serniki

serniki

(266 wyników)
  • Składnik na masę serową: 1 kg białego sera 2 jajka 20 dkg margaryny 2 szklanki cukru 2 budynie waniliowe 1/2 szklanki mleka cukier waniliowy (dla mocniejszego smaku) rodzynki, skórka pomarańczowa lub owoce kandyzowane (jak kto lubi) Składniki na ciasto: 1/2 kg mąki 15 dkg cukru 15 dkg margaryny 1 opakowanie proszku do pieczenia jajko żółtko 4 łyżki śmietany Składniki na polewę: 15 dkg margaryny 15 dkg cukru pudru 2 łyżki wody 2 łyżki kakao Z ...
  • Po raz 1083902380423 postanowilam zrobic prawdziwy, ciezki, kremowy sernik. Przepis wzielam taki, w ktorym autor zaklina sie na wszystko co mozliwe, ze sernik ów nie opada, robilam powoli, starannie, zakazalam wszystkim wykonywania gwaltownych ruchow w okolicy kuchni, aby sie "nie przestraszyl", i nic, opadl jak zwykle, ale o ile jestem w stanie sie z tym pogodzic, to nie moge sie pogodzic z jego konsystencja: byl puszysty i malo sernikowaty (1 kg sera). Ogolnie dobry, ale nie o t...
  • witam! am pytanie do Was. jak radzicie mi ozdobic sernik, dla ojca mojego chłopaka? bo ja za bardzo nie wiem, jakis kwaitki czy cos? a chciałabym zeby ładnie wyszło. czekam na propozycje
  • Tylko taki porządny, bez galaretki owocowej na wierzchu (ochyda!) i rodzynek w ciescie. Ale za to wilgotny, lepiacy sie do łyżki, stężały jak należy... hmm.... wygląda jakbym nie pisał o serniku, hahahahhaha!
  • jednak upieke,ale proszę osprawdzony.piekę pierwszy raz
  • wyjechalam z polski mialam 13 lat, czy ktos moze dac recepte na sernik i makowiec,dodaje ze ser we francji nie jest taki twardy jak w Polsce i co trzeba zmienic albo dodac zeby ciasto sie trzymalo,z gory dziekuje.Janou.
  • Kupilam mascarpone z mysla o upieczeniu sernika czekoladowego, ale nasz gosc okazal sie byc uczulony na czekolade. Przepisow na serniki bez czekolady mi nie brakuje, ale zastanawiam sie, czy mozna uzyc mascarpone zamiast serka kremowego. Jesli tak, to czy musze cos zmieniac np. ilosc jajek? Czy jakas madra glowa doradzi? Najchetniej zrobilabym ten na piernikowym spodzie: fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,87333348,87333348.html albo limonkowy Nigelli na spodzie bez czekolady: fotoforum...
  • Sernik jak sernik, kupiony przed świętami w sklepie. Już nie mam siły jeść słodyczy, a został całkiem spory kawał - czy mogę go wrzucić do zamrażalnika i zjeść po Nowym Roku ?
  • Sernik

