Forum   sałatka grecka

sałatka grecka

(19 wyników)
  • Sałatka grecka słada sie tylko z " pomidor, ogórek , cebula , oliwki, ocet winny, oliwa , natka pitruszki i ser FETA "
  • Jak sprawić, by sałatka grecka "trzymała" ładny wygląd. Tuż po przyrządzeniu prezentuje się super. Ale po chwili - szkoda gadać. Feta (oryginalna, dość twarda) pobrudzi pomidory. Ogórki z pomidorami, choć nie solę, to i tak puszczą wodę, która z fetą tworzy jakąś mleczną zalewę. Im więcej osób nakłada sobie - tym szybciej sałatka zmienia się w paciaję. Jest na to jakiś sposób?
  • Mam pytanie, czym najlepiej polać sałatkę grecką? Bo majonez się chyba nie nadaje. Wiem że oliwą, ale czymś może jeszcze?
  • Ostatnio jadałam tę sałatkę praktycznie codziennie w różnych restauracjach. Na zmianę bazą była albo sałata zielona albo kapusta pekińska. Mnie bardziej odpowiadała ta na bazie kapusty pekińskiej, ale wyczytałam przed chwilą, że to profanacja sałatki. A Wy, jaką bazę stosujecie do sałatki greckiej?
  • cześc mam pytanie chce zrobić sałatkę grecką, okazja jest ważna urodziny mojej dziewczyny, nie chciałbym dać plamy wiem że ważnym elementem jest feta jakiej sie użyje, która byscie polecili w kostce czy w kawałkach (bo tyle wiem ze są różne) nie wiem jaka powinna być zeby była dobra do sałatki, z góry dzięki
  • Nie wiem dokładnie jak kroić składniki do sałatki greckiej. Robię to tak: Pomidory, ogórki zielone - w dużą kostkę Czerwona cebula w krążki Oliwki - wiadomo całe Papryka - no właśnie co z papryką? Feta po wierzcu - w kostkę Całość polewam oliwą z oliwek
  • Canelloni

    (8)
    Witam.Zamierzam zrobić na imieninowa kolację canelloni nadziewane mięskiem z pieczarkami. Zastanawiam się tylko z czym to podać. Czy jakaś sałatka do tego pasuje? Proszę o podpowiedzi w tym temacie. Z góry dziękuję.
  • salatka ta jest wprost ochydna,kto to wogóle jada, smierdzi jak stary kapec,jak sie ja je to zbiera sie na wymioty
  • sałatka grecka,jest zawalista
  • Chodzi mi o to z jakich składników (to raczej wiem) + jaki sos do tego,\ bo jadę daje tylko oliwe z oliwek, a może powinien byc jakiś specjalny sos? pozdr
  • Szykuje się imprezka :) Chciałam zrobić coś oryginalnego i wpadłąm na pomysl kolacji greckiej. Tyle , że nie mam kompletnie pojecia co przygotować. Zależy mi na kilku lekkich potrawach kolacyjnych + coś konkretnego na ciepło + deser. Pomozecie ?? :)
  • Help! Wymądrzyłam się na jednym forum, że to nie to samo, forumowicze pytają o różnicę, a ja tylko potrafię powiedzieć że jedna jest z Grecji, a druga z Bułgarii. Różnią się one jakimś konkretnym składnikiem?
  • ...czy jak jej tam. Oczywiście wszyscy wiedzą, że to nie orginalna feta(aczkolwiek mi smakuje). Tak powszechna w restauracjach polskich sałatka grecka z tym serem, już nie bedzie mogła sie nazywać "grecką". A więc jak?. Chyba,że restauratorzy bedą stosować orginalną fete.
  • No własnie jakie mięsko można zrobić do sałatki, żeby było to danie obiadowe? B. prosze o rade:) pozdr
  • NAPISZCIE, PLIZZZZZZZ
  • Znacie jakies fajne? Bo juz mi sie znudzila salatka grecka, ktora jem na okraglo......
  • W sobotę przyjdą znajomi, sztuk 2. Niedużo. Będą prosto po szkole, więc głodni. Przyjdą około 18. Trzeba coś dać na ząb, nie samo ciasto, ale też jakiś konkret. Nie musi być wyszukane, musi być sycące ale nie ciężkostrawne. Wymyśliłam jakieś kolorowe kanapki. Fajnie, tylko do tego chciałabym ze dwie sałatki. I o ile do kanapek nie widzę problemu z sałatką grecką o tyle np. sałatka z piersi kurczaka, z orzechami i owocami... do kanapek mi nie pasuje, ryżu ani makaronu nie dodam bo ...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.