę o jakiekolwiek informacje. Szczególnie jestem zainteresowana parkiem w Soltau ( Heide Parkiem).Chodzi mi o info od osób, które tam spędziły czas bo inne można znaleźć za pośrednictwem google.:-) Dziękuję i pzdr.
    • Witam! Jestem nauczycielką ze szkoły podstawowej w Częstochowie. W kwietniu lub maju przyszłego roku planuję zorganizowanie wycieczki do 2-3 parków rozrywki w Europie. Mam w związku z ty do Was ogormną prośbę: może znacie biura podróży z południowej Polski,które oferują takie wyjazdy. Byłabym wdzięczna także za wszelkie uwagi odnośnie samej wycieczki (może sami byliście na podobnej; do jakiego parku warto na pewno jechać z uczniami, jak ewentualnie może wyglądać trasa takiej wyci...
    • wybieram sie niedlugo do danii i mam pytanie do tych, ktorzy ostatnio tam byli jakie mniej wiecej sa ceny, czy porownywalne do tych w polsce? dziekuje za wszstkie wiadomosci i czekam na odpowiedzi, pozdrawiam
    • Holandia

(4)
      Witam nigdy nie byłam w Holandii.Proszę o wskazówki, informacje , odnośniki do stron i porady praktyczne- tydzień w maju , z 7-letnim dzieckiem. Kto był czy poleca? pozdrawiam Bazylka
    • Czesc. Chcialabym ze znajomymi pojechac do jakiegos parku rozrywki w Niemczech. Czy moze ktos polecic mi jakies fajne rolokostery? Dzieki

Nie pamiętasz hasła

lub ?