    (23)
    Moja specjalność domu to właśnie sernik. Martusiu mam podobny przepis na sernik.Piekę go toszkę dłużej ok.1,50 godz. w temp.160 stopni i do masy serowej dodaję 3 jaja i więcej mleka (masa ma konsystencję płynną ).Sernik jest przepyszny smakuje nawet tym z dolegliwościa nadkwaśności - po nim nie piecze zgaga. Dla łasuchów życzę smacznego!! Pozdrawiam !!
  • w niemczech nie mozna kupic normalnego twarogu!! abo homogenizowany albo typu wiejski z sola i wodnisty! pieka tu serniki nawet niezle ale nie mam pojecia z czego. marzy mi sie serniczek typowo polski z poltolustego zwartego twarogu taki nawet dosyc ciezki z bakaliami... probowalam raz zrobic sama ser, gotujac smietane z mlekiem, wyszlo niezle, ale dlugo trwa i malo...sernik nie byl taki jak ten polski... jakie macie rady, kiedys ktos cos pisal o zamrazaniu kartonika mleka w cel...
  • Robie sernik i za każdym razem przy pieczeniu mi pęka.Pieke go w tem 180 na trzeciej półce od góry. Rośnie bardzo ladnie ale pęka przy bokach i czasem przez srodek.Nie wiecie czemu?
  • Jakiś czas temu trafiłam na ten przepis (kuchnia gw) i wciąż tak mi chodzi po głowie, że postanowiłam go zrobić po raz pierwszy na.....b.ważną imprezkę. Robił ktoś z Was coś takiego? Niezła ze mnie ryzykantka;)) Sernik kawowy mrożony Składniki: 25 dag sera śmietankowego dwukrotnie mielonego lub serka homogenizowanego, 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego, 2 łyżki kawy rozpuszczalnej, 1 szklanka bitej śmietany, 1 tabliczka czekolady deserowej (10 dag), 2 łyżki mleka...
  • kiedyś miałam bardzo dobry przepis na ciasto pod srnik.pamiętam tylko tyle,że dawało się 5 żółtek,ale nie wiem jak to z innymi składnikami było.czy możecie mi pomóc?
  • Nie bede pisac jak zrobic pyszny sernik (chociaz mam przepis wlasny)przejde do samego pieczenia otoz 1. uzywac takiej blaszki do ktorej nie moze sie dostac woda ( moze to byc zaroodporne naczynie okragle albo prostokatne, w sumie tortownica tez ale!!! pod warunkiem ze owiniesz ja w gruba aluminiawa folie z zewnatrz (nie moze byc wody miedzy folia a tortownica bo wiadomo ciasto kruche nie bedzie kruche)zakladajmy ze ciasto mamy upieczone wylewamy na to mase serowa i gotowi jestesmy...
  • Coś zrobiłam źle, ale nie wiem, co. Miał być sernik z dwóch pojemników serka Toska =1 kg serka, 4 zółtka , dwie łyżki smietany, trzy łyżki mąki ziemniaczanej + 6 białek ubitych. Na kruchym cieście. Wyrosło fantastycznie, po upieczeniu polałam czekoladą i poczekałam, jak wystygnie... I co? ten sernik wydaje się lekko sprężysty, bardzo przypomina delikatne ptasie mleczko, lecz nie sądzę, aby taki miał być. I nie wiem, co zrobiłam źle? Zjadłam dwa kawałki, brzuch mnie nie boli, znacz...
  • jaki ser kupić na sernik złota rosa chudy tłusty wydaje mi się że chyba chudy bo przecież dojdzie olej i mleko 3%więc tego tłuszczu starczy bo w zasadzie nie będę robić go z pianą tylko spód i ser
  • Jest w coffee heaven przepyszny sernik brulée chocolate, może ktoś zna przepis na coś takiego??
  • Kochani ! Oto co dla was wymyslilam wczoraj . Nic innego niz wskazuje tytul watku ale przejdzmy do szczegolow SPOD Naczynie lub tortownice wykladamy kromkami chleba najlepiej razowego na miodzie . Najlepiej odciac twarde skorki i ukladac chleb scisle wgniatajac w spod . Na to moze isc warstwa pieczywa tostowego rowniez dobrze wgnieciona SERNIK 1/2 kg twarozku albo serka homogenizowanego , raczej ten drugi wymieszac na paste rybna wykorzystujac szproty w oleju , sardyki...
  • buuuuuuuuuuu :-((((((( kiedys robilam juz serniki ,ale nie były za ciekawe teraz mąż z netu wział 2 przepisy na super-serniczki upiekliśmy i... wyszły dwa zbite płaskie papucie aż szkoda tych składników , tylu jajek , sera itd. chyba sie popłacze , co to za swieta bez sernika ???? mąż mnie pociesza , a ja rycze ........
  • Kro zna przepis na sernik taki zeby nie byl zbity,ale pulchny taki jak czesto ku[ujemy w sklepie?Co on dodaja że wyraznie czuc że to nie jest sam ser?Czy mozlwe że dodaja ugotowany,gesty budyn?Dlaczego w domu czesto sernik upada a potem jest zbity,twardy a nie taki rozplywajacy sie w ustach? Pozdrawiam

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